Myötähäpeän kaikkia häitä
Onko muita sielunsiskoja ja -veljiä?
Ihmettelen aina, miten KUKAAN kehtaa järjestää sellasen farssin ja kutsua sinne vielä porukkaa pönöttämään, tajuatteko, ei sinne kukaan täysijärkinen halua mennä.
Saan allergiaa kun ajattelenkin häitä.
Kommentit (16)
Musta tuntuu että se on ihan oma ihmislajinsa jotka niistä tykkää, onneksi noita ei minun läheisistä löydy. Jotain ihme romanttisia hörhöjä, eivät näe häissä mitään noloa.
Suvusta kyllä löytyy yksi sarjamorsiankin, joka tuntuu rakastavan häitä, on jo kolme kertaa sellaset järjestänyt, ja muistaa aina otattaa kalliit hääkuvat. Sulhanen vain aina vaihtuu.
Yleensä häät ovat kuin teatteria. Pakollisia kuvioita. Leikit,ryöstöt,karkit,ruusukkeet yms päiväkotimeininkiä.
Minä rakastan häitä! Harmittaa että tänä vuonna ei tullut kutsua yksiinkään häihin. Minusta on ihanaa päästä katsomaan ihmisten onnea ja iloa, syödä hyvää ruokaa, pukeutua nätisti ja pitää hauskaa kivojen ihmisten kanssa. Suomessa muutenkin järjestetään niin vähän juhlia mihin saa oikeasti laittautua, tulee ihan spesiaali fiilis myös itselle kun kerrankin saa tekosyyn laittaa nätin mekon ja kampauksen:D
En viihdy missään muissa juhlissa, kuin pienen poppoon illanistujaisissa. Häät ovat todella karmea kokemus...
Isot ökyhäät lahjalistoineen ja sukkanauhaleikkeineen ovat noloja. Kuten joku sanoi aiemmin, pidän itse myös vain hyvän porukan illanvietoista. Olen kerran ollut kivoissa häissä, n 20 henkilöä ja vihkimisen lisäksi syötiin, seurusteltiin ja tanssittiin.
Isot ökyhäät lahjalistoineen ja sukkanauhaleikkeineen ovat noloja. Kuten joku sanoi aiemmin, pidän itse myös vain hyvän porukan illanvietoista. Olen kerran ollut kivoissa häissä, n 20 henkilöä ja vihkimisen lisäksi syötiin, seurusteltiin ja tanssittiin.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että se on ihan oma ihmislajinsa jotka niistä tykkää, onneksi noita ei minun läheisistä löydy. Jotain ihme romanttisia hörhöjä, eivät näe häissä mitään noloa.
Suvusta kyllä löytyy yksi sarjamorsiankin, joka tuntuu rakastavan häitä, on jo kolme kertaa sellaset järjestänyt, ja muistaa aina otattaa kalliit hääkuvat. Sulhanen vain aina vaihtuu.
Ihan oma lajinsa ovat myös myötähäpeäjät, hääpari on juhliinsa tyytyväinen ja nämä ilmeisesti punastelevat jossain nurkassa?
Vietettiin häät ulkomailla ja kutsuttiin vain kuusi vierasta. Häät tulivat maksamaan aika paljon, kun maksoimme viikon majoituksen. Vieraat ostivat itse lentoliput.
Oli kyllä ikimuistoinen viikko erittäin hyvässä seurassa.
En myöskään kestä häitä. Omat häät ovat tänä kesänä, mutta osallistujia yhteensä alle 20. Olen erittäin allerginen kaikille hääleikeille ja muille viritelmille - tulee sellainen fiilis, ettei juhlassa ole mitään persoonallista eikä omaa vaan kopioidaan sitä, mitä muutkin tekee. Kuka haluaa häät, joissa ei ole mitään persoonallista eikä kukaan muista jälkikäteen, kenen häistä oli kyse edes...
Kuulun samaan myötähäpeäjien joukkoon. Ymmärrän, että vanhemmat ja ehkä jopa sisarukset ja ihan lähipiiri voi iloita häissä, mutta muille ne on kärsimystä. Tai jos annetaan vieraiden vain olla, sitten ok. Mutta leikit ja muut typerät ohjelmanumerot on karseita. Kukaan ei niistä nauti.
Myötähäpeäjä ei punastele. Se luo pitkiä katseita tyyliin Iltalypsyn Suomi-neito.
Hääjuhlat on vanhanaikaisia, naurettavia jäänteitä ajalta, jolloin avioliitolla oli taloudellista merkitystä isojen talojen omistuksia yhdistettäessä. Nykyään suorastaan kiusallisia, kun oikein pysähtyy niitä miettimään. Huntu ja kimpunheitto ja morsiamenryöstö ja kakkupolkaisu. Jak!
Etpä tosiaan ole ainoa. Ihmettelen aina kun katson esim television hääohjelmia, mikä helvetti ihmisissä on vialla.
Yksiinkään häihiin en itse osallistu vaikka maksettaisi, mieluummin juoksen rekan alle.
Miten naiset kehtaa sen hääkoltunkin vetää päälleen, eikä ne tajua mitä se symboloi, enkä nyt tarkota mitään neitsyyttä, vaan sitä että ollaan lahja miehelle, useissa kermakakkupuvuissa on vielä se tusettikin joka sitä kuvastaa.
Hyi hitto vie.
Niin naurettavaa touhua muutenkin, että ei mitään rajaa. Ja ollaan vielä niin tosissaan olevinaan siinä. Räjähtäisin kyllä itse nauruun.. vai olisko itku parempi-
Täällä toinen.