Vaimo tahtoisi minut synnytykseen mukaan, mutta en halua mennä..
Vaimo on synnyttämässä ja tahtoisi minut sinne, mutta en tahdo mennä. Kuvottaa ajatus enkä varmasti olisi etten pyörtyisi. Ajattelin, että voisin lähteä käymään pitkästä aikaa jollain lomareissulla, nyt, kun vaimokin on ehkä kohta vauvan kanssa kotona. He saisivat omaa aikaa ja itse pysyisin poissa tieltä. Jokin etelän lomareissu kutkuttaisi..
Kommentit (13)
No nyt oli niin läpinäkyvä provo, olisit hieman enemmän panostanut satuusi.
teeppä se ,sen jälkeen et pääsekkään takaisin kotiin
Idiootti! Vaimosi tarvitsee tukesi nyt! Kyllä sinä olet sen syntyvän lapsen toinen vanhemmista! Miten voit edes miettii että jättäisit vaimon yksin synnyttää ja hoitaa vauvaa ja itse juoksisit jossain naisissa ulkomailla. Vittu miten törkeetä. Toivottavasti vaimosi tajuaa milkanen kusipää olet ennenkuin hajoittaa itsensä sun kanssa täysin!
Se jos jätät puolison yksin selvii silloin kun hän sua eniten tarvitsee aiheutat sillä sen että parisuhde tulee aina olemaan kiikunkaakun, se tulee esion vielä 10 vuodenkin päästä, turha sit vaimolle kiukutella kun ei ikinä unohda!-ei tietenkään unohda!
Vierailija kirjoitti:
Se on minun oma kotini, joten ei ole pelkoa. Asumme eri osoitteissa. En tahdo asua saman katon alla, koska lapsi meluaa ja kun se ei ole tiellä, niin voin rauhassa tutustua uusiin ihmisiin ja tapailla kavereita.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti! Vaimosi tarvitsee tukesi nyt! Kyllä sinä olet sen syntyvän lapsen toinen vanhemmista! Miten voit edes miettii että jättäisit vaimon yksin synnyttää ja hoitaa vauvaa ja itse juoksisit jossain naisissa ulkomailla. Vittu miten törkeetä. Toivottavasti vaimosi tajuaa milkanen kusipää olet ennenkuin hajoittaa itsensä sun kanssa täysin!
Se jos jätät puolison yksin selvii silloin kun hän sua eniten tarvitsee aiheutat sillä sen että parisuhde tulee aina olemaan kiikunkaakun, se tulee esion vielä 10 vuodenkin päästä, turha sit vaimolle kiukutella kun ei ikinä unohda!-ei tietenkään unohda!
En minä voi vauva- aikana osallistua hoitoon. Vaimo imettää ja lapsi on äidissä kiinni, joten minua tuskin tarvitaan. Asumme muutenkin eri osoitteissa, ihan sen takia, että tarvitsen omaa tilaa. Olemme jo kerran eronneet eikä toki nytkään mene hyvin. Jos nyt sekaannun vauva- arkeen, niin meillä ei ole koko liittoa enää, mutta kun olen omissa oloissa, niin vaimo ei voi purkaa minuun väsymystä enkä minä taas vaimoon.
AP.
Ensin huudetaan selvää provoa ja silti provosoidutaan. Aika salamin makuinen 5/5! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on minun oma kotini, joten ei ole pelkoa. Asumme eri osoitteissa. En tahdo asua saman katon alla, koska lapsi meluaa ja kun se ei ole tiellä, niin voin rauhassa tutustua uusiin ihmisiin ja tapailla kavereita.
AP.
Ei pelkoa et ole kenenkään tiellä. Tapailee ihan rauhassa kavereita. En halua sinua meidän elämään, mutta lapsesi saat luvan elättää ja rahaa sinulla siihen näköjään on koska sitä on lomamatkaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.Ei pelkoa et ole kenenkään tiellä. Tapailee ihan rauhassa kavereita. En halua sinua meidän elämään, mutta lapsesi saat luvan elättää ja rahaa sinulla siihen näköjään on koska sitä on lomamatkaankin.
Aika laimea yritys. Vaimo on synnyttämässä ;)
AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.Ei pelkoa et ole kenenkään tiellä. Tapailee ihan rauhassa kavereita. En halua sinua meidän elämään, mutta lapsesi saat luvan elättää ja rahaa sinulla siihen näköjään on koska sitä on lomamatkaankin.
AP.
Metsä yleensäkin vastaa niin kuin sinne huudetaan. Laimeeta oli yritys, ehkä ensi kerralla pystyt jo parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.Metsä yleensäkin vastaa niin kuin sinne huudetaan. Laimeeta oli yritys, ehkä ensi kerralla pystyt jo parempaan.
Ihan sun kommenteille täällä naureskellaan. Yrität esittää AP: n vaimoa. LOL
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.Metsä yleensäkin vastaa niin kuin sinne huudetaan. Laimeeta oli yritys, ehkä ensi kerralla pystyt jo parempaan.
Ihan sun kommenteille täällä naureskellaan. Yrität esittää AP: n vaimoa. LOL
Sehän on mukavaa että provo tuottaa iloa meille molemmille. Siinä mielessä toki onnistuit jo ihan hyvin.
Lopettakaa nyt jonnet ja menkää ulos leikkimään. Paskoja provoja vaan täällä tehtailettte, vaikka kesälomalla pitäisi rymytä pusikoissa ja mennä uimaan! Täti tulee kohta ja piiskaa!
0/5 oikeasti nämä provot alkavat olla jo säälittävän huonoja