Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mun äiti ihan normaali?...

Vierailija
14.06.2018 |

Avasin parvekkeen oven ja siinä edessä on verho. Kun suljin oven verho jäi äidin mielestä rumasti ja hän alkoi mesota että asettele se kunnolla. Sanoin että mun mielestä se on ihan hyvä noin ja sanoin että asetelkoon itse paremmin, jos niin häiritsee. Hän siihen sitten että "antaa olla, ihan sama prkle!" Sanoin että on sulla pieni maailma. Tämän jälkeen hän meni omaan huoneeseensa ja läväytti oven kiinni.

Onko äitini käytös ihan normaalia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi kuulostaa stressaantuneelta.

Vierailija
2/11 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, sun kannattaa harkita jo muuttoa ihan omaan kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppi voi mennä nurin ihan keneltä tahansa pienestäkin  ja vanhemmallakin oikeus näyttää ne vihaiset tunteetkin.

Vierailija
4/11 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ottaa pattiin kun itse haluaa pitää kämpän siistinä ja joku kulkee ympäriinsä sotkemassa. Luulen että ymmärrät asian vielä joskus, jos hankit omia lapsia.

Vierailija
5/11 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lämpimillä keleillä saattaa tulla kiukuteltua pienestäkin näin aikuisenakin. :D

Vierailija
6/11 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin parvekkeen oven ja siinä edessä on verho. Kun suljin oven verho jäi äidin mielestä rumasti ja hän alkoi mesota että asettele se kunnolla. Sanoin että mun mielestä se on ihan hyvä noin ja sanoin että asetelkoon itse paremmin, jos niin häiritsee. Hän siihen sitten että "antaa olla, ihan sama prkle!" Sanoin että on sulla pieni maailma. Tämän jälkeen hän meni omaan huoneeseensa ja läväytti oven kiinni.

On ihan normaali nainen, rähjäävät ja huutavat tyhjästä. Sinun pitäisi nyt pyytää väärintekoasi anteeksi aikkei sinulla ole hajuakaan mitä muka teit väärin. Muuten ei puhu pariin viikkoon eikä suostu hoitamaan mitään asioita.

Vierailija
7/11 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos menisit välillä ulos ja antaisit äitisi olla edes hetken rauhassa? Ei sitä kukaan jaksa, että joku koko ajan hiihtää nurkissa.

Vierailija
8/11 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan normaali nainen, rähjäävät ja huutavat tyhjästä. Sinun pitäisi nyt pyytää väärintekoasi anteeksi aikkei sinulla ole hajuakaan mitä muka teit väärin. Muuten ei puhu pariin viikkoon eikä suostu hoitamaan mitään asioita.

Tyhmä ukkoko siellä kiukuttelee :DD

Vierailija
9/11 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on siivonnut ja järjestellyt kotinsa, ei ole ihme jos harmittaa, kun muut eivät välitä kodin siisteydestä.

Mikäli jälkikasvu ei arvosta äidin työtä ja käyttäytyvät jatkuvasti noin, alkaa se huolestuttaa ja turhauttaa äitiäkin, oppivatko koskaan huolehtimaan omista asioistaan.

Välinpitämättömyys osoittaa myös arvostuksen ja kunnioituksen puutteesta sekä huonosta käyttäytymisestä.

Turhautumisen lisäksi äidillä voi olla monenlaisia muitakin huolia ja tuntemuksia.

Vierailija
10/11 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 kans sama mielipide

Vierailija
11/11 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ukkoko siellä kiukuttelee :DD

Onneksi on parempi vaihtoehto. Poistuu baariin ja jättää hänet sinne. Jos on edelleen kiukkunen niin potkii hänet ulos, hankkikoot nukkumapaikan muualta. ku mun siiven alla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan