Hiace-mies vei treffeille karatesalille
Aluksi harjoiteltiin sivupotkuja potkutyynyyn ja etupotkuja muoviseen harjoittelunukkeen. Mies on notkea ja voimakas potku osui kaksimetristä nukkea leukaan niin, että nukke oikeni lattialle pitkin pituuttaan. Minun potkuni lässähti rintakehään, koska korkeammalle en yltänyt. Mies nosti minua ilmaan vahvoilla käsivarsillaan ja niin minäkin onnistuin räpsäyttämään tanakan etupotkun harjoitusvastuksen päähän. Seuraavaksi oli vuorossa Black Cobra -gymin tavaramerkki, säären kovetus special! Mies alkoi potkia katosta roikkuvaa halkomottia kuin vauhkoontunut hevonen. Motti teki laajaa heiluriliikettä karatesalin ilmatilassa ja säleitä lenteli pitkin tatamia. Tässä vaiheessa ajattelin, että ei kai minunkin tarvitse. Onnekseni mies tarjosi minulle kevyempää versiota harjoituksesta ja haki Hiacen perästä nipun pesäpallomailoja. Mies piti mailaa kaksin käsin ja minun tehtävänäni oli potkaista maila poikki. Kas kummaa, onnistuin heti ensiyrittämällä ja maila suorastaan räsähti kahteen osaan. "Näitä ois sit vielä viis", totesi mies lakonisesti. Sääriluuni oli turta ja veri valui pitkin kinttuja. Ajattelin kuitenkin ottaa haasteen vastaan ja ripeään tahtiin pätkin loputkin mailat tuskasta ulvoen. Loppuverryttelyksi lyötiin vielä päärynäpalloa Katanalla, minkä jälkeen nautittiin kahviossa Sensein tarjoamaa Hart Sporttia. Minulla oli valtavan kiva päivä, vaikka jalkoja särkee vieläkin.
Kommentit (2)
Mike-coca-cola-stoned-piispa kirjoitti:
kiva satu, mutta aika tyhmä ja tuskin naisen keksimä
Et oo varmaan koskaan kuullu novellista.
kiva satu, mutta aika tyhmä ja tuskin naisen keksimä