Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua sitoutua

Alkup.
16.06.2018 |

Ei yhteistä asuntolainaa, ei lemmikkiä, kihloista/häistä puhumattakaan. Lapset on ehdoton ei, ja on suoraan sanonutkin että vahinko jos kävisi niin ehdottomasti haluaisi keskeyttää raskauden.
Ikää hänellä 30v, mulla 35v ja onneksi minulla kaksi lasta onkin edellisestä suhteesta.
Yhdessä ollaan oltu 5v.

Muutenkin jutut on hyvin ”ympäripyöreitä”, eli ihan arjessakin välttelee sanomasta varmasti mitään ettei tarvitse seistä sanojensa takana.
Rasittavaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja asian kun otan puheeksi niin ei hän tietenkään itse koe asiaa mitenkään ongelmana. Olen sitä mieltä että hän ei vaan uskalla sitoutua koska silloin pitää ottaa vastuuta. Ihan keskenkasvuinen yksilö taitaa olla, eikä ikäkään näköjään tunnu tuovan lisää rohkeutta/halua tarttua asioihin.

Vierailija
2/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Sulla on jo kaksi lasta, ja toisekseen mikä sitoutumisen merkki lemmikin ottaminen on?

Taidat olla aika epätoivoinen ja parasta ennen päiväyksesikin on mennyt jo. Aiempien liittojen lapsista puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean ihmisen kanssa haluaa aina sitoutua oikeasti. Et ole oikea hänelle ja siksi hän venkoilee tuolla tavoin. Olet vain helppo pano.

Vierailija
4/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi päästä lompakolle loisimaan?

Vierailija
5/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan pitänyt arvata että juttujen taso on tätä luokkaa. Ei täällä taida voida keskustella asioista kuten aikuiset?

Olen kyllä ihan itsenäinen palkkansa ansaitseva nainen, omistan talon jossa mies asuu myös. Mutta osakkaaksi ei halua koska täytyy ottaa vastuuta ja allekirjoittaa papereita - sitoutua.

Vierailija
6/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se odottelee jos joku jonka kanssa kolahtaa osuu kohdalle. Sillä aikaa sä kelpaat minitarpeiden tyydyttämiseen. Jos sulle riittää suhteen syyksi ettet ole vastenmielinen kumminkaan, niin jatka toki.

Vierailija
7/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä aika paljon asioita. Lapsista tulisi hänen perillisiä ja elatusvastuu, eroaminen vaikeutuu ym. Hän oletettavasti haluaa pitää lähdön helppona. Keksitkö jonkun muun syyn?

Vierailija
8/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä aika paljon asioita. Lapsista tulisi hänen perillisiä ja elatusvastuu, eroaminen vaikeutuu ym. Hän oletettavasti haluaa pitää lähdön helppona. Keksitkö jonkun muun syyn?

Ei kai minun lapsista tule hänen perillisiä ja elatusvastuulla olevia, heillä on ihan oma isä jonka kanssa ovat puolet ajasta?

Mutta tuota samaahan itsekin pyörittelen, yritän keksiä syitä miksi ei halua minuun/meihin sitoutua. Hänestä itsestä kun en muuta saa irti kuin ”tässähän olen koko ajan”. Eli on mielestään sitoutunut jo omiin tarpeisiinsa nähden ilmeisesti tarpeeksi.

Enkä häntä siitä syytä, olen vain alkanut miettimään että riittääkö tämä mulle.

Vierailija
9/9 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkup. kirjoitti:

Olisihan pitänyt arvata että juttujen taso on tätä luokkaa. Ei täällä taida voida keskustella asioista kuten aikuiset?

Olen kyllä ihan itsenäinen palkkansa ansaitseva nainen, omistan talon jossa mies asuu myös. Mutta osakkaaksi ei halua koska täytyy ottaa vastuuta ja allekirjoittaa papereita - sitoutua.

Jos kuitenkin haluaa sitoutua, niin tee ehdottomasti avioehto.  Hän ehkä haluaa kuitenkin muutaman vuoden kuluttua avioeron ja vie samalla puolet omaisuudestasi ja talokin menee myyntiin.