Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvää ja mukavaa gynekologia pk-seudulla

Vierailija
15.06.2018 |

Vinkit jakoon, kiitos.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Paukku. Oli ainakin vuosi sitten Kampin Aavassa.

Vierailija
2/14 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Tommola. En tosin tiedä, missä hänellä on vastaanotto tällä hetkellä. Löytynee Googlella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Raitimo, ihan paras ja erittäin mukava. Käyn hänen luonaan Espoon Sellon vieressä olevassa Mehiläisessä. Siihen viereen pääsee kätevästi paikallisjunallakin.

Todella pätevä, osaa ottaa huomioon kaikki muut mahdolliset sairaudet, hoitaa tutkimukset kivuttomasti, ja tätä arvostan koska minua on aiemmilla gyneillä ronkittu niin paljon että on sattunut tai olen jopa vuotanut verta jälkikäteen. Kuuntelee potilasta ja osaa antaa parhaat ehkäisy- ja vaihdevuosineuvonnat, ja tunteet kaikki hormoonihoitoihin liittyvät tuotteet. Tunnen siis olevani luotettavissa käsissä kun käyn hänen luonaan ja siksi suosittelen lämpimästi.

Vierailija
4/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Riikka Raitimo on jotenkin hieman... hysteerisen oloinen. Vai kuvittelinko vain? Erkki Hirvonen oli super; en ole yhtä hyvää hänen jälkeensä löytänyt. Suosituksia??

Vierailija
5/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Dextrassa tai Mehiläisessä hyvää gynekologia? Munkkivuoren Dextra olisi hyvä sijainniltaan.

Vierailija
6/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko Sipilä Aava. Ihana ja oikeasti apua antava ja naista kunnioittava. Tunnen olevani turvassa hänen vastaanotollaan.

Vierailija
9/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/14 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kokemuksia Pirkko Sipilästä?

Vierailija
11/14 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka Raitimo todellakin hysteerisen oloinen, kuten edellä joku mainitsi. Ei vaikuta ammattitaitoiselta lääkäriltä. Hirveä kokemus.

Vierailija
12/14 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka Raitimo todellakin hysteerisen oloinen, kuten edellä joku mainitsi. Ei vaikuta ammattitaitoiselta lääkäriltä. Hirveä kokemus.

Jep.

Puhui mitä sattuu, ensin yhtä ja sitten toista. Ei kuunnellut yhtään, käyntiraporttiinkin kirjoitti kummallisuuksia. Sain ne pillerit mitä halusin, mutta ensi kerralla menenkin sitten jollekin muulle.

Vierailija
13/14 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta pakko kommentoida Riikka Raitimosta, että oma käyntini oli vähintäänkin hieman erikoinen. Hain apua vuotohäiriöihin ja hän rupesi selittämään, kuinka Perhe oy ab:n hoitamiseen menee naisilta nykyään kaikki aika ja on tärkeää hoidella myös miestä. Kehotti käymään seksikaupan kautta kotiin mennessä ja laittamaan päälle jotain hepeneitä, että mies pysyy tyytyväisenä. Sanallakaan en siis itse maininnut mitään seksiongelmia. Vähän hämmentynyt olo jäi, vaikka sainkin käteeni reseptin vuotohäiriöihin.

Henriikka Henttu sen sijaan oman kokemuksen mukaan on aivan ihana gyne. 

Vierailija
14/14 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Riikka Raitimolla vuosia ja olen todella tyytyväinen. Hän tutkii huolellisesti selittäen samalla mitä tekee.  Hän myös kuuntelee tarkalla korvalla ja neuvoo asiakasta kokonaisvaltaisesti, ei vain gynekologisia juttuja.