Parhaat Nuuskamuikkus-quotet!
Aloitan: "Ei kukaan, joka keventää toisen taakkaa, ole maailmassa hyödytön."
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluun kuulla näitä! Erityisesti naisiin liittyviä! Mulla on kateissa eräs jakso, jossa Nuuskamuikkunen istui aidalla ja lausui jotain viisasta ja vähän torjuvaa naisiin liittyen!
Oliko jakso, jossa pikku myy halusi heilastella muikkusta? Muistaako kukaan tarkemmin?
Nuuskis on huippu!
Tiskaaminenhan on sitä että kiepauttaa lautasta purossa, että huitaisee tassunsa ja heittää vihreän lehden menemään, eihän se ole yhtään mitään.
Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluun kuulla näitä! Erityisesti naisiin liittyviä! Mulla on kateissa eräs jakso, jossa Nuuskamuikkunen istui aidalla ja lausui jotain viisasta ja vähän torjuvaa naisiin liittyen!
Oliko jakso, jossa pikku myy halusi heilastella muikkusta? Muistaako kukaan tarkemmin?
Nuuskis on huippu!
Minäkin kaipaisin tietää tuon jakson! Mutta onko jaksoa, jossa Myy haluaa heilastella Nuuskamuikkuista, vai sekoitetaanko tässä jaksoon, jossa Pikku Myy vei Muumimamman paketin Niuskamuikkuselle? Ja oli kadottanut vain äänensä tjsp?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuuskis on huippu!Minäkin kaipaisin tietää tuon jakson! Mutta onko jaksoa, jossa Myy haluaa heilastella Nuuskamuikkuista, vai sekoitetaanko tässä jaksoon, jossa Pikku Myy vei Muumimamman paketin Niuskamuikkuselle? Ja oli kadottanut vain äänensä tjsp?
Muistan kohtauksen, missä myy istahtaa sillankaiteelle ja tokaisee muikkuselle että aletaan seurustelemaan, ja muikkunen on tukehtua huuliharppuunsa : D sitten muumipeikon kanssa puivat asiaa ja joku viisaus sieltä lähti.