Montako tuntia päivässä vietät AVlla? Muista kommentoida niin ketju pysyy ylhäällä
Voit halutessasi analysoida viettämäsi ajan ja elämään tyytyväisyytesi tason mahdollista korrelaatiota.
Kommentit (25)
Niin. Ei vauvapalsta mikään syöveri ole, jonne kerran erehdyttyään ei enää koskaan pääse siitä irti. Kaikki eivät kehitä riippuvuutta palstailuun, näin se on.
Tämä on halpaa huvia. Ei ole varaa lähteä ulos. Täällä roikun koko kesän.
.
Kuulun myös satunnaisiin seurailijoihin. Joskus tulee käytyä tiiviimmin ja joskus harvoin olen viihtynyt useampia tuntejakin, mutta sitten alkaa taas jossain vaiheessa tympäistä ja menee viikkoja tai kuukausia etten avaa palstaa. Tietysti joskus harmittaa, kun huomaa, että on mennyt jokin hauska ketju ohi, mutta ei se nyt maailmaa kaada sentään. Tämmöisiä hauskoja ovat huumorimielessä tehdyt ketjut esim. tamponikoruista, ja mitäs näitä nyt on ollut, en enää muista tähän hätään. Tylsimpiä ketjuja ovat eipäs-juupas-väittelyt ja toisten haukkumiset. Ja joskus täältä saa hyviä vastauksia sellaisiin kysymyksiin, joihin ei googlettamalla tai muutoin löydä vastausta.
Ap:n kysymykseen vastaan, että olen ihan tyytyväinen elämääni, ei ahista eikä v-tuta normaalia enempää, enimmäkseen ihan kivaa on. Voisko tästä päätellä, että vauvapalsta on kuin tuli - hyvä renki, huono isäntä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kysymykseen vastaan, että olen ihan tyytyväinen elämääni, ei ahista eikä v-tuta normaalia enempää, enimmäkseen ihan kivaa on. Voisko tästä päätellä, että vauvapalsta on kuin tuli - hyvä renki, huono isäntä.
Tai kuin alkoholi, kivaa kohtuudella käytettynä. Liikakäyttö aiheuttaa ongelmia, ja jos on taipumus addiktioon, niin parempi pysytellä kokonaan erossa.
Olen siinä käsityksessä, että tämä on Suomen vilkkaimpia, jollei vilkkain keskustelupalsta. Täällä käy siis tosi paljon jengiä, osa vakituiseen, osa vähemmän vakituiseen, ja usko tai älä, mukana on myös satunnaisia piipahtelijoita. Kyllä! Sellaisiakin on, ja ihan yhtä rohkeita ja rehellisiä kuin sinäkin. Mukana voi tietenkin olla myös niitä, jotka valehtelevat itselleenkin, mutta ihan aikuisten oikeasti esimerkiksi minä poikkeilen erittäin satunnaisesti täällä, viikkoja tai kuukausia vierähtää välillä etten käy lainkaan. Jos et sitä usko, niin minkäs minä sille voin.