Kenet haluaisit oikeasti nähdä ohjemassa Vain elämää? Niin että katsoisit?
Mä: Tarja Turunen, Ismo Alanko, Tuomari Nurmio, Chisu, Martti Syrjä, Kauko Röyhkä, Anneli Saaristo. Eivät tosin suostuneet, varmadti kysytty. Tai Remu.
Kommentit (380)
En tiedä jaksaisinko katsoa vaikka olisi kuka tahansa.
Mutta jos Timo Kotipelto siellä olisi niin pitäisi varmaan katsoa koska sattuu olemaan kaveri.
Frederik:
Titanic, Tsingis Khan, Kolmekymppinen, Estonia, Kumimies, Tyttö kuin tiikeri, Sheikki Ali Hassan...
On jo 80-vuotias, joten olisiko aika pyytää?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/katkeruutta-ilmassa-tama-asia-harm…
Entäs Martti Servo?
Biisejä nämä:
Mikä on kun ei taidot riitä, Nippa Nappa niukin naukin, Hyvältä näyttää, Viikonloppu, Maailman sinisin taivas, Ufo tarjosi kaakaon, Hitti-litti Litmanen..."
Nomi Enckell:
Muita kappaleita mm. Pieni minä, Hetken tärkee, Ei niin kuin me, Kutsu yhdelle, Hengitän sua ym.
Ei kiinnosta koko ohjelma olipa siellä kuka tahansa. Ensimmäiset kaudet oli aidompaa, nyt vaan teeskentelyä.
Martikainen, Maritta Kuula, Marjo Leinonen, Aija Puurtinen, PaperiT
Haluaisin nähdä tosi persoonallisia, herkkiä, omituisia artisteja.
Kari Tapion poika Jani Jalkanen?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta koko ohjelma olipa siellä kuka tahansa. Ensimmäiset kaudet oli aidompaa, nyt vaan teeskentelyä.
Voipi olla.
Matti Johannes Koivu, Piia Viitanen, Samae Koskinen, Kauko Röyhkä, Aino Roivainen...
Maukka Perusjätkä
Biisejä: Säpinää, Vaatteet (on mun aatteet), Pullopostia, jne...
Kristiina Wheeler vai laulaako enää?
Retropop-yhtyeen laulaja Saila Ojala:
Aika moni ehdottaa sellaisia, jotka ovat jo olleet mukana. Ei ole ilmeisesti katsottu. Nämä pitäisi saada mukaan: Martti Syrjä, Elli Haloo, J.Karjalainen, Johanna Kurkela, Anna Eriksson, mutta on varmaan jo kysytty eivätkä halua. Räppäreitä ei enää tarvita.
Kristiina Brask:
(I'Dees - Time suomeksi)
No ne on kaikki edesmenneitä mutta listataan nyt kuitenkin: Juice Leskinen, Rauli Badding Somerjoki, Kirka, Irwin Goodman, Gösta Sundqvist, Junnu Vainio ja Fredi. Kyllä olis biisejä mistä valita, ja jutut varmaan legendaarisia!