Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäi vaivaamaan ystävän sanat miehestäni

Vierailija
15.06.2018 |

Hän sanoi, että ”X on hyvä mies koska ei flirttaile minun kanssani. Sinulle voisi tulla siitä paha mieli.”

Analysoi, että mitä hän oikein tarkoitti? Sanoisitko itse noin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri taitaa olla kaunis ja flirtti/tyrkky ja ollut muiden ystäviensä kanssa tilanteissa, joissa ystävien miehet flirttailee. Se oli eräänlainen kohteliaisuus miehellesi, ja sinulle.

Vierailija
2/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tarkoitti, että on niin paljon kauniimpi ja kuumempi kuin useimmat (mm sinä) ja tottunut että kaikki miehet flirttailee. Sinun miehesi ilmeisesti mainitsemisen arvoinen poikkeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelee ja on ärtynyt kun mies ei flirttaa, ja halusi aiheuttaa sulle pahan mielen vihjaamalla että mies kuitenkin oikeesti haluaisi.

Vierailija
4/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo, totta kai tuo on kohteliasuus, eikä siitä pidä lukea mitään noin pahansuopaa mitä kakkonen sanoo.

Useimmilla nuorilla miehillä on taipumus jossakin määrin yrittää kaikkia nuoria naisia, eikä siinä tarvitse naisen olla millään tasolla ITSE tyrkky tai flirtti. Se on semmoista potentiaalin tsekkausta, ja ikävä kyllä monilla miehillä se, että joku nainen on puolison ystävätär, ei hidasta yritystä yhtään.

On fiksun miehen merkki, jos hän on hienotunteinen ja kohtelee naisia kuin ihmisiä, ei panomattoina siis.

Arvostaisin tuollaista miehessä ja kiva että ystäväsikin sen on huomannut.

Vierailija
5/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuus se on. Tarkoittaa, että miehesi arvostaa sinun tunteitasi.

Vierailija
6/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa humble bragilta.

Vierailija
7/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vastaukset on vähän sellaisia kuin itsekin epäilin. Ja joo, kaveri on mielestään hyvännäköinen. En itsekään ole pahan näköinen, mutta kaverin mielestä en ilmeisesti hänen tasoaan. Minulla kuitenkin pitkäaikainen parisuhde ja hänellä ei, joten en ota itseeni.

Outoa silti, että tulee edes mieleen sanoa noin. Tuntuu siltä, että hän peilaa jatkuvasti omaa viehätysvoimaansa muihin ihmisiin. Ap

Vierailija
8/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaah. Ehkä nuo kaksi ekaa lausetta sulattaisi, mutta tuo "sinulle voisi tulla siitä paha mieli" meni jo överiksi.

En osaa selittää mikä tuossa mättää, mutta ärsyyntyisin takuulla.

Vierailija
9/9 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen niin kuuma ja miehesi haluaisi flirttailla minulle - tiedämme sen molemmat kiimaisesta yhteydestämme - mutta mies on sinulle, harmaahiirulaiselleen mieliksi"

Ihana ystävä sulla <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi