Näytän ihan Sarah Jessica Parkerilta, ahdistaa :(
Hevosnaamaksi haukutulta näyttelijältä. Tosi kiva. Tämänkin illan oon vaan tuijottanut kasvojani peilistä ja miettinyt, mihin leikkaukseen menisin että saisin naamastani siedettävän. Pitkää naamaa ei voi kyllä leikata oikein mitenkään. :(
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Myös ounasteltu onko Sarah kolmatta sukupuolta kun oikein kukaan mies pidä kovin viehättävänä?
Niin, noinhan se sukupuoli määritellään. Jos joukko naisia ei pidä jotain Pertti Peruspekkaa viehättävänä, hänet voidaan luokitella kolmanteen sukupuoleen kuuluvaksi?
Määki näytän ihan Marilyn Monroelta. Vittu, että vituttaa.
Hitsi kun tasan ei mene onnenlahjat. Mä antaisin melkeen mitä vaan että voisin näyttää sarah jessica parkerilta. Haluaisin sellaisen persoonallisen ulkonäön. Ja se tukka, huh! Varsinkin sinkkuelämän alkujaksoissa oli upea ilmestys, vaikka nyt vanhemmiten näyttää noidalta:D itselläni on ihan söpöt mutta tosi tavikset, mieleenpainumattomat kasvot joita sata tusinassa. Ei mitään kovin uniikkia piirtettä.
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroe on hyvä esimerkki perusnätistä naisesta.
Ei mikään kaunotar, mutta nätti ja iloinen, seksikäskin ehkä.
SJP:llä oli nuorempana parhaan A-luokan daisarit.
Jos sinultakin löytyy samanlaiset niin ei mitään hätää, tiukkaa toppia vaan päälle ja baanalle.
Ennemmin hevosnaama, kuin tihrusilmänen perus sikanaama kuten vaikkapa minä.
Mä näytän taas Maria Veitolalta ja kiva lukea, kun sitä haukutaan rumaksi vähän joka puolella. Mulla pidemmät tummat hiukset vähän pehmentää kasvojen piirteitä, mutta toisaalta Marialla on hyvä iho ja mulla taas ei. Kroppakin on samanlainen ja vaatemaku outo eli en oo ihan miesten suosikkimisu 😛 Ja kai mullakin mielipiteitä ihan liikaa vaikken mikään bosslady olekaan.
Leikkauta ainakin se syllä naamastasi. En tiedä voiko länkisäärille tehdä mitään, ehkä jollain teräksisellä kehikolla vähitellen. Tai kimeälle, naukuvalle äänelle.
Ihmetyttää kyllä, miksei niin rikas nainen kuin Parker on, ole leikkauttanut sitä kammottavaa noidan syylää naamastaan. Ei ainakaan ole rahasta kiinni.
Kyllä sen voi leikkauttaa, mutta tarvii luultavasti paljon rahaa ja taitavan kirurgin. Eikö ne kiinassa vai missä tee noita kasvojen muoto leikkauksia useinkin.
Ei hevosiakaan ahdista vaikka näyttävät SJP:lta.
Aina ei voi voittaa. Luultavasti olet aika ruma. Mutta muista yksi asia. Maailmassa on ihmisiä joilla on asiat vielä huonommin. Voisit olla todella lyhyt/pitkä (120cm/210cm) tai jotain muuta vielä pahempaa.
Onhan se ihan nätti. Mut nii, ei voi tietää ilman kuvaa.
Mä muistutan SJP:tä ehkä väritykseltä, mut en muuten, kun ei oo pitkä naama.
Voihan pitkästä naamasta saada nätin teotyillä hiuksilla. Ja siis menee ihan yli toi sun valitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroe on hyvä esimerkki perusnätistä naisesta.
Ei mikään kaunotar, mutta nätti ja iloinen, seksikäskin ehkä.
Av-mamma arvostelee aikamme legendaarisimman seksisymbolin:
"Ei mikään kaunotar, mut iloinen, ehkä vähän jotenki seksikäs"
:D
Hei, mulla on ihan sama juttu! Mulle on moni sanonut että näytän SJP:ltä. Mutta moni myös kehunut kauniiksi. Kärsin vähän asiasta, mutta vois kai hullumminkin käydä. Tsemppiä sinulle kohtalotoverini!