Teinin kaveri oli sanonut perhettämme köyhäksi
Koska meillä ei ollut suklaanougat-jäätelölle jätskikastiketta vaa iha kuiviltaan piti vetää. Nyt teiniä nolottaa ja syyttää minua kuinka noloa on ettei meillä ole kastiketta jäätelölle ja kaikki pitää meitä nyt ihan peeaana.
Kommentit (14)
Hyi.. ei tulisi mieleen edes mitään tuollasta kastiketta laittaa.
Ymmärrän jäätelökastikkeiden käytön mikäli tarjolla on vain vaniljajäätelöä tai vaikka jäätelöannosta tehdessä, mutta en tajua mihin jo valmiiksi maustettu jäätelö lisäsokeria kaipaa? Tuoreet mansikat on paljon parempia, ja niitä itseasiassa olikin tarjolla.
Siellä on kyllä aika köyhä ajatuksenjuoksu teinisi kaverilla.
Älä välitä.
Teineillä kaverit vaihtuu. Tuskin kauan viitsii lapsesi typerystä katsella.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän jäätelökastikkeiden käytön mikäli tarjolla on vain vaniljajäätelöä tai vaikka jäätelöannosta tehdessä, mutta en tajua mihin jo valmiiksi maustettu jäätelö lisäsokeria kaipaa? Tuoreet mansikat on paljon parempia, ja niitä itseasiassa olikin tarjolla.
No ihmisillä on erilaisia makuja
Ihan WT meininkiä ku ei oo kastiketta.
Ne on tuollaisia, olen huomannut.
Usein saan kuunnella kuinka hienoja koteja kavereilla on. Siis itse kehuskelevat meidän nuorille. Samoin autoja kehutaa, volvot ja bemut ovat suosiossa. Kalliit harrastukset kehutaan myös ja hieno kodinelektroniikka. En ole huomannut nuorisomme olevan moksiskaan asiasta ja kaikesta huolimatta nuorten kaverit tuntuvat viihtyvän meillä yllättävän pitkiä aikoja, ja välipalat, ne köyhäksi mielletytkin, maistuvat kyllä. Kotimme ilmapiiri on ehkä tarpeeksi rento ja kokevat olevansa tervetulleita. Ei ne muuten tulisi ja olisi.
No eipä meilläkään ole koskaan ollut jäätelölle mitään kastiketta. Ja pärjättiin ihan hyvin.
lähinä nimenomaan köyhä wt latelee kastikkeita jo valmiiksi maustetun jätksin päälle. Ihan niinku hakisi sokerihumalaa tai jotain vastaavaa. Köyhyys ilmenee noin muuten lähinnä stadin vuokrataloista ja karmeasta määrästä lisäsohvia yms mauttomasta krääsästä.
Toinen on alle 300 kirjaa hyllyssä. Alle 50 niin ovat narkkeja ja hulluja köyhyyden lisäksi.
No paikkaatte virheen ensi kerraksi. Vai oletteko oikeasti köyhiä?