Onko totta.. ..postista ?
Lähetin siis pakettia ulkomaille ja hinnaksi tuli aika hurja summa.Kotona aloin lukea että economy oisi saanut puolet halvemmalla mutta enpä tiennyt ja postin myyjä ei maininnut asiasta mitään?
Kommentit (16)
Postit kannattaa lähettää pullopostilla.
No kyllä postin ois pitänyt mainita mielestäni
Vierailija kirjoitti:
No kyllä postin ois pitänyt mainita mielestäni
Ei sanonut mitään laitto vaan hinnan siihen, koton sit aloin tutkia miten voi olla noin kallista , vähän ärsyttää
Kyllä postin virkailijan pitäisi kysyä, minä lähetän aika paljon paketteja ulkomaille, ja aina kysytään: "priority vai economy?"
Vierailija kirjoitti:
Kyllä postin virkailijan pitäisi kysyä, minä lähetän aika paljon paketteja ulkomaille, ja aina kysytään: "priority vai economy?"
Niin tosiaan en ees tiennyt tuollaisesta economy vaihtoehdosta vasta kun aloin lukea postin sivuja...
Ap kyllä se on ihan sun omalla vastuulla se hintojen selvittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tosiaan en ees tiennyt tuollaisesta economy vaihtoehdosta vasta kun aloin lukea postin sivuja...
Niin siis tosiaan normaalijärkiset lukevat ne postin sivut ENNEN menoaan sinne postiin.
Ulkomaan pakettien hinnat alkaa olla jo sitä luokkaa että kohta on halvempaa ottaa tarjouslento ja viedä se paketti itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tosiaan normaalijärkiset lukevat ne postin sivut ENNEN menoaan sinne postiin.
Tai avaavat suunsa viimeistään siinä tiskillä, jos eivät ole vaihtoehdoista perillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ok oma vika sitten siinpä menetin sitten 20 euroa turhasta
Muutenkin parempi matkustaa viroon ja lähettää sieltä käsin paketti. Myös paketit suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole asikkaan vastuulla. Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta:
" Palveluiden hinnastojen on oltava esillä
Palveluita koskeva hinnasto on pidettävä esillä liikehuoneistossa ja verkkosivustoilla, joilla harjoitetaan kaupankäyntiä. Hinnaston pitää olla kuluttajan helposti havaittavissa ja näkyä mahdollisuuksien mukaan myös liikehuoneiston ulkopuolelta. "
Posti taitaa mennä palvelut-kategorian alle, joten Postillakin on velvollisuus ilmoittaa hinnastonsa liikehuoneistossa sen pelkän verkkosivuston sijaan. Sitä en toki tiedä, oliko ap:n asioimassa postissa näkyvällä paikalla hinnasto, josta hänen se olisi pitänyt huomata, mutta lähtökohtaisesti asiakkaan velvollisuus ei ole ikinä selvittää hintaa etukäteen varsinkaan mistään netistä, vaan palveluntarjoajan tai kauppiaan on hinnasto esitettävä etukäteen.
Tästä oli juuri tänään myös ylellä juttua.
Vierailija kirjoitti:
Haistappa sinä kuule pitkä paska!
On se nyt perkele, en paremmin sano, mihin on kadonnut asiakaspalvelusta se palvelu?
Ei kai nyt, perkele, voi olla niin, että joka ikisen saamarin mökin muorin ja vaarin pitää netti hankkia, helvetti, sen takia, että kerran kymmenessä vuodessa laittelee paketin. Saatana, että voi hintoja tarkistella, puntarikin pitää ostaa! Perkele!
ASIAKASPALVELU, silloin palvellaan, saatana! En paremmin sano!
Posti, nyt herätys, helvetti soikoon!
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin parempi matkustaa viroon ja lähettää sieltä käsin paketti. Myös paketit suomeen.
Juu, kun Nuorgamista lähtee paketin takia Viroon, niin halvaksi tulee.
Kannattaa tsekata netistä myös kuriiripalvelut, dhl, ups jne. Saattaa hyvinkin olla postia edullisempi paikka lähettää paketti.
Ja nyt uliset täällä asiasta?
Sen sijaan, että olisit käyttänyt postin sivuilla minuutin ja selvittänyt hinnan itse. Onnistuu vaikka postin jonossa kännykällä jos on niin ***tanallinen kiire..
Uusavuttomuus kukoistaa.