Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö vanhat miehet tajua kuinka junttia likattelu on?

Vierailija
15.06.2018 |

Joka päivä kuulen töissä useita kertoja, esim: "Hei likka tuus tänne sieltä!"
Ymmärtävätköhän itse kuinka typerältä kuulostavat. Joskus ärsyynnyin kunnolla tuosta, nykyään tunnen lähinnä myötähäpeää.
Ei tulisi mieleenkään asiakkaana puhutella vanhempia miesmyyjiä esimerkiksi ukkoina.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vanhemmat miehet olemme juntteja. 'Mieluummin hippi ja juntti kuin juppi ja hintti' sanottiin jo 80-luvulla.

Vierailija
2/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tämän kun olin nuorempi, ärsyynnyin todella.

Nyt kun olen nelikymppinen matami, ei tytötellä, hyvä niin. Uskottavuuden luomiseen voi mennä kauan, eikä se ole taidoista tms kiinni, pelkästään sinuun kohdistetuista asenteista.

Älä murehdi et sille mitään voi, aika korjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan tämän kun olin nuorempi, ärsyynnyin todella.

Nyt kun olen nelikymppinen matami, ei tytötellä, hyvä niin. Uskottavuuden luomiseen voi mennä kauan, eikä se ole taidoista tms kiinni, pelkästään sinuun kohdistetuista asenteista.

Älä murehdi et sille mitään voi, aika korjaa.

Kyllä sille voi mitään, ja pitää voida. Sano tytöttelijöille suoraan, että nimeni on sejase, voitte käyttää sitä. Työpaikalla ei tytötellä, se pitää tehdä kaikille setämiehillekin selväksi.

Vierailija
4/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tekee naisetkin.

Vierailija
5/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap tajua kuinka likkamaista juntittelu on?

Vierailija
6/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätän huomiotta tuollaiset huutelijat, reagoin vasta kun kysytään asiallisesti.

Vierailija
7/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhat naisetkin pojittelee monet nuoria miehiä ja puhuvat heistä poikina. Ei siitä ole jäänyt mitään traumoja.

Monia ihan hyviä tyyppejä loppujen lopuksi ollut sellaisissa, sillä tavalla nimitelleissä  täti-ihmisissä.

Jos tuollaisesta jotain jää ns. hampaankoloon, niin sitten jää jo ihan mistä vaan.

Vierailija
8/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisit sitten: "Neiti Malmberg, anteeksi jos keskeytän Teidät, mutta saisinko puhutella, olisi asiaa ..."

Vierailija
9/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllästyin aikoinani pojitteluun työpaikalla. Ei siksi, että sana itsessään häiritsi vaan siksi, että ko nainen ei vaivautunut opettelemaan nimeäni, vaikka oltiin päivittäin tekemisissä ja kaikkia muita puhutteli nimellä.

Vierailija
10/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen vaihtoehto ? kirjoitti:

Haluaisit sitten: "Neiti Malmberg, anteeksi jos keskeytän Teidät, mutta saisinko puhutella, olisi asiaa ..."

Todennäköisesti ap haluaisi kuulla "Arvoisa muunsukupuolinen..."

Vierailija
11/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nainen olen. Jos asiakkaat haluavat kutsua minua jollain nimellä, niin mielestäni esim. "myyjä" on neutraali.

Vierailija
12/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nainen olen. Jos asiakkaat haluavat kutsua minua jollain nimellä, niin mielestäni esim. "myyjä" on neutraali.

"Hei myyjä, annaks' ton tosta, paljoks'se maksaa..."