Miten työttömät voi syödä näin hyvin, tänään 3 kg silliä ruoka-avusta!!!!!!!!roskiin 40 purkkia rahkaa
kanakebab, se ei oo niin hyvää, mutt atonnikalawwrap on aina hyvä. viinirypäleitä ,kookosmaitoa, illaksi tuosta broilerinkoipia kilo, falafl couscous annos, hedelmiä, 3 kg purkki silliä!!! parasta ennen 18.6. eli hyvin säilyy.
jälkiruokajugurttia tuli otettua vähän likaa kun niitä sai ottaa niin paljn kuin halusi, 66 kpl pieniä jugurtteja, nuo onkai tarkoitettu lapsille, en tykkää kuin vaniljasta niin laitoin 2/3 roskiin eli banaani ja mansikka rahkat. bataatin keitin ja nuo vihreet puikot mitä lie vihanneksia, salaattiinkyytpojaksi silliä tomaattia sitruunaa ja paistettua pekonia. Hamppu-lisäravinne jää myöhemmmäksi se on hyvää lisäravinnetta.
sitä mietittiin miksi venäläiset tulee aikaisin jo klo 09 jonoon vaikak ruoajako alka 12 30 eikä ne aa sen enempää ruokaa ja kaiken lisäksi vievät kauheesti leipää mukanaa, nitä ne tekee säkillä ruisleipää 3 kertaa viikossa? varmaan kommunismia iakainen jäänne että piti jonottaa kaikkea ja säästä mitä tahansa varastoon
Kommentit (44)
jos söisi jälkiruoaksi tässä vielä rasiallisen viinirypäleitä kaikki ilmaista
Parempi se on että ruokaa ennemmin jaetaan kuin laitetaan hävikkiin eli roskiin. Jotain sekin kertoo kun hyvinvointivaltiossa kauppojen roskiksia lukitaan varkaiden varalta. Oman kuplan ulkopuolelta löytyy useita eri todellisuuksia. Mielikuvitukseni on liian hyvä, en halua kaikkea kokea itse.
Hyvä trolli, Ruoka-avusta saa vain kuivia aineksia.
Ap voi seuraavaksi syödä päänsä. Tai heitä vaikka roskiin, ei se kumminkaan hyvältä maistu...
Vierailija kirjoitti:
Hyvä trolli, Ruoka-avusta saa vain kuivia aineksia.
ehkä teillä siellä näkkileipä -landella eli Turussa, jossa ruokavusta saa Eu pussin behnäjauhoja ja näkkäriä, no turkulaisille ei muuta tarviikaan antaa
täällä stadissa on asiat toisin, työkkäri ei vainoa, sossu toimii, ja hellareiden ruoka-apu on kuin buffet keidas, 3 kertaa viikossa tässäkin pikkupaikkakunnalla, ahneimmat käy viereisissäkin
ei tuollaista 3 kg sillipurkkia näy kaupoissa nuo on niitä ruokia joita myydään ruokaan ravintoloihin jostain keskolta tai mistä lie ruokapaikasta josta ei normiduunari saa ostaa ruokaa
ai niin pitäs syödä viime viikon sisäfileet ja entrecote pihvit pois, no otan ne mukaan kalareissulle huomenna pohjoiseen, pitää vähän laihtua nyt
ap
Ne lihottaa porsasta sillä ruisleivällä.
Hieno saalis.
Sinkkumies
Kyllä meillä annetaan ruoka-apuun ihan kaikki pian vanhenevat.
Maitotuotteet, hevit, pullat, leivät ja tietysti kuiva-aineet.
Meillä pidetään huoli siitä, ettei mitään huonoja esim. vihanneksia ja hedelmiä anneta.
Ne menee biojätteisiin.
Itse käyn töissä 3500 euron bruttopalkalla ja olen yh-äiti. Syön arkena pääosin pelkkää makaronia ja papuja sekä nuudeleita. Sämpylöitä leivon toki itse. Itselleni hedelmät ja vihanneksetkin on harvinaista luksusta. Vitamiinit syön purkista. Lapsille ostan kunnon ruokaa. Tasan ei käy onnen lahjat. Kun siis en kehtaisi kuitenkaan työssäkäyvänä ja keskipalkkaisena mennä mihinkään ruoka-apuun.
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn töissä 3500 euron bruttopalkalla ja olen yh-äiti. Syön arkena pääosin pelkkää makaronia ja papuja sekä nuudeleita. Sämpylöitä leivon toki itse. Itselleni hedelmät ja vihanneksetkin on harvinaista luksusta. Vitamiinit syön purkista. Lapsille ostan kunnon ruokaa. Tasan ei käy onnen lahjat. Kun siis en kehtaisi kuitenkaan työssäkäyvänä ja keskipalkkaisena mennä mihinkään ruoka-apuun.
Olet sinä yhden valinnan tehnyt itse. Olet valinnut tuon yh-äidin hommelin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
mikset kehtaisi? tuskin tuossakaan jonossa meidän kaapungussa kaikki on työttömiä osa eläkeläisiää ja jotkut ajaa hienolal autolla ruokajonoon
iha normaaleja ihmisiä vain 1-2 kkännikalaa on perjantaisin eikä nekään oo spugeja, kaikilla on asunto
kukaan ei kysy motivaatiota tai papereita, ja loput ruoathan menee roskiin tai leivät hevosille
heldemät ja kaikki saa tuolta, ainoa mitä ei saa on yleensä kala (lohi) kananmunat
Siellä pääkaupungin ruoka-avussa käy ahneet ihmiset - joko loisijat tai rikkaat, joista kummatkaan ei kaihda keinoja penninvenytykseen ja muiden hyväksikäyttöön. Ne oikeat köyhät ei kehtaa hakea ruokaa. Siksi sitä onkin niin paljon.
mä voisin myydä 1-2 kertaa viikoss kassillisen ruokaa jollekin perheelle joka ei kehtaa hakee ruokaa (vantaa,), mulla on autokin. itselleni riittää yhden päivän annos viikoksi, useinmenee pakkaseen ruokaa paljon kun ei pysty yksin syömään
eilen heitin 3 kpl litran jugurttipurkkia roskiin, kun ei oo tilaa eikä ehdi syödä
Ei ole rahaa kuin kaurapuuroon, eikä täällä ole edes leipäjonoa.
Jaa no täällä kyllä jaetaan näkkileipää ja makaronia. Jos on keliakia niin ei voi syödä noista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Olet kyllä harvinaisen tyhmä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies on aina yhtä rakastettava oma itsensä.
Onpa ruma tuo ihme kone jonka päällä nuo ruoat ovat! Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinkkumies on aina yhtä rakastettava oma itsensä.
Ensin tehdään itse elämänvalintoja ja sitten valitetaan, kun keskipalkalla rahat eivät riitä ruokaan. Kyllä minulla riittää. Ymmärrän, että toisille on kirjoitettu vaikeampia polkuja eri asioihin. Jokaisella on ristinsä kannettavana. Mutta ei kukaan tietääkseni Suomessa ole vielä äidiksi pakottanut.
Sinkkumies
abba sillikin maksaa varman 20 e kg kaupassa, tuossa 3 kg naposteltavaa iltapalaksi
hamppu lisäravinne 10 e paketti
no oli tuosa taas 30 e edestä ruokaa