Sanoin miehelle että ostaa kaupasta perunoita niin mies toi mukanaan pussin, jossa oli huikeat KAKSI perunaa
Kommentit (31)
Onneksi ei tuonut noitaa Perusta, kun kerran on niin kirjaimellinen
Vierailija kirjoitti:
Sellaista. Tuleepa ruokaisa keitto meille.
Itse olisin tuonut pussin perunalastuja ja sanonut etta nyt leipalapi kiinni! Ettei vaan ole kaynyt niin, etta olet perunoillasi pilannut jo liian monta ateriaa ja mies ajatteli, etta tuo mahdollisimman vahan, ettet taas tunge niita joka paikkaan mihin eivat kuulu.
Perunoita on monikko. Kaksi perunaa on monikko. Olisit sanonut että tuo kilon, tai x määrän perunoita.
Miehesi ei taida keittiössä paljon viihtyä, jos ajattelee että kaksi perunaa on tarpeeksi? :)
Mies ei taida tehdäruokaa. Eikä osaa ostaa ruokaa kaupasta (onko aina passattu jonkun muun millä ruuilla tai syönyt eineksiä/grillillä).
Tai sitten inhoaa perunaruokia.
Pitää sanoa 5 perunaa tai 1 kilo perunoita.
Kilon pussi perunoita. Kilo perunoita. Puoli tusinaa perunaa. Kiinteitä perunoita, ei uusia perunoita. Oliko kyseessä joku yhden illan kesämies, jonka kaupassakäyntikykyä et tuntenut, vai unohditko kertoa paljonko pottuja haluat?
Sarjassamme "mies kävi kaupassa, nyt nauretaan sen ostoksille!"
Siinä se taas nähtii. Mies teki niin kuin pyydettiin, mutta silti nainen on tyytymätön häneen.
Noin minäkin tekisin, jos mieheni kuvittelisi että voisi piiska kourassa komennella minua :D Tekisin tasan niin kuin pyydettiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla jo uusintana tää sarja. Nauratti ekalla kierroksella, mut nyt lähinnä kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tulla jo uusintana tää sarja. Nauratti ekalla kierroksella, mut nyt lähinnä kyllästyttää.
Paras sarja!
Vierailija kirjoitti:
Aika mones osa jo ja jotakin kun näkee paljon se lähinnä tympii.
Pitäkää kivaa, jotka näistä vielä jotain viihdettä saa.
kyllä kahdesta perunasta sa keiton aikaiseksi, jos tulee muitakin aineita ja on vain kaksi syöjää.
Vaatimusmäärittelyhän tuossa oli epäselvä. Suoritus oli ihan ohjeen mukainen.
Ei mielikuvituspoikaystävät käy kaupassa. Höpsö.
Vierailija kirjoitti:
Noin minäkin tekisin, jos mieheni kuvittelisi että voisi piiska kourassa komennella minua :D Tekisin tasan niin kuin pyydettiinkin.
Sinustako se on piiska kourassa komentamista jos parisuhteessa pyytää toista tuomaan jotain kaupasta? Okei. Minusta se on ihan normaalia ettei toisen tarvitse lähteä erikseen siellä kaupassa käymään.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista. Tuleepa ruokaisa keitto meille.
:,D
A) Sanoitko monta perunaa haluat. B) Olisit mennyt itse C) Keitetty perna on pahaa