Likainen ja hämmästynyt fiilis
Puolittain morkkis eilisestä, vaikka ehkä uusin tämän vielä.
Olen mies, masturboin toisinaan suihkussa, jolloin välillä on tullut sormeiltua ns. persaukkoa. Eilen selailin Iltalehteä, asia johki toiseen ja pian katselinkin naisten squirttivideoita, hyi tuhmaa... No, käsi rupesi käymään ja hivelin takapuolta, kunnes keksin liukastaa sormen ja työntää sen sisään. Sehän tuntui ihan hyvälle! Lisäsin liukkaria ja testasin kahdella sormella, runkkasin varmaan vartin ja ihmettelin miten hyvältä se voi tuntua.
Mietin jopa ettei olisi mahdotonta seuraavalle kumppanille ehdottaa, että hän voisi dildottaa/strap onilla nussia mua. :D
Ajatuksena nuori nainen nussimassa mua takaporttiin, kiinnostaa ja kiihottaa.
Helvetin outoa, pirun kiihottavaa ja samalla hävettää, että joku saisi tietää...
Pitää kyllä tutustua tarkemmin aiheeseen. Omituista, että vasta nyt löysin tuollaisenkin asian.
Miehellä ilmeisesti G-piste tuolla, naisella ei?
Onko miehillä tai naisilla kokemuksia anaaliorgasmista? Roiskuuko paska vai kehtaako tuota oikeasti kokeilla vielä?
M34
Kommentit (3)
Aika normaalia henkilöllä joka on sujut oman seksuaalisuutensa kanssa. Kaappihomot tosin projisoivat pelkonsa haukkumalla niitä heteroita ketkä anaalistimuloinnista pitävät, eli varaudu siihen.
Tuossa ei todellakaan ole mitään likaista, hävettävää tai perverssiä tai muutakaan vastaavaa :)
Etkä todellakaan ole ainoa mies joka tämän on löytänyt ;)
Voin kertoa, että kun löydät sen oikean Naisen joka sinua sträpillä nussii niin tulet aivan varmasti siitäkin pitämään... voit jopa laueta ilman, että kaluusi edes kosketaan. Miehellä on eturauhanen jonka stimulointi tuntuu hyvältä...