Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan kamala rupsahtaminen tullut kahden vuoden sisällä. Mitä tälle naamalle voi tehdä, vai yhtään mitään?

Vierailija
15.06.2018 |

Laihdutus neljänkympin korvilla ei näköjään ollutkaan fiksu liike, ainakaan kasvojen kannalta. Hurjasti tullut juonteita (nasolabiale, sibeliukset) ja kaulan iho on löysä. Ihan kamalan näköistä, varsinkin tuo löysä ja kurttuinen kaula vanhentaa todella paljon. Millaisia hoitoja on tarjolla tällaiseen tilanteeseen? Veitsen alle en halua, botoxia voin EHKÄ kokeilla. Tarkoitan jotain laserhoitoja yms, ja mitä kaikkea näitä nyt onkaan. Kertokaa kokemuksianne?

Ihonhoitokosmetiikkani on hyvää ja hoidan ihoani aamuin illoin, mutta eihän ne voiteet ja seerumit yms auta jo syntyneisiin ryppyihin.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei juonteet haittaa, nyt lähempänä 40 v niitä ei vielä juuri olekaan, mutta pelkään leukalinjan veltostumista. Auttaako kasvojumppa oikeasti yhtään? Tai muutaman liikakilon laihdutus?

Vierailija
42/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet typerys pysyväsi kasikymppiseksi sileänä. Turhaan keuhkoat. Lopputulema on varma, kurttuinen vanha käpy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siitä. Kannattaa olla hoikkana kun se on terveydelle erittäin edullista varsinkin tuossa iässä!

Itseasiassa lievä ylipaino on terveellisempää keski-iässä, noin pitkäikäisyyden kannalta. Siis lievä (bmi 26-27).

Vierailija
44/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on myös ihan erilainen iho, paksumpi, eikä se veltostu ihan samalla tavalla.

Kyllä ne aurinkovauriot näkyvät miehillä todella hyvin. Nykyään alle 25-v  miehillä on jo otsajuonteita ja silmänkulmaryppyjä. Käyttäkää aurinkosuojaa, sekä miehet että naiset!

Vierailija
45/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmät ihmiset kirjoitti:

Kuvittelet typerys pysyväsi kasikymppiseksi sileänä. Turhaan keuhkoat. Lopputulema on varma, kurttuinen vanha käpy.

Voit jättää rauhaan ne, jotka välittävät ulkonäöstään.

Vierailija
46/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei juonteet haittaa, nyt lähempänä 40 v niitä ei vielä juuri olekaan, mutta pelkään leukalinjan veltostumista. Auttaako kasvojumppa oikeasti yhtään? Tai muutaman liikakilon laihdutus?

Kaulan ja sitä myötä hiukan myös leuankin ulkonäköön auttaa myös venytteleminen ja muu treeni  -kaula-, niska-, hartia- ja rintalihakset kuntoon ja ryhti myös. 

Ei tosin pidä repiä liian äkkinäisesti.

Tosin pääsyy leukalinjan roikkumiselle on tietysti usein poskien veltostuminen ja rasvan vähentyminen niissä.

Jos on ylipainoa kertynyt naamaankin niin voi auttaa laihdutuskin, riippuu ihmisestä.

Aurinkosuojaus on todella tärkeää myös kaulan ja decolteen iholla.

Vierailija
47/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos menisit kosmetologin juttusille? Ehostustyyliin kannattaa myös kiinnittää huomiota, sekä ihon hoitoon sekä sisäisesti (ravinto, neste, ravintolisät) että ulkoisesti. 

Olen tässä parin vuoden sisällä muuttanut koko kasvojenhoitorutiinini entisestä ”saippua+perusvoide riittää”-tavasta huolelliseen päivittäiseen ihonhoitoon ja ihoni onkin paremmassa kunnossa kuin ikinä. Ap

Auts, tuo sitten selittääkin sen rupsahtamisen, jos nyt vasta aloitit...ihonhoito ja kunnollisten tuotteitten käyttäminen pitää aloittaa jo heti parinkympin jälkeen, silloin se vielä toimii ennaltaehkäisevästi vanhenemiseen. Onneksi mun enon vaimo valisti mua tästä ollessani sitä ikäluokkaa. 

P.S. Oikeestiko olet pessyt SAIPPUALLA kasvoja? o_0 

Milloin mitenkin. Välillä oli kausia että huolehdin ihostani paremmin, mutta puhdistusmaito+kasvovesi+kosteusvoide oli kyllä laajin repertuaari mitä ennen käytin ihollani. Monesti tuli suihkussa pestyä kasvot saippualla, ihan vesipesu oli ehkä yleisin. Meikit pesin yleensä pois Aqualanilla.

Itse en usko, että mitkään kasvonhoitotuotteet olisivat pelastaneet tätä kaulan rupsahtamista, vaikka kuinka ajoissa olisi aloittanut. Minulla on paino nuorena jojoillut ja sekin on varmasti aiheuttanut vahinkoa, joka nyt tietyn iän ylittyessä yhdistettynä laihtumiseen vaikutti asiaan. Lisänä vielä äidin puoleiset rupsahdusgeenit, niin avot.

Ap

Vierailija
48/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on myös ihan erilainen iho, paksumpi, eikä se veltostu ihan samalla tavalla.

Kyllä ne aurinkovauriot näkyvät miehillä todella hyvin. Nykyään alle 25-v  miehillä on jo otsajuonteita ja silmänkulmaryppyjä. Käyttäkää aurinkosuojaa, sekä miehet että naiset!

Mun mielestä otsajuonteet ja silmäkulmarypytkin on aika yksilöllinen juttu. Riippuvat kasvojen rakenteesta ja ilmeistä ja jostain...Kaverilla oli tosi näkyvät jo 20 v:nä ja mulla ne alkoivat pikkuhiljaa näkyä vasta yli 10 v. myöhemmin. Simäkulmissa ei oikein näy vieläkään.

Vierailija
49/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin on pitänyt valita kaljamahan ja nuorekkaiden , pyöreiden kasvojen tai pienen mahan ja roikkuvien, uurteisten kasvojen välillä ! Olen 36-vuotias. Laihdutin 10 k ja rupsahdin yhdessä yössä.

Vierailija
50/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä otsajuonteet ja silmäkulmarypytkin on aika yksilöllinen juttu. Riippuvat kasvojen rakenteesta ja ilmeistä ja jostain...Kaverilla oli tosi näkyvät jo 20 v:nä ja mulla ne alkoivat pikkuhiljaa näkyä vasta yli 10 v. myöhemmin. Simäkulmissa ei oikein näy vieläkään.

Tosin lisäisin, että hän söi aika niukasti ja epäterveellisesti ja oli kuivan näköinen iho, itse olen rasvannut naamaa tosi paljon ja syönyt rasvaa (en sitä samaa) :D ja aloin suojata ihoa auringolta pikkuhiljaa siinä 25 v. jälkeen.

Vierailija
51/57 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös, ikää 44 v. Ja se pikarupsahdus on tullut eri tavalla kuin oletin. Oletin että tulisi juuri noita ryppyjä, ehkä silmien ympärille, nenästä suuhun, kulmien väliin, mutta ei mulla vielä ole juurikaan ryppyjä. Mutta näytän ihan kammottavan uupuneelta ja ränsistyneeltä.

Silmän ympäryksistä on jotenkin ihonalainen rasva vähentyt niin että alaluomi on jotenkin syvä kuoppa korkeiden poskipäiden yläpuolella. Kun vielä verisuonet kuultaa läpi, niin on hienot pandasilmät, kun tumma syvällä kuopalla oleva silmäkuoppa erottuu selvästi. Nuorempana rasvaa oli niin ettei sitä poskiluun rajaa suoraan erottanut jyrkkänä kolona silmän alla.

Muutenkin olen alkanut näyttää noita-akalta kun kasvot on jotenkin painunut ja rasva yleisesti niistä vähentynyt. Poskipäät näyttää luurankomaisilta, leuka on alkanut näyttää hurjan terävältä ja pitkältä. Kropassa selkä on alkanut mennä köyryyn yläselästä ja kaula ja pää työntyä oudosti eteenpäin. Olen ihan kamalan näköinen verrattuna esim. 2 vuoden takaiseen. Paljolla pakkelilla saa vielä siedettävän, mutta ei jaksaisi joka päivä.

Silmien alle voi laittaa täytettä. Itselläni on toiminut hyvin ja lopputulos on luonnollinen. Tumma väri ei tietenkään häviä, mutta ei erotu samalla tavalla kuin kuopasta.

Poskipäihin saa täytettä, mutta itse en ole vielä tarvinnut. Silloin tarvitaan tosin tarkkaa tekijää ettei tulos ole Madonna / Courtney Cox -tasoa. Kannattaa aina aloittaa vähästä ja lisätä muutaman viikon päästä tarvittaessa.

Voitko suositella paikkaa, tuohon täyttöaineen laittoon? Minulla on myös tapahtunut ns. rasvakato silmien alta ja olisin kiinnostunut paikasta ja toimenpiteen hinnasta?

Asun ulkomailla joten en osaa suositella Helsingin paikkoja.

Vierailija
52/57 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos menisit kosmetologin juttusille? Ehostustyyliin kannattaa myös kiinnittää huomiota, sekä ihon hoitoon sekä sisäisesti (ravinto, neste, ravintolisät) että ulkoisesti. 

Olen tässä parin vuoden sisällä muuttanut koko kasvojenhoitorutiinini entisestä ”saippua+perusvoide riittää”-tavasta huolelliseen päivittäiseen ihonhoitoon ja ihoni onkin paremmassa kunnossa kuin ikinä. Ap

Auts, tuo sitten selittääkin sen rupsahtamisen, jos nyt vasta aloitit...ihonhoito ja kunnollisten tuotteitten käyttäminen pitää aloittaa jo heti parinkympin jälkeen, silloin se vielä toimii ennaltaehkäisevästi vanhenemiseen. Onneksi mun enon vaimo valisti mua tästä ollessani sitä ikäluokkaa. 

P.S. Oikeestiko olet pessyt SAIPPUALLA kasvoja? o_0 

Milloin mitenkin. Välillä oli kausia että huolehdin ihostani paremmin, mutta puhdistusmaito+kasvovesi+kosteusvoide oli kyllä laajin repertuaari mitä ennen käytin ihollani. Monesti tuli suihkussa pestyä kasvot saippualla, ihan vesipesu oli ehkä yleisin. Meikit pesin yleensä pois Aqualanilla.

Itse en usko, että mitkään kasvonhoitotuotteet olisivat pelastaneet tätä kaulan rupsahtamista, vaikka kuinka ajoissa olisi aloittanut. Minulla on paino nuorena jojoillut ja sekin on varmasti aiheuttanut vahinkoa, joka nyt tietyn iän ylittyessä yhdistettynä laihtumiseen vaikutti asiaan. Lisänä vielä äidin puoleiset rupsahdusgeenit, niin avot.

Ap

Geeneistä puheen ollen Nordic Genexillä on ihonhoitopainotteinen geenitesti, jossa saat hoito-ohjeet oman geeniperimäsi mukaiselle iholle.

Olen 44, paha rupsahdus tapahtui 40-vuotiaana, kun oli kova stressi ja rankkaa. Olen saanut tilannetta kohennettua paljon sisäisillä lisäravinteilla ja ulkoisilla tuotteilla (silikonittomat, parabeenittomat jne). Luottomerkit Bakel, V10 plus, Estelle&Thild, Mia Höytö.

Myös kasvolymfaa / lymfahoitoja voi kokeilla.

Tässä tällaiset kevyemmät, mutta silti hintavahkot ohjeet.

Muista aurinkosuojaus!

Vierailija
53/57 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin lankakohotuksen samassa tilanteissa ja nyt suunnittelen laserhoitoa tälle kesälle. Seuraavaksi parin vuoden kuluttua kirurgin juttusille. Ja kyllä, langat tehosivat hienosti! Niiden vaikutus vain on aika lyhyt, max pari vuotta. Suosittelen cog-lankoja. Rohkeasti vaan hoitoon.

Vierailija
54/57 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan jotain uusia tehokkaita keinoja kaulanahan roikkumiseen?? en halua kirurgin veitsen alle, eli mieluummin kokemuksia pistoksista, ultraäänihoidoista ym.

Vierailija
55/57 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen keski-ikäinen mies, 55 v. Hoikka ja lihaksikas edelleen, kiitos punttisalin. Vartalo on huomattavasti paremman näköien kuin monella vuosikymmeniä nuoremmilla. Tietysi naamasta näkee, että en ole nuori enää, mutta kasvot eivät roiku vaan ovat kiinteät. Kannattaa ehdottomasti ottaa likunta elämantavaksi jo nuorena niin saa palkkion vanhempana. Timmi kroppa antaa nuorekkaan ulkonäön, vaikka kilometrejä olisikin mittarissa. Usein ihmiset luulevat edelleenkin jopa kymmenen vuotta nuoremmaksi, vaikka siis on juonteita kasvoissa ja omasta mielestäni näytän ikäiseltäni kasvojeni puolesta. Yleisolemus on kuitenkin tärkeä. Mietin myös pukeutumistani, enkä pukeudu mihinkään pappavaatteisiin. Eli tarkoitus on sanoa, että itse voi olla turhan ankara omasta ulkonäöstään. Luulen, että olet joka tapauksessa nuortunut muiden silmissä.

Uskon. Hyviä esimerkkejä ovat uransa lopettaneet jääkiekkoilijat, jotka edelleen eivät ole antaneet itsensä rupsahtaa. Esim Selänne ja vaikka Christian Ruuttu. Jälkimmäinen on syntynyt 1964, edelleen selkeät kasvonpiirteet eikä naama roiku. Liikunnallinen elämäntapa kannnattaa aina. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa.

Itse olen kohta 50v nainen joka löysi urheilun ilon vasta +35 iässä. Kasvoni eivät vielä roiku, ryppyjä on ja juonteitakin mutta vartaloni on solakka tiimalasi edelleen. Liikakilot ja mummomaiset vaatteet vanhentavat todella paljon.

Vierailija
56/57 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen keski-ikäinen mies, 55 v. Hoikka ja lihaksikas edelleen, kiitos punttisalin. Vartalo on huomattavasti paremman näköien kuin monella vuosikymmeniä nuoremmilla. Tietysi naamasta näkee, että en ole nuori enää, mutta kasvot eivät roiku vaan ovat kiinteät. Kannattaa ehdottomasti ottaa likunta elämantavaksi jo nuorena niin saa palkkion vanhempana. Timmi kroppa antaa nuorekkaan ulkonäön, vaikka kilometrejä olisikin mittarissa. Usein ihmiset luulevat edelleenkin jopa kymmenen vuotta nuoremmaksi, vaikka siis on juonteita kasvoissa ja omasta mielestäni näytän ikäiseltäni kasvojeni puolesta. Yleisolemus on kuitenkin tärkeä. Mietin myös pukeutumistani, enkä pukeudu mihinkään pappavaatteisiin. Eli tarkoitus on sanoa, että itse voi olla turhan ankara omasta ulkonäöstään. Luulen, että olet joka tapauksessa nuortunut muiden silmissä.

Uskon. Hyviä esimerkkejä ovat uransa lopettaneet jääkiekkoilijat, jotka edelleen eivät ole antaneet itsensä rupsahtaa. Esim Selänne ja vaikka Christian Ruuttu. Jälkimmäinen on syntynyt 1964, edelleen selkeät kasvonpiirteet eikä naama roiku. Liikunnallinen elämäntapa kannnattaa aina. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa.

Itse olen kohta 50v nainen joka löysi urheilun ilon vasta +35 iässä. Kasvoni eivät vielä roiku, ryppyjä on ja juonteitakin mutta vartaloni on solakka tiimalasi edelleen. Liikakilot ja mummomaiset vaatteet vanhentavat todella paljon.

Perunkin puheeni Christian Ruutusta, taitaa olla aika pyöreä nykyään. Ei antanut ihan tuoreita kuvia googlenhaku näköjään :)

Vierailija
57/57 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtaminen 99 prosenttisesti geeneissä. Loput on markkinamiesten metkuja. Rosoisissa piireissä on paljonkin ikinuoria, vaikka sätkät käryää ja kuppia kumoutuu. Liikunnallisissa jumalanpelkoisissa taas on vastavuoroisesti niin ruoskalla raipattuja, ettei uskoisi elävän vedellä ja nokkosilla.