Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia mies haluaa työntää minua ja mun kiinnostuksen kohteita alaspäin?

Vierailija
14.06.2018 |

Tuntuu, että minun tekemisillä ei ole mitään arvoa. Sellaista kivaa pikkutouhuilua kaikki tekemiseni mieheni mielestä. Hän ei koskaan kehu minua, vaikka tiedän olevani kaunis, saan esimerkiksi huomiota kosin ulkopuolella. Ja mikä pahinta, muutun rumemmaksi koko ajan - ainakin omasta mielestäni

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on lukenut jotain redpill juttuja ja uskoo niitä.

Eli tuhoaa sun itsetuntoa, jotta et jättäisi sitä.

Kannattaa lähteä karkuun, yleensä tuo menee lopulta väkivaltaan, jos yrität pyristellä irti.

Vierailija
2/8 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia sä olet miehen kanssa, joka haluaa työntää sua alaspäin ja halveksuu sua?

Vierailija
4/8 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on lukenut jotain redpill juttuja ja uskoo niitä.

Eli tuhoaa sun itsetuntoa, jotta et jättäisi sitä.

Kannattaa lähteä karkuun, yleensä tuo menee lopulta väkivaltaan, jos yrität pyristellä irti.

Ei välttämättä ole edes lukenut, joillain vähemmän älykkäillä huonoitsetuntoisilla tuo tulee ihan luonnostaan. Juoksemisesta olen samaa mieltä!

Vierailija
5/8 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on huono itsetunto ja se koittaa nostaa sitä  polkemalla sua.JSSAP

Vierailija
6/8 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsisti-mies?

Vierailija
7/8 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on huono itsetunto ja pelkää menettävänsä sut. Luultavasti jo lapsena opittu kaava, olen huono ja ainoa tapa tuntea olonsa paremmaksi on se että kaikilla on tasaisen kurjaa. Mikään ei ole koskaan hyvin eikä ketään koskaan huomioida positiivisesti koska se on pois minulta. 

Epäterve riippuvuussuhde on ainoa suhde jollaisen hän kuvittelee voivansa pitää. Juoksisin kauas ja lujaa.

Vierailija
8/8 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi video. Mun isä oli tuollainen. Vieläkin toivon, että en olis syntynytkään. Jätä se, ja ennen kaikkea hauku se lyttyyn, vaikkei se mitään autakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän