Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni kaverin äiti otti minuun vihaisena yhteyttä koska olin ottanut aurinkoa rinnat paljaana

Vierailija
15.06.2018 |

Hänen poikansa oli siis meillä kylässä ja olin takapihalla ottamassa aurinkoa. Kyllä, otin aurinkoa rinnat paljaana omalla pihallani, myönnän rikoksen. Pojat ovat alle 10v ja näkivät minut ehkä muutaman kerran kun kävin sisällä hakemassa juotavaa tms. Miksi tämä nainen ei itse opeta tapoja pojalleen? Tämä meinaan toljotti rintojani silmät tapittaen kuin ei olisi koskaan ennen nähnyt..😒
N28

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Lones kirjoitti:

NO onhan se hämmentävää kun pojan housut on ihan smäidäset, tuon ikäisellä kuti palaa todella helposti.

Tuon ikäisiä ei kiinnosta tytöt saati (?) keski-ikäiset (?) naiset. Kuulostaa pedofiilifantasialta juttusi.

Vierailija
22/35 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Lones kirjoitti:

NO onhan se hämmentävää kun pojan housut on ihan smäidäset, tuon ikäisellä kuti palaa todella helposti.

Tuon ikäisellä ei kyllä mikään mälli lennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkää esitellä itseään lapsille. Sinäkin ap olit ihan alkkarit märkänä. Myönnä vaan pervo!

Kukaan järkevä ei ota aurinkoa tissit paljaana tai kulje kotona tissit paljaana kun lapsilla on kavereita kylässä. Omalla porukalla kun olette niin se on ok. Poikaasi tuskin äidin tissit kiinnostaa ellei ole yhtä pervo kuin äitinsä.

Vierailija
24/35 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa nahkaa niissä tisseissä on kuin nenässäkin. Vai kuuluuko poikasi kaveri eri kulttuuripiiriin?

Vierailija
25/35 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on varmaan sitten ok, jos naapurin ukko kulkee munasillasn tyttäresi edessä.

Vertailet sitten maitorauhasia (joilla lähes jokainen lapsi ruokitaan eli jokainen on ollut tekemisissä niiden kanssa _ruokailun yhteydessä_) sukupuolielimiin (joiden paljastelu loukkaa sekä hyvää makua että sukupuolisiveellisyyttä)?

Siinäpä sitä suhteellisuudentajua vaikka muille jakaa.

Suomen laki määrittelee naisen paljaat rinnat siveettömäksi pukeutumiseksi. Asiasta voi tietenkin olla montaa mieltä, mutta näin on säädettt.

Vierailija
26/35 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pic or didn't happen.

LOL :-D 

Jep, kuva ois kiva.

Vierailija
27/35 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on varmaan sitten ok, jos naapurin ukko kulkee munasillasn tyttäresi edessä.

Vertailet sitten maitorauhasia (joilla lähes jokainen lapsi ruokitaan eli jokainen on ollut tekemisissä niiden kanssa _ruokailun yhteydessä_) sukupuolielimiin (joiden paljastelu loukkaa sekä hyvää makua että sukupuolisiveellisyyttä)?

Siinäpä sitä suhteellisuudentajua vaikka muille jakaa.

Suomen laki määrittelee naisen paljaat rinnat siveettömäksi pukeutumiseksi. Asiasta voi tietenkin olla montaa mieltä, mutta näin on säädettt.

Eli siis myös silloinkin kun nainen imettää tissi pitää olla piilossa, muuten rikotaan lakia.

Vierailija
28/35 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi kerran tilanne, missä käytin teinipoikaani isänsä luona kun oli unohtanut sinne tavaroita. Oven aukaisi isän vaimo pelkissä pikkuhousuissa, hän tiesi että olimme tulossa ja hän seisoi ovella koko tämän ajan. Minusta tilanne oli hyvin kiusallinen erityisesti teinipojalle ja minulta kyllä meni maku tähän ihmiseen. Mainitsin asiasta pojan isälle, koska minusta tuo meni jo yli ja isä oli pahoillaan asiasta, vaimo ei kuulemma usko vaan tekee tätä usein. Kyllä minusta joku menee pieleen jos aikuinen haluaa esitellä omia tissejään teinille/tai ylipäätään vieraille lapsille. Eikö tuo ole lähellä seksuaalista hyväksikäyttöä..

Vierailija
29/35 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin isällä oli suuremmat tissit kuin monilla äideistä, mutta niin vaan ”Make” kuljeskeli kotipihallaan paidatta. En traumatisoitunut tuosta.

Vierailija
30/35 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT ALERT!!!

Vierailija
31/35 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan poika saa traumoja tisseistä ellei ne roiku polvissa! Kaverin äidin näin bikineissä lapsena enkä vieläkään unohda sitä näkyä 👍 Tissit on rennot 😁

Vierailija
32/35 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ihanan rennolta ja avoimesta, AP. Oletko sinkku? 😘

M44

Vierailija
33/35 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverin isällä oli suuremmat tissit kuin monilla äideistä, mutta niin vaan ”Make” kuljeskeli kotipihallaan paidatta. En traumatisoitunut tuosta.

🤣

Vierailija
34/35 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

Aww kiitos olen kyllä. ;)

AP

Vierailija
35/35 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Aww kiitos olen kyllä. ;)

AP

Hei ap tavataan. Mun pihalla voit olla täysin alastikin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän