Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤ENSIKOT torstaina¤¤

27.04.2006 |

Huomenta kaikille tasapuolisesti!

Eilisestä haravoinnista johtuen kädet ja selkä jumissa. Niin ja rakkoja tottakai =)

No, tänne nyt ei näin aamusta muuta. Palailen myöhemmin asialle.

LISBET: hansku81@hotmail.com niin ja kyselit että onko viiva vahvistunu. En oo vielä tohtinu testata uusiks. Sunnuntaina tai maanantaina vasta =)

Nea kp 25

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä koneiden kanssa.. kirjotin jo jonkinlaisen pätkän, mutta sainpa sen häviämään eli siis uusiks vaan.

Alkogalluppiin, että oon ajatellu elää alkoholin suhteen niinkuin tähän asti. Viime vuonna on tullu aika vähän yleensäkkään otettua, pari kertaa vaan kunnolla. Tavallaan ku en oo kertonu vauvahaaveista kenellekkään, mietin että elän normaalisti. Kesä voi tietenkin tuoda mukanaan muutaman terassisiiderin tai lonkeron, mutta ei siitä varmaan haittaa oo. Sitten kun raskautuu, alkoholi jää pois kokonaan.

Tänne ei mitään ihmeempiä, kp on 8 joten tässä pitää vaan säännöllisesti peittoja heilutella. :)

Aurinkoista illan jatkoa :)

Vierailija
22/28 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut oltua pimennossa kun netti on reistaillut. Pikaisesti luin vain tämäpäivän pinoa täytyy vielä aikaisemmatki käydä lukasemassa.

Plussaneile kovasti!

On: täti täällä jo pakkailee löysi tiensä tänne vihdoin (kp 40) nyt olisi kp4 menossa. Ovista odotellessa!

Gallupiin: Ei kyllä kauhesati tule otettua lähinnä viikonloppuisin jos on jotkut pippalot ym. Juomien suhteenkin olen aika nirso lähinnä siideri linjalla mutta valkkarikin käy (lue:eli tulee helposti krapula eteenkin punkusta). Opiskeluaikana taisi tulla biletettyä nykyisetki tarpeet täytteen. Mutta täytyyhän sitä aina aika ajoin käydä vähän tuulettumassa =)

Plussan jälkeen olen omallakohdallani ehdottomalla ei linjalla. Miehen kanssa ollaan aina käyty yhdessä ja erikseen ulkona joten hän saa käydä myös plussan jälkeenkin.

++++++++++tuulia kaikille!

-hapö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista miesten menemisistähän mun piti vielä kommentoida. Mulle on sattunu semmonen mies, joka on oikea kotihiiri. Sillä ei ole mitään halua bilettää yliopistoporukoittensa kanssa tai muutenkaan osallistua mihinkään ylimääräseen. Musta taas ois kiva ku joskus käytäs vaikka yhessä niillä illalliskutsuilla, mitä tuolla yliopistolla järjestetään. Ja oon koittanu miestäki tuuppia menemään laskiais-/vappu- ym. riehoihin mukaan, mutta ei sitä kiinnosta. Baarissa ollaan käyty yhdessä, tosin aika harvoin sitäkään. Yhen kerran on tainnut mies käydä ilman mua baarissa meän seurustelun aikana. Taitaa olla aika harvinainen tapaus... Mutta en kyllä valita, enkä vaihtas mistään hinnasta ;) Ite oon käyny kyllä tyttöporukalla baarissa muutaman kerran.

Vierailija
24/28 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sabam: mitä sinä opiskelet vai oletko töissä? On tästä saattanut olla puhetta, mutten millään muista :/

Vappuna kyllä pitäisi meidänkin opiskelijaporukan saada vihdoin viimein haalarit. On niitä odotettukin. On niin jännä ajatella, että eihän siitä tunnu olevan kuin muutama hetki, kun vielä huuli pyöreänä ihmetteli noita haalareissa riehuvia opiskelijoita, ja nyt saa itse vetää haalarit jalkaansa ja olla aivan ölövinä! :)

Vierailija
25/28 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut entistä kiireisempi päivä ja pääsin vasta nyt lukemaan viestejänne. Niitä olikin taas melkoinen pino. Olettepas olleet ahkeria - tai sitten on ollut tylsä työpäivä :)!

Alkogallup: En ole sitten teinivuosien jälkeen ollut kovinkaan paha bilettäjä vaan pikemminkin ottanut silleen rauhallisesti ja sivistyneesti. Joskus toki mopo saattoi karata käsistä pahastikin, vaikka piti käyttäytyä kuin aikuiset. Viime syksynä kun jätin pillerit pois, muuttui tämänkin asia eikä niinkään tietoisesti. Saunasiiderit ja -oluet jäi puoliksi juomatta ja ruuan kanssa ostettu punkku lasin pohjalle. En tiedä, mistä tämä johtui, mutta alkoholin maku oli vaan ihan järkyttävä. Eikä niissä siidereissäkään se alkoholi juurikaan maistu. Nyt vähitellen olen taas maistellut punaviiniä ja se alkaa taas maistua ihan hyvälle. Siideriin/olueen en ole koskenut ties kuinka pitkään aikaan, se ei vaan jostain syystä houkuttele pätkääkään. Muutos ei siis olisi tästä tilanteesta suuren suuri, jos se plussa joskus onnistuittaiskin saamaan.

Kirjoittelen lisää, kun ehdin. Nyt taidan istahtaa sohvalle mihen kanssa, kun on sekin taas palannut työmatkalta. Mukavaa illan jatkoa kaikille! Olen oikein iloinen, että olen löytänyt teidät!

-desejo

Vierailija
26/28 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han: Töissä olen 3.6 asti. Sit pitäs ettiä taas uus työpaikka. Haen toistamiseen nyt yliopistoon suomea lukemaan. Avoimessa oon sitä lukenu nyt vuoden.

Nyt nukkumaan. Öitä enskat!

Vierailija
27/28 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla ainut, joka on näin myöhään liikenteessä...Olipas aikamoinen pino lukemista. ;)

Gallup: Alkoholia käytän kohtuudella, toki välillä tulee ylilyöntejä. Plussan saatuani jätän kyllä viinakset pois. Punkkua ja sidukkaa silti saatan suullisen joskus maistaa. Tai näin ajattelen tällä haavaa.

Vauvahaaveista olen kertonut omalle äidille, anopille ja yhdelle ystävälle. Kaikki ottaneet asian hyvin. Sekä äidillä että anopilla monen vuoden yritys ennen esikoista, joten ymmärtävät olla painostamatta.

oma (.) Nyt siis eka kierto Teroluteilla menossa ja tällä hetkellä kp7. Kovasti toivon saavani mieheni pupuilupuuhiin jtp, mutta saas nähdä. Helpommin sanottu kuin tehty. Ovistestit ja lämmönmittailut jätin suosiolla hamaan tulevaisuuteen.

Muistakaa nauttia elämästä,

Keiju

Vierailija
28/28 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinpas hieno galluppi laitettua pystyyn, kun näin aktiivista porukkaa on ollut.

Minulla alkaa piinaviikot/päivät olla käsillä ja vaikka kuinka yritän rauhoitella itseäni, niin siitä huolimatta pieni toivonkipinä hiipii takaraivoon. Ei kyllä minkäänlaisia raskausoireita ole, joten toiveitakaan en hirveästi elättele. Onpas sekava olotila. Pitäkää te minulle peukkuja, jookos :) Tulee meinaan olemaan tosi pitkiä päiviä seuraavat päivät/viikot...

Tuisku kp 27/34-42