Miten työttömät voi syödä näin hyvin, tänään 3 kg silliä ruoka-avusta!!!!!!!!roskiin 40 purkkia rahkaa
kanakebab, se ei oo niin hyvää, mutt atonnikalawwrap on aina hyvä. viinirypäleitä ,kookosmaitoa, illaksi tuosta broilerinkoipia kilo, falafl couscous annos, hedelmiä, 3 kg purkki silliä!!! parasta ennen 18.6. eli hyvin säilyy.
jälkiruokajugurttia tuli otettua vähän likaa kun niitä sai ottaa niin paljn kuin halusi, 66 kpl pieniä jugurtteja, nuo onkai tarkoitettu lapsille, en tykkää kuin vaniljasta niin laitoin 2/3 roskiin eli banaani ja mansikka rahkat. bataatin keitin ja nuo vihreet puikot mitä lie vihanneksia, salaattiinkyytpojaksi silliä tomaattia sitruunaa ja paistettua pekonia. Hamppu-lisäravinne jää myöhemmmäksi se on hyvää lisäravinnetta.
sitä mietittiin miksi venäläiset tulee aikaisin jo klo 09 jonoon vaikak ruoajako alka 12 30 eikä ne aa sen enempää ruokaa ja kaiken lisäksi vievät kauheesti leipää mukanaa, nitä ne tekee säkillä ruisleipää 3 kertaa viikossa? varmaan kommunismia iakainen jäänne että piti jonottaa kaikkea ja säästä mitä tahansa varastoon
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä trolli, Ruoka-avusta saa vain kuivia aineksia.
Meidän marketista ainakin lähtee ruokajakeluun ihan kaikkea tuorettakin ruokaa, maitotuotteita, juustoja, hedelmiä, vihanneksia, lihaa, kalaa, ihan kaikkea. Kaikki laitetaan hävikkiin ja sitten jakoon. Tosin ruoan kerääjä ottaa parhaat päältä itselleen, eläkeläinen kun on .
Vierailija kirjoitti:
AndyMcCoys kirjoitti:
mä voisin myydä 1-2 kertaa viikoss kassillisen ruokaa jollekin perheelle joka ei kehtaa hakee ruokaa (vantaa,), mulla on autokin. itselleni riittää yhden päivän annos viikoksi, useinmenee pakkaseen ruokaa paljon kun ei pysty yksin syömään
eilen heitin 3 kpl litran jugurttipurkkia roskiin, kun ei oo tilaa eikä ehdi syödä
Ai voisit oikein myydä????? :D :D :D On meillä siinä kunnon uskovainen! Montako kymppiä pyytäisit? Eikö jo riitä, että sun ei tarvitse maksaa tukirahoista kuin ryyppääminen? Kaiken muun saat valmiiksi annettuna. Ei ole ahneudella rajaa.
Itse en kyllä voi olla millimetriäkään kateellinen. Voin ostaa ihan mitä ruokaa lystään. Siis jos jätetään kymmenien tuhansien kaviaarit pois.
Ei se kaikkein mahtavinta olisi, jos joku muu päättäisi mitä voin kokata tänään. (kin)
Sinkkumies
Hyvä, että jotkut hyötyy. Vähän hurjalta tosin kuullostaa tuo rahkojen roskiin heittäminen. Eikö ne kellekään kelpaa syötäväksi?
Sinkkumies
minähän en syö makkaraa enkä sianlihaa, kun sanoo ruoka.avuissa joissa ei saa valita itse ruokia, että ei syö sianlihaa, sa usein tiskin alta naudan sisäpaistia paketin tai lohen, ainakin Hurstin jonossa sain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn töissä 3500 euron bruttopalkalla ja olen yh-äiti. Syön arkena pääosin pelkkää makaronia ja papuja sekä nuudeleita. Sämpylöitä leivon toki itse. Itselleni hedelmät ja vihanneksetkin on harvinaista luksusta. Vitamiinit syön purkista. Lapsille ostan kunnon ruokaa. Tasan ei käy onnen lahjat. Kun siis en kehtaisi kuitenkaan työssäkäyvänä ja keskipalkkaisena mennä mihinkään ruoka-apuun.
Olet sinä yhden valinnan tehnyt itse. Olet valinnut tuon yh-äidin hommelin.
Sinkkumies
Sinkkumies on aina yhtä rakastettava oma itsensä.
Ensin tehdään itse elämänvalintoja ja sitten valitetaan, kun keskipalkalla rahat eivät riitä ruokaan. Kyllä minulla riittää. Ymmärrän, että toisille on kirjoitettu vaikeampia polkuja eri asioihin. Jokaisella on ristinsä kannettavana. Mutta ei kukaan tietääkseni Suomessa ole vielä äidiksi pakottanut.
Sinkkumies
Kerropa sinkkumies että mitä sille lapselle tehdään synnytyksen jälkeen, jos mies vaikka esimerkiksi kuolee ja äiti jää yh:ksi? Lopetetaanko lapsi?Entä jos mies päättää haluta palata sinkkumieheksi ja lähtee pyytämättä ja yllättäen? Onko nämä äidin elämänvalintoja kun pakosta joutuu olemaan yh? No provohan tämä kommenttisi oli ja astuin ansaan :D
On täysin oikein, ettei ruokaa heitetä roskiin! Siinä ei ole mitään järkeä.
Oletan kaikkien olevan tuossa samaa mieltä kanssani.
Onnea, ap, sait hyvän saaliin, kuten muutkin ruoka-apua saavat.
Sinkkumies voisi tehdä myös sellaisen elämänvalinnan, että lopettaa v-lun täällä.
On ilahduttavaa lukea, että sinulla keskipalkka riittää sinkkuelämään.
AndyMcCoys kirjoitti:
minähän en syö makkaraa enkä sianlihaa, kun sanoo ruoka.avuissa joissa ei saa valita itse ruokia, että ei syö sianlihaa, sa usein tiskin alta naudan sisäpaistia paketin tai lohen, ainakin Hurstin jonossa sain
Mullakin oli varmaan 10 vuotta taukoa sianlihan syömisestä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn töissä 3500 euron bruttopalkalla ja olen yh-äiti. Syön arkena pääosin pelkkää makaronia ja papuja sekä nuudeleita. Sämpylöitä leivon toki itse. Itselleni hedelmät ja vihanneksetkin on harvinaista luksusta. Vitamiinit syön purkista. Lapsille ostan kunnon ruokaa. Tasan ei käy onnen lahjat. Kun siis en kehtaisi kuitenkaan työssäkäyvänä ja keskipalkkaisena mennä mihinkään ruoka-apuun.
Olet sinä yhden valinnan tehnyt itse. Olet valinnut tuon yh-äidin hommelin.
Sinkkumies
Sinkkumies on aina yhtä rakastettava oma itsensä.
Ensin tehdään itse elämänvalintoja ja sitten valitetaan, kun keskipalkalla rahat eivät riitä ruokaan. Kyllä minulla riittää. Ymmärrän, että toisille on kirjoitettu vaikeampia polkuja eri asioihin. Jokaisella on ristinsä kannettavana. Mutta ei kukaan tietääkseni Suomessa ole vielä äidiksi pakottanut.
Sinkkumies
Kerropa sinkkumies että mitä sille lapselle tehdään synnytyksen jälkeen, jos mies vaikka esimerkiksi kuolee ja äiti jää yh:ksi? Lopetetaanko lapsi?Entä jos mies päättää haluta palata sinkkumieheksi ja lähtee pyytämättä ja yllättäen? Onko nämä äidin elämänvalintoja kun pakosta joutuu olemaan yh? No provohan tämä kommenttisi oli ja astuin ansaan :D
Pysytäänpä kuitenkin aiiheessa, jookos?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
On täysin oikein, ettei ruokaa heitetä roskiin! Siinä ei ole mitään järkeä.
Oletan kaikkien olevan tuossa samaa mieltä kanssani.
Onnea, ap, sait hyvän saaliin, kuten muutkin ruoka-apua saavat.
Sinkkumies voisi tehdä myös sellaisen elämänvalinnan, että lopettaa v-lun täällä.
On ilahduttavaa lukea, että sinulla keskipalkka riittää sinkkuelämään.
Ap kertoi useampaan otteeseen heittävänsä ruoka-apunsa roskiin. Loistosaalis, vai mitäpä sanot.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että jotkut hyötyy. Vähän hurjalta tosin kuullostaa tuo rahkojen roskiin heittäminen. Eikö ne kellekään kelpaa syötäväksi?
Sinkkumies
Se on kuulostaa. Sipulia voit sitten kuullottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran noin kauniisti pyydät, niin voin totellakin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Se on kuulostaa. Sipulia voit sitten kuullottaa.
Äh.. there goes the neigbourhood.
Ei se kauaa kestänyt sekään ilo. Alle minuutin, kun tultiin riitaa haastamaan. Ja siihenhän minä aion vastata.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mihin sun rahat menee?
Vierailija kirjoitti:
Et vain osaa käyttää rahaa. Sinun pitäisi mennä jonkun talousneuvojan tms. juttusille.
äh heitin tuon bataatin ja nuo vihreet pitkulat roskiin mitä ne on parsaa vai? keitin ne mutta bataati on pahaa, ja ei jaksa tänään enää syödä, paitsi silliä se o jees box ruokaa
Miks sun pitää ottaa sieltä asioita joita et syö.
Vierailija kirjoitti:
Miks sun pitää ottaa sieltä asioita joita et syö.
kokeeksi että miltähän tuokin vihannes maistuu
viiime viikola sain muuten 30 e arvoisen bodaus-proteiini lisäravinteen, ruoka avun mummeli luuli että nostan puntteja ja antoi sellaisen tiskin alta, oon laittanut sitä teehen ihan hyvää
V*ttu en ota mitään selvää mitä ap kirjottaa.. Ootko kännissä, aineissa vai kummassakin?
Kanankoivet ja broilerinleike ei lopu ruoka avusta koskaan. Mutta harmittaa jos kyytipojaksi ei aina ole sitruunoita
Ai voisit oikein myydä????? :D :D :D On meillä siinä kunnon uskovainen! Montako kymppiä pyytäisit? Eikö jo riitä, että sun ei tarvitse maksaa tukirahoista kuin ryyppääminen? Kaiken muun saat valmiiksi annettuna. Ei ole ahneudella rajaa.