Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan kamala rupsahtaminen tullut kahden vuoden sisällä. Mitä tälle naamalle voi tehdä, vai yhtään mitään?

Vierailija
15.06.2018 |

Laihdutus neljänkympin korvilla ei näköjään ollutkaan fiksu liike, ainakaan kasvojen kannalta. Hurjasti tullut juonteita (nasolabiale, sibeliukset) ja kaulan iho on löysä. Ihan kamalan näköistä, varsinkin tuo löysä ja kurttuinen kaula vanhentaa todella paljon. Millaisia hoitoja on tarjolla tällaiseen tilanteeseen? Veitsen alle en halua, botoxia voin EHKÄ kokeilla. Tarkoitan jotain laserhoitoja yms, ja mitä kaikkea näitä nyt onkaan. Kertokaa kokemuksianne?

Ihonhoitokosmetiikkani on hyvää ja hoidan ihoani aamuin illoin, mutta eihän ne voiteet ja seerumit yms auta jo syntyneisiin ryppyihin.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ollut pitkään nälkäkuurilla, niin on vähän aikaa todella huonon näköinen - eli voi hieman korjaantua, kun laihdutus päättyy.

Ja kyllä ylipainokin luo monelle jo nuorena tätimäisen vaikutelman - eli on siinä ja siinä, mikä näyttää kelläkin yksilöllä sitten parhaimmalta.

Muista hieroa kasvojen ihoa päivittäin verenkierron vilkastuttamiseksi. Ehkä kasvojumppaakin voi kokeilla. Ota kollageenilisiä, huolehti vitamiineista, maitohappobakteereista ja kosteuta ihoa.  Ja jos on rahaa, niin mieti erilaisia hoitojakin.

Juo paljon vettä ja nuku hyvin, vältä stressiä ja suojaa iho auringolta.

Laihdutus on ollut ohitse jo pari vuotta sitten, nyt vaan ylläpidän painoa. En ole nälkäkuurilla, enkä ollut laihduttaessakaan. Kai se on geeneissä miten kukakin rupsahtaa, meidän suvussa se on kaula ja decoltee mitkä valahtaa ekana😆. Vitskut ym pitäisi olla ihan ok, juuri noita hoitoja tässä mietinkin itselleni nelikymppislahjaksi.

Vierailija
22/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ihotautilääkäri sanoi että ei ole oikeasti anti aging tuotteita. Ne eivät toimi vaan ovat rahastusta. Kosmetiikassa vaikuttavien aineiden pitoisuudet ovat sitäpaitsi niin pienet. Ainoa mikä toimii on tehokas aurinkosuoja. Ihotautilääkärit voivat määrätä retinolia joka on ainoa tutkitusti ihon vanhenemiseen vaikuttava aine. Joku kosmetiikkaosaston anti aging yövoide ei auta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väitä, että sinulla on vaihtarit, mutta tulossa ne ainakin on.  Hormonikorvaushoidoilla on vaikutus myös ihoon.

Myös ihon kimmoisuus paranee ja sen kuivuus vähenee. Lisäksi hormonikorvaushoito estää luun mineraalikatoa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Hormonikorvaushoito

Vierailija
24/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös, ikää 44 v. Ja se pikarupsahdus on tullut eri tavalla kuin oletin. Oletin että tulisi juuri noita ryppyjä, ehkä silmien ympärille, nenästä suuhun, kulmien väliin, mutta ei mulla vielä ole juurikaan ryppyjä. Mutta näytän ihan kammottavan uupuneelta ja ränsistyneeltä.

Silmän ympäryksistä on jotenkin ihonalainen rasva vähentyt niin että alaluomi on jotenkin syvä kuoppa korkeiden poskipäiden yläpuolella. Kun vielä verisuonet kuultaa läpi, niin on hienot pandasilmät, kun tumma syvällä kuopalla oleva silmäkuoppa erottuu selvästi. Nuorempana rasvaa oli niin ettei sitä poskiluun rajaa suoraan erottanut jyrkkänä kolona silmän alla.

Muutenkin olen alkanut näyttää noita-akalta kun kasvot on jotenkin painunut ja rasva yleisesti niistä vähentynyt. Poskipäät näyttää luurankomaisilta, leuka on alkanut näyttää hurjan terävältä ja pitkältä. Kropassa selkä on alkanut mennä köyryyn yläselästä ja kaula ja pää työntyä oudosti eteenpäin. Olen ihan kamalan näköinen verrattuna esim. 2 vuoden takaiseen. Paljolla pakkelilla saa vielä siedettävän, mutta ei jaksaisi joka päivä.

Vierailija
25/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös, ikää 44 v. Ja se pikarupsahdus on tullut eri tavalla kuin oletin. Oletin että tulisi juuri noita ryppyjä, ehkä silmien ympärille, nenästä suuhun, kulmien väliin, mutta ei mulla vielä ole juurikaan ryppyjä. Mutta näytän ihan kammottavan uupuneelta ja ränsistyneeltä.

Silmän ympäryksistä on jotenkin ihonalainen rasva vähentyt niin että alaluomi on jotenkin syvä kuoppa korkeiden poskipäiden yläpuolella. Kun vielä verisuonet kuultaa läpi, niin on hienot pandasilmät, kun tumma syvällä kuopalla oleva silmäkuoppa erottuu selvästi. Nuorempana rasvaa oli niin ettei sitä poskiluun rajaa suoraan erottanut jyrkkänä kolona silmän alla.

Muutenkin olen alkanut näyttää noita-akalta kun kasvot on jotenkin painunut ja rasva yleisesti niistä vähentynyt. Poskipäät näyttää luurankomaisilta, leuka on alkanut näyttää hurjan terävältä ja pitkältä. Kropassa selkä on alkanut mennä köyryyn yläselästä ja kaula ja pää työntyä oudosti eteenpäin. Olen ihan kamalan näköinen verrattuna esim. 2 vuoden takaiseen. Paljolla pakkelilla saa vielä siedettävän, mutta ei jaksaisi joka päivä.

Silmien alle voi laittaa täytettä. Itselläni on toiminut hyvin ja lopputulos on luonnollinen. Tumma väri ei tietenkään häviä, mutta ei erotu samalla tavalla kuin kuopasta.

Poskipäihin saa täytettä, mutta itse en ole vielä tarvinnut. Silloin tarvitaan tosin tarkkaa tekijää ettei tulos ole Madonna / Courtney Cox -tasoa. Kannattaa aina aloittaa vähästä ja lisätä muutaman viikon päästä tarvittaessa.

Vierailija
26/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaa aika kauneuskirurgian konsultaatioon, kertovat siellä kyllä, mitä juuri sinun kasvoille kannattaa tehdä. Laser (silmienympärykselle) ja botox (ilmejuonteille silmien alla) ovat auttaneet ainakin itseä, mutta konsultaatiossa kuulet sitten, mikä on juuri sinulle oikea hoito! 😊

Näin varmaan pitää tehdä. Haluatko kertoa missä itse kävit ja millaiset kokemukset noista hoidoista sinulla on? Mitä sinulla hoidettiin laserilla? Ap

Silmänympärykset laseroitiin, se oli nopea ja kivuton tapahtuma (puudutusvoiteen avustuksella) mutta vaati kyllä muutaman päivän eristäytymisen ulkomaailmasta jälkikäteen... Juonteet silottuivat huomattavasti, silmäpussit katosivat ja katse ”avautui” tosi paljon, en ollut edes tajunnut miten yläluomet olivatkaan painuneet silmäkulmasta ennen kuin näin muutoksen tapahtuvan takaisinpäin. Laser toki ottaa aikansa toimia, kun sehän siis sysää ihon oman uudiutumisprosessin alulle ja näin ollen muutoksessa menee hetki, mutta nuorenin noin kolmen kuukauden aikana heittämällä kymmenen vuotta (olen 41).

Botoxista et kysynyt, mutta kerron silti. Sehän pistetään tosi tarkkaan tiettyyn lihakseen, esim itselläni ongelmana on ilmejuonteet jotka tulevat poikkiviivoina silmäkuopan alle ja siihen nimenomaiseen pieneen lihakseen myös se aine pistetään. Mikään ylimääräinen ei lamaannu tai naama ala roikkua, vain se yksi ainoa pieni lihas lakkaa rypistämästä rumasti. Tämäkin pitää tietty uusia aika ajoin, mutta pieni ja melko huokea toimenpide mielestäni.

Itse asun Helsingissä ja olen käyttänyt Plastic Surgery Centeriä. Konsultaatio on aina ilmainen, kannattaa siellä käydä kuulemassa ammattilaisen näkemys hoitomuodoista. Itselle ainakin kasvot on sen verran tärkeä osa identiteettiä, että jos noinkin pienillä asioilla kykenee säilymään omannäköisenä mahdollisimman pitkälle, niin en kyllä tajua, että miksipä ei.

Vierailija
27/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt sua auta, mutta itse säästelen lihomiskorttia juurikin 40+ hujakoille, jolloin hyvin ajoitetut +5kg silottaa naamaa. Olen itse nyt 30 ja rimpuilen pysyäkseni hoikkana.

Itse varmaan marssin kiltisti veitsen alle, kun kaula ryppyyntyy. Naamaani en leikkele, vaan lisään nykyiseen mikroneulaus- ja timanttihiontarepertuaariini laserin ja hapot. Kiire ei ole, multa kysellään vielä toisinaan papereita.

Vierailija
28/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmien alle voi laittaa täytettä. Itselläni on toiminut hyvin ja lopputulos on luonnollinen. Tumma väri ei tietenkään häviä, mutta ei erotu samalla tavalla kuin kuopasta.

Poskipäihin saa täytettä, mutta itse en ole vielä tarvinnut. Silloin tarvitaan tosin tarkkaa tekijää ettei tulos ole Madonna / Courtney Cox -tasoa. Kannattaa aina aloittaa vähästä ja lisätä muutaman viikon päästä tarvittaessa.

Itse en ottaisi mitään täytteitä koskaan, saati kauneuskirurgisia operaatioita. Olen vanhan näköinen ja koska tilanne on niin uusi, pientä henkistä sopeutumista vielä vaatii, mutta pyrin hyväksymään ikääntymiseni ja sen että näytän nyt tältä. Asiaa helpottaa se että olen vanhapiika joka en enää halua edes kumppania tai seksiä, joten ei oikeastaan tarvi viehättää ketään ulkonäöllään.

Vierailija
29/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei nyt sua auta, mutta itse säästelen lihomiskorttia juurikin 40+ hujakoille, jolloin hyvin ajoitetut +5kg silottaa naamaa. Olen itse nyt 30 ja rimpuilen pysyäkseni hoikkana.

Itse varmaan marssin kiltisti veitsen alle, kun kaula ryppyyntyy. Naamaani en leikkele, vaan lisään nykyiseen mikroneulaus- ja timanttihiontarepertuaariini laserin ja hapot. Kiire ei ole, multa kysellään vielä toisinaan papereita.

Kolmikymppisenä teetätät jo tuollaisia hoitoja? Ei voi olla totta. Luojan kiitos, että oon viisikymppinen ja nuoruuteni ollut ihan luomu. Vasta nyt olisi tarvetta jollekin muullekin kuin kosteus- ja silmänympärysvoiteelle.

Vierailija
30/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmikymppisenä teetätät jo tuollaisia hoitoja? Ei voi olla totta. Luojan kiitos, että oon viisikymppinen ja nuoruuteni ollut ihan luomu. Vasta nyt olisi tarvetta jollekin muullekin kuin kosteus- ja silmänympärysvoiteelle.

Hyvin tehdyt hoidot eivät vanhenna. On todettu, että esimerkiksi botox juonnevaiheessa (eli usein kolmekymppisenä) pysäyttää itse ryppyjen synnyn.

Ehkä teidän kahden vaatimustasot ovat erilaiset. Ja geenit, ja asuinpaikka (saasteen määrä), elämässä koettu stressi, elintavat jne.

Vierailija
31/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keski-ikäinen mies, 55 v. Hoikka ja lihaksikas edelleen, kiitos punttisalin. Vartalo on huomattavasti paremman näköien kuin monella vuosikymmeniä nuoremmilla. Tietysi naamasta näkee, että en ole nuori enää, mutta kasvot eivät roiku vaan ovat kiinteät. Kannattaa ehdottomasti ottaa likunta elämantavaksi jo nuorena niin saa palkkion vanhempana. Timmi kroppa antaa nuorekkaan ulkonäön, vaikka kilometrejä olisikin mittarissa. Usein ihmiset luulevat edelleenkin jopa kymmenen vuotta nuoremmaksi, vaikka siis on juonteita kasvoissa ja omasta mielestäni näytän ikäiseltäni kasvojeni puolesta. Yleisolemus on kuitenkin tärkeä. Mietin myös pukeutumistani, enkä pukeudu mihinkään pappavaatteisiin. Eli tarkoitus on sanoa, että itse voi olla turhan ankara omasta ulkonäöstään. Luulen, että olet joka tapauksessa nuortunut muiden silmissä.

Vierailija
32/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen keski-ikäinen mies, 55 v. Hoikka ja lihaksikas edelleen, kiitos punttisalin. Vartalo on huomattavasti paremman näköien kuin monella vuosikymmeniä nuoremmilla. Tietysi naamasta näkee, että en ole nuori enää, mutta kasvot eivät roiku vaan ovat kiinteät. Kannattaa ehdottomasti ottaa likunta elämantavaksi jo nuorena niin saa palkkion vanhempana. Timmi kroppa antaa nuorekkaan ulkonäön, vaikka kilometrejä olisikin mittarissa. Usein ihmiset luulevat edelleenkin jopa kymmenen vuotta nuoremmaksi, vaikka siis on juonteita kasvoissa ja omasta mielestäni näytän ikäiseltäni kasvojeni puolesta. Yleisolemus on kuitenkin tärkeä. Mietin myös pukeutumistani, enkä pukeudu mihinkään pappavaatteisiin. Eli tarkoitus on sanoa, että itse voi olla turhan ankara omasta ulkonäöstään. Luulen, että olet joka tapauksessa nuortunut muiden silmissä.

Totta, mutta miehet saavat juonteet ja rypyt anteeksi naisia helpommin. Harmi, mutta totta.

Vierailija
33/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppa on paras.

Vierailija
34/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat keinot pitää iho kunnossa pitkään on samassa painossa pysyminen, tupakoimattomuus ja alkoholittomuus.

Aurinkoa on myös hyvä välttää rusketus tarkoituksessa.

T. Nämä vinkit sain 60 vuotiaalta isältäni, joka näyttää kymmenen vuotta nuoremmalta.

Vierailija
35/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaa aika kauneuskirurgian konsultaatioon, kertovat siellä kyllä, mitä juuri sinun kasvoille kannattaa tehdä. Laser (silmienympärykselle) ja botox (ilmejuonteille silmien alla) ovat auttaneet ainakin itseä, mutta konsultaatiossa kuulet sitten, mikä on juuri sinulle oikea hoito! 😊

Näin varmaan pitää tehdä. Haluatko kertoa missä itse kävit ja millaiset kokemukset noista hoidoista sinulla on? Mitä sinulla hoidettiin laserilla? Ap

Silmänympärykset laseroitiin, se oli nopea ja kivuton tapahtuma (puudutusvoiteen avustuksella) mutta vaati kyllä muutaman päivän eristäytymisen ulkomaailmasta jälkikäteen... Juonteet silottuivat huomattavasti, silmäpussit katosivat ja katse ”avautui” tosi paljon, en ollut edes tajunnut miten yläluomet olivatkaan painuneet silmäkulmasta ennen kuin näin muutoksen tapahtuvan takaisinpäin. Laser toki ottaa aikansa toimia, kun sehän siis sysää ihon oman uudiutumisprosessin alulle ja näin ollen muutoksessa menee hetki, mutta nuorenin noin kolmen kuukauden aikana heittämällä kymmenen vuotta (olen 41).

Botoxista et kysynyt, mutta kerron silti. Sehän pistetään tosi tarkkaan tiettyyn lihakseen, esim itselläni ongelmana on ilmejuonteet jotka tulevat poikkiviivoina silmäkuopan alle ja siihen nimenomaiseen pieneen lihakseen myös se aine pistetään. Mikään ylimääräinen ei lamaannu tai naama ala roikkua, vain se yksi ainoa pieni lihas lakkaa rypistämästä rumasti. Tämäkin pitää tietty uusia aika ajoin, mutta pieni ja melko huokea toimenpide mielestäni.

Itse asun Helsingissä ja olen käyttänyt Plastic Surgery Centeriä. Konsultaatio on aina ilmainen, kannattaa siellä käydä kuulemassa ammattilaisen näkemys hoitomuodoista. Itselle ainakin kasvot on sen verran tärkeä osa identiteettiä, että jos noinkin pienillä asioilla kykenee säilymään omannäköisenä mahdollisimman pitkälle, niin en kyllä tajua, että miksipä ei.

Kiitos hyvästä vastauksesta😊 👍

Silmien ympärillä mulla ei ole vielä niinkään ongelmia, mutta tuo laserointi kiinnostaa kyllä, jos se freesaa noin hyvin ilmettä.

Ap

Vierailija
36/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten edellä joku sanoi, saattaa meillä standardit olla erilaiset. Mä haluan olla verrattavissa ihan kehen tahansa, koska se on mulle mahdollista. Ja olenkin.

Vierailija
37/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko suositella paikkaa, tuohon täyttöaineen laittoon? Minulla on myös tapahtunut ns. rasvakato silmien alta ja olisin kiinnostunut paikasta ja toimenpiteen hinnasta?

Vierailija
38/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Mitäs jos menisit kosmetologin juttusille? Ehostustyyliin kannattaa myös kiinnittää huomiota, sekä ihon hoitoon sekä sisäisesti (ravinto, neste, ravintolisät) että ulkoisesti. 

Olen tässä parin vuoden sisällä muuttanut koko kasvojenhoitorutiinini entisestä ”saippua+perusvoide riittää”-tavasta huolelliseen päivittäiseen ihonhoitoon ja ihoni onkin paremmassa kunnossa kuin ikinä. Ap

Auts, tuo sitten selittääkin sen rupsahtamisen, jos nyt vasta aloitit...ihonhoito ja kunnollisten tuotteitten käyttäminen pitää aloittaa jo heti parinkympin jälkeen, silloin se vielä toimii ennaltaehkäisevästi vanhenemiseen. Onneksi mun enon vaimo valisti mua tästä ollessani sitä ikäluokkaa. 

P.S. Oikeestiko olet pessyt SAIPPUALLA kasvoja? o_0 

Vierailija
39/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutte täyttöaineista, mitä aineita olette käyttäneet? Kannattaa käydä lukemassa realself.comista käyttäjien kokemuksia! Myös nämä turvallisiksi mainostetut hyaluronihappovalmisteet voivat aiheuttaa pysyviä vaurioita. Vaikka niiden mainostetaan olevan itsestään tietyn ajan kuluessa hajoavia ja poistettavissa hyaluronidaasin avulla, käytännössä aine voi jäädä kudoksiin pysyvästi ja sitä voi olla mahdotonta saada poistettua kokonaan. Esimerkiksi Suvi Pitkäsen huuliin hyaluronihappo on jäänyt tällä tavalla pysyvästi.

Toinen juttu sitten on, että kaikille kudoksiin ruiskutettaville aineille voi olla allerginen, eivätkä allergiaoireet välttämättä tule ensimmäisellä pistoskerralla vaan jollain myöhemmällä kerralla, ajan kuluessa vähitellen tulleen herkistymisen takia. Ja sitten voikin olla naama pilalla loppuiäksi, allergiareaktion tai liiallisen täytön takia, kun ainetta on mahdotonta saada pois kudoksista.

Vierailija
40/57 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on myös ihan erilainen iho, paksumpi, eikä se veltostu ihan samalla tavalla.