Miten voisi pyytää aika tuntematonta ihastusta treffeille?
Olemme naamatuttuja, juteltu kuitenkin useita kertoja. Nimeä en tiedä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on annettu lappu käteen. Oli kiskalla töissä ja siellä välillä kävi nuori mies, ei ikinä juteltu mitään vaan hoiti vain asiansa.
Kerran tuli taas lataamaan bussikorttia tai ostamaan röökiä tai mitä nyt oli tulikaan sieltä hakemaan.
Muutaman minuutin päästä tuli taas ja osti jonkun suklaapatukan. Rahaa antaessa oli mukana lappu jossa nimi ja puhelinnumero.
En minä tiennyt mitä sillä lapulla tehdä. Jonnekin roskiin se taisi mennä.
Lapun antaessa työntää vastuun sille saajalle.Olipa reilua, et voinut pistää tekstaria ettei kiinnosta? Naiset...
Ai tuon kirjoittajan olisi pitänyt hankkia prepaid-liittymä vain lähettääkseen tekstiviestin miehelle, josta ei ole koskaan ollut tippaakaan kiinnostunut? Tai ottaa se riski, että laittaa viestin omasta numerosta ja tyyppi onkin häiriintynyt friikki, jolta alkaa tulla viestejä ympäri vuorokauden tai hän alkaa jakaa naisen numeroa jollain seksipalstalla? Miehet... ei teillä paljon hälytyskellot soi. Tuo lappujuttu nyt vaan on niin friikkiä, että en todellakaan suosittele yli 15-vuotiaille.
Niinhän se voi olla. Vai onkohan naiset liian varovaisia? Itse en ainakaan tunne yhtään naista jolla on ollut stalkkeri. Voihan aina tuntemattomasta soittaa?
Minulla on ollut stalkkeri, joka päätyi latelemaan tappouhkauksia vastaajaani. En ikinä antaisi omaa numeroani ihmiselle, jota en tunne. Numeroni on nykyisinkin salainen, vaikka tapahtuneesta on vuosia.
Ja miksi ihmeessä nainen olisi soittanut tuolle tyypille, joka antoi numeronsa paperilapulla? Se tyyppihän ilmaisi itse käytäksellään olevansa niin ujo, sulkeutunut tai muuten umpimielinen, ettei saa sanoja suustaan.
Ikävää. Eikö nykyään toimi se #31# eteen ettei numero välity toiselle?
Ei kai se ole tekstarin edellä koskaan toiminutkaan? Ja kuten sanottu, miksi ihmeessä soittaa ihmiselle, joka ei saa sanaa suustaan siellä kioskilla?
Ehkä ei kasvotusten uskaltanut mutta osaisi puhelimessa? Jotenkin tökeröä käytöstä vaan ghostata. Olenkin tosin vanhempi, en kadotettua sukupolvea.
Jos joku työntää sinulle paperilapun, jolla on puhelinnumero, velvollisuutesi on soittaa siihen tietämättä
a. Kenen numero se edes oikeasti on
b. Miksi siihen pitäisi soittaa
Muuten se on mielestäsi ghostaamista?
Eihän se ole ghostaamista, ettei ota yhteyttä numeroon, jonka joku työntää paperilapulla! Olet ilmeisesti sen verran vanha, ettet ymmärrä mitä ghostaaminen tarkoittaa :-DDD