Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myötähäpeän kaikkia häitä

Vierailija
13.06.2018 |

Onko muita sielunsiskoja ja -veljiä?

Ihmettelen aina, miten KUKAAN kehtaa järjestää sellasen farssin ja kutsua sinne vielä porukkaa pönöttämään, tajuatteko, ei sinne kukaan täysijärkinen halua mennä.

Saan allergiaa kun ajattelenkin häitä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen.

Vierailija
2/16 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että se on ihan oma ihmislajinsa jotka niistä tykkää, onneksi noita ei minun läheisistä löydy. Jotain ihme romanttisia hörhöjä, eivät näe häissä mitään noloa.

Suvusta kyllä löytyy yksi sarjamorsiankin, joka tuntuu rakastavan häitä, on jo kolme kertaa sellaset järjestänyt, ja muistaa aina otattaa kalliit hääkuvat. Sulhanen vain aina vaihtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä häät ovat kuin teatteria. Pakollisia kuvioita. Leikit,ryöstöt,karkit,ruusukkeet yms päiväkotimeininkiä.

Vierailija
4/16 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan häitä! Harmittaa että tänä vuonna ei tullut kutsua yksiinkään häihin. Minusta on ihanaa päästä katsomaan ihmisten onnea ja iloa, syödä hyvää ruokaa, pukeutua nätisti ja pitää hauskaa kivojen ihmisten kanssa. Suomessa muutenkin järjestetään niin vähän juhlia mihin saa oikeasti laittautua, tulee ihan spesiaali fiilis myös itselle kun kerrankin saa tekosyyn laittaa nätin mekon ja kampauksen:D

Vierailija
5/16 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihdy missään muissa juhlissa, kuin pienen poppoon illanistujaisissa. Häät ovat todella karmea kokemus...

Vierailija
6/16 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ökyhäät lahjalistoineen ja sukkanauhaleikkeineen ovat noloja. Kuten joku sanoi aiemmin, pidän itse myös vain hyvän porukan illanvietoista. Olen kerran ollut kivoissa häissä, n 20 henkilöä ja vihkimisen lisäksi syötiin, seurusteltiin ja tanssittiin.

Vierailija
7/16 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ökyhäät lahjalistoineen ja sukkanauhaleikkeineen ovat noloja. Kuten joku sanoi aiemmin, pidän itse myös vain hyvän porukan illanvietoista. Olen kerran ollut kivoissa häissä, n 20 henkilöä ja vihkimisen lisäksi syötiin, seurusteltiin ja tanssittiin.

Vierailija
8/16 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että se on ihan oma ihmislajinsa jotka niistä tykkää, onneksi noita ei minun läheisistä löydy. Jotain ihme romanttisia hörhöjä, eivät näe häissä mitään noloa.

Suvusta kyllä löytyy yksi sarjamorsiankin, joka tuntuu rakastavan häitä, on jo kolme kertaa sellaset järjestänyt, ja muistaa aina otattaa kalliit hääkuvat. Sulhanen vain aina vaihtuu.

Ihan oma lajinsa ovat myös myötähäpeäjät, hääpari on juhliinsa tyytyväinen ja nämä ilmeisesti punastelevat jossain nurkassa?

Vierailija
9/16 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietettiin häät ulkomailla ja kutsuttiin vain kuusi vierasta. Häät tulivat maksamaan aika paljon, kun maksoimme viikon majoituksen. Vieraat ostivat itse lentoliput. 

Oli kyllä ikimuistoinen viikko erittäin hyvässä seurassa. 

Vierailija
10/16 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään kestä häitä. Omat häät ovat tänä kesänä, mutta osallistujia yhteensä alle 20. Olen erittäin allerginen kaikille hääleikeille ja muille viritelmille - tulee sellainen fiilis, ettei juhlassa ole mitään persoonallista eikä omaa vaan kopioidaan sitä, mitä muutkin tekee. Kuka haluaa häät, joissa ei ole mitään persoonallista eikä kukaan muista jälkikäteen, kenen häistä oli kyse edes...

Vierailija
11/16 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun samaan myötähäpeäjien joukkoon. Ymmärrän, että vanhemmat ja ehkä jopa sisarukset ja ihan lähipiiri voi iloita häissä, mutta muille ne on kärsimystä. Tai jos annetaan vieraiden vain olla, sitten ok. Mutta leikit ja muut typerät ohjelmanumerot on karseita. Kukaan ei niistä nauti.

Vierailija
12/16 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeäjä ei punastele. Se luo pitkiä katseita tyyliin Iltalypsyn Suomi-neito.

Vierailija
13/16 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääjuhlat on vanhanaikaisia, naurettavia jäänteitä ajalta, jolloin avioliitolla oli taloudellista merkitystä isojen talojen omistuksia yhdistettäessä. Nykyään suorastaan kiusallisia, kun oikein pysähtyy niitä miettimään. Huntu ja kimpunheitto ja morsiamenryöstö ja kakkupolkaisu. Jak!

Vierailija
14/16 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä tosiaan ole ainoa. Ihmettelen aina kun katson esim television hääohjelmia, mikä helvetti ihmisissä on vialla.

Yksiinkään häihiin en itse osallistu vaikka maksettaisi, mieluummin juoksen rekan alle. 

Vierailija
15/16 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset kehtaa sen hääkoltunkin vetää päälleen, eikä ne tajua mitä se symboloi, enkä nyt tarkota mitään neitsyyttä, vaan sitä että ollaan lahja miehelle, useissa kermakakkupuvuissa on vielä se tusettikin joka sitä kuvastaa.

Hyi hitto vie.

Niin naurettavaa touhua muutenkin, että ei mitään rajaa. Ja ollaan vielä niin tosissaan olevinaan siinä. Räjähtäisin kyllä itse nauruun.. vai olisko itku parempi-

Vierailija
16/16 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis rusetti, ei tusetti. 

t.15