Tape ja salasuhde
Kommentit (14)
Huhuh...Oletin että Tape panee jotain 20 vuotta nuorempaa, mutta salarakas onkin 59-vuotias! Tape itse 57 v ja Tiina 55 v..
Taitaa Tapsukka digata erittäin kypsyneestä lihasta.
Törkeää. Hyvä, että asia selvisi Tiinalle.
Vierailija kirjoitti:
Huhuh...Oletin että Tape panee jotain 20 vuotta nuorempaa, mutta salarakas onkin 59-vuotias! Tape itse 57 v ja Tiina 55 v..
Taitaa Tapsukka digata erittäin kypsyneestä lihasta.
Oletin myös että salarakas olisi jotain 20-40 vuotiaan väliltä.
Villi veikkaus, että on julkisuustemppu.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut yllätyksenä. En tunne yhtään uskollista kehonrakentajaa.
Hormonit vie, mutta seisooko kikkeli on sitten asia erikseen.
Mä en pysty kuvittelemaan että kukaan nuori nainen hyppäisi tuon epämuodostuneen steroidikasan kanssa sänkyyn.
Tiina Jylhän aviomies: Jos Tiina lihoo, se on petos!
Kauneusyrittäjä Tiina Jylhällä ei ole lupaa lihoa eikä rupsahtaa.
Tänään Livillä alkavassa Kauneusklinikka Tiina Jylhä -tosi-tv:ssä seurataan, kuinka kauneusklinikan asiakkaat taistelevat rupsahtamista vastaan.
Samaa taistelua käy lähes viisikymppinen Tiina Jylhäkin. Siitä pitää huolen myös hänen aviomiehensä, kuntosaliyrittäjä Tapani ”Tape” Valkonen.
- Jos Tiina lihoo naimisiinmenopainostaan ja rupsahtaa, se on petos, Tapani toteaa tosi-tv-sarjan avausjaksossa ilme peruslukemilla.
- Jos hän lihoo yli viisi kiloa, se on törkeä petos.
En taida pitää monestakaan ihmisestä.
Miten tuollainen stereoideilla kyllästetty pystyy ikinä ’pettämään’, siis jos naimisesta puhutaan. Ei noilla seiso.
Vierailija kirjoitti:
Törkeää. Hyvä, että asia selvisi Tiinalle. [/quot
Erotiikkaa tuskin on,steroidit vievät mieskunnon.Tape on käyttänyt steroideja sekä huumeita vuosikausia... Kävelevä katastrofi.
Ei tullut yllätyksenä. En tunne yhtään uskollista kehonrakentajaa.