Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoojat, bussikuskit ja muut alemmat: erottaa ammattiliitoista!

Vierailija
15.06.2018 |

Teitä kusetetaan näissä ammattiliitoissa ilman, että edes tajuatte sitä. Niissä on kuitenkin nykyään lakimiehet ja muut korkeasti koulutetut vallassa, kun te taas olette peruskoulupohjalta liikkeellä. Teiltä viedään rahat, ainoa roolinne on maksaa jäsenmaksuja. Mitään ette saa vastineeksi. Neuvotelkaa edut suoraan työnantajan kanssa!

Liisa, siivousalan yrittäjä, työläisen ystävä, liittojen vihollinen

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuunnella sellaisen ihmisen neuvoa joka ei osaa edes otsikkoa kirjoittaa oikein.

Vierailija
2/13 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiliitot ovat aivan turhia kasvottomia organisaatioita.

Jos jäät työttömäksi, hae töitä. Älä tuudittaudu liitonrahoille. Se jos mikä passivoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvotellaanpa sitten. Aloita vaikka kertomalla, millaista sopimusta itse, yrittäjänä, tarjoat työntekijälle ja millä tavalla se on parempi kuin liiton neuvottelema?

Vierailija
4/13 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa on paras!

Vierailija
5/13 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvotellaanpa sitten. Aloita vaikka kertomalla, millaista sopimusta itse, yrittäjänä, tarjoat työntekijälle ja millä tavalla se on parempi kuin liiton neuvottelema?

Maksan yli minimin. Lisäksi meillä jokainen siivooja saa nimikko-oluen ja ilmaisen parturin!

Liisa

Vierailija
6/13 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan yli minimin. Lisäksi meillä jokainen siivooja saa nimikko-oluen ja ilmaisen parturin!

Liisa

Voi kuinka kivaa, onhan sentinkin miniminylitys oli minimin. Entäpä vuosilomat, sairausloman palkkaus, ylityökorvaukset?

Vierailija
7/13 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa

Onko A-olutta? Vähänkö olisi hieno työsuhde-etu, nimikko-olut. Parturia en tarvitse.

Vierailija
8/13 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä!

Vierailija
9/13 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa

Voi kuinka kivaa, onhan sentinkin miniminylitys oli minimin. Entäpä vuosilomat, sairausloman palkkaus, ylityökorvaukset?

Lain mukaan edetään. Miksi siis olla liiton jäsenenä? Koska lain mukaan edetään.

Liisa

Vierailija
10/13 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa

Lain mukaan edetään. Miksi siis olla liiton jäsenenä? Koska lain mukaan edetään.

Liisa

Koska laki määrää vain minimin, tes:ssä on sen sijaan monesti paremmat ehdot ja liitot neuvottelevat tes:t. Siksi olla liiton jäsenenä.

Vierailija
11/13 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Mulla oli lukio pohjana ja vietin välivuoteni siivoillessa, koska se oli kiva ja helppo, mutta kuitenkin fyysinen työ jolla maksoi mukavasti vuokran ja muut.

Itsellä ei ollut ongelmia, mutta tunnen pari, joille olisi käynyt melko huonosti ilman liittoa.

Vierailija
12/13 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleissitovuus. Ihan vielä en suostu 5€/h

Vierailija
13/13 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuulunut liittoihin. Olen aina saanut neuvottelemalla todella huomattavan paljon paremman liksan ja edut, kuin yhdelläkään jo pitkään talossa olleella on ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä