Kuvaile ihannemiehesi, varatutkin saa vastata!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies on fakki-insinööri eli ei osaa keskustella humanistisista asioista ollenkaan. Vain tekniikasta.
Ihannemiehen kanssa keskustelisin elämästä, tunteista, taiteista, kulttuureista, ilmiöistä, kirjallisuudesta, iltanuotiolla, nyyh!
In my dreams only.Sitten täytyy tyytyä vähempään ja hyväksyä se. Molempia kun ei voi saada.
Sinkkumies
Kyllä voi. Yritätkö hyväksyttää tällä omia puutteitasi?
Kunhan osaisi maksaa perheen laskuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies on fakki-insinööri eli ei osaa keskustella humanistisista asioista ollenkaan. Vain tekniikasta.
Ihannemiehen kanssa keskustelisin elämästä, tunteista, taiteista, kulttuureista, ilmiöistä, kirjallisuudesta, iltanuotiolla, nyyh!
In my dreams only.Sitten täytyy tyytyä vähempään ja hyväksyä se. Molempia kun ei voi saada.
Sinkkumies
Kyllä voi. Yritätkö hyväksyttää tällä omia puutteitasi?
Ei, mä vaan katsoin kuka tähän tarttuu. Olisit kirjoittanut enemmän itsestäsi.
Sinkkumies
Tasapainoinen, rauhallinen ja luotettava luonne, optimisti ja huumorintajuinen. Siisti tavoiltaan ja kätevä käsistään, osaa tehdä kodin pikku korjaustyöt itse. Ulkonäöltään normaali ei tarvitse siis olla uberkomea, kunhan ei susirumakaan, sen verran että on katseenkestävä.
Luotettava, älykäs ja kiltteyteen/hyvyyteen/kunnollisuuteen pyrkivä. Muusta en tiedä, koska se ei ole mikään ominaisuuksien summa joka määrittää sen, että milloin natsaa.
Vierailija kirjoitti:
In my dreams only.
Minä teenkin noin monien naisten kanssa (laaja ystävä/tuttavapiiri). Mutta seksiä tai suhdetta he eivät halua. Minkäs teet, kun olen pieni ja sirorakenteinen mies.
Näyttää eräältä fiktiiviseltä hahmolta, ilmestyy sopivasti, tekee mitä haluan ja katoaa sopivammin. Taitaa pysyä fantasioiden puolella tuo ihannemies. - N, naimisissa (taas).
Uskollinen, jämäkkä, huolehtiva, aikaansaava, ajatteleva, älykäs, korkea moraali, puolustava, hallitsee rahankäytön, ei huume tai päihdeongelmia tai tarvetta ryypätä. Ei peliongelmaa. Tupakoimaton.
Ei nipota, osaa tehdä asioita itse, osaa keskustella, hyvät käytöstavat, huolehtii ulkonäöstään, taistelijaluonne, ei perversioita, puhdas, käyttäytyy ja ajattelee kuin aikuinen ihminen, perhekeskeinen. Ei vingu, eikä valita turhasta.
Hän on liikunnallinen ja pitää matkustamisesta.
Hän pitää minua elämänsä tärkeimpänä ihmisenä. Ei ole koskaa minua kohtaan uhkaava tai väkivaltainen. Ei painosta koskaan seksiin. Huomio ja muistaa juhlapäivät.
Osaa ajaa autoa.
Minua vanhempi, kalju, muuten karvainen, miehekäs, isokaluinen, halukas, älykäs, musikaalinen, empaattinen. Tällaisen miehen tunnenkin, mutta ikävä kyllä minä en ole hänen ihannemiehensä.
M44
Haluaisin vielä joskus miehen, joka pystyisi rakastamaan nuorinta lastani (vanhemmat kohta molemmat jo muuttaaneet kotoa), ei vain sietämään. Tämä on ehdoton asia seuraavat 13 vuotta...
Muuten mies, joka tykkää halailla ja sekstailla, osaa keskustella ja jolla hieman mustareunainen kiero huumori. Olisi kiva jos mies tykkäisi pitkistä kävelyistä luonnossa ja pyöräretkistä. Mieluiten mies jonka kanssa onnistuis luontevasti etäsuhde ainakin alkuvuosina, joka kuitenkin jaksaisi huomioida ja ottaa kontaktia vaikka ei jatkuvasti oltaisi yhdessä. Mies joka nauttii omasta elämästään, niinkuin minäkin, ja voisimme olla ne suolat toisillemme...
Ulkonäön suhteen ei ole mitään tiettyjä vaatimuksia, sellaista reippautta, itsevarmuutta ja optimistisuutta sekä iloisuutta saisi kyllä huokua.
Ulkoisesti: Pitkä, tumma ja hauskannäköinen. Hymy, joka ulottuu silmiin asti. Vartalo normaali tai hoikahko, ei saa olla liikaa lihaksia muttei myöskään ihan ohkainen. Silmät tummansiniset tai ruskeat tai sinivihreät. Nenä ei ole mikään nöpönenä. Ääni on miellyttävä, ei liian möreä eikä korkea, miehekäs ja samalla pehmeä. Silmistä pitää näkyä jotain elämää ja ajattelua.
Tänä siis vastaus tuohon onko Jyväskylästä kysymykseen.