Miten olette saaneet miehen suostumaan vielä yhteen vauvaan? APUA!
Meidän viimeisin (en halua sanoa että viimeinen) lapsi syntyi kuukausi sitten ja nyt mies sanoi, että lapsiluku (kuusi lasta) alkaa olemaan täysi. Minä kauhistuin tästä ja itkeä tirautin ja siitähän mies sitten hermostui.
Ongelma on siis se, että minä haluaisin lisää lapsia, mutta mies ei. Olen 11-lapsisesta perheestä ja tottunut siihen, että talossa on aina pikkuisia, touhua ja tohinaa. Sisaruksillanikin lapsiluku alkaa lähentelemään kymmentä. Ja minä kelvoton onnistuin saamaan tuollaisen ukon, joka pistää pelin poikki heti alkuun.
Nyt tunnen itseni tarpeettomaksi, kuin hedelmättömäksi puuksi. Raskaana ollessani voin aina niin hyvin, mutta ilman raskautta on kaikenlaisia vaivoja, mm. iho on huono ja hiukset lähtee päästä. Makuuhuoneen puolellakaan ei oikein luista ilman raskauden tavoittelua tai raskautta. Rehellisesti sanottuna elän raskaudesta ja olen mielestäni hyvä synnyttäjä. Tulee melkein itku, kun jo näen silmilläni seuraavan, jolle en muka saisi antaa elämää. :(
Onko joku onnistunut kääntämään ukkonsa pään tässä tilanteessa ja miten? Nyt on kaikki vinkin tervetulleita eikä sitten mitään lopettamisneuvoja!
Kommentit (4)
Mitähän jos hoitaisit niitä pentujasi etkä roikkuisi netissä. Ja hankkisit ammatin, että kun jäät yh:ksi niin voisit elättää ne.
Eihän siittä seksistä tuu mitään koska sinä et harrasta sitä kuin lisääntyäksesi kun mies haluaisi myös nautinnoksi.
SÄÄLITTÄVÄ PROVO.