Mikä vartalotyyppi?
Näin uusia valokuvia itsestäni ja vartaloni näyttää todella omituiselta mittasuhteiltaan. On aina ollut outo mutta nyt vielä enemmän. En ole tiimalasi kun vyötärö on korkealla, melkrin rintojen alla, lantio on todella leveä ja vatsan kohdalla ei ole makkaroita vaikka ulkonee sellaiseksi lankun näköiseksi rinnan alta. Notkoselkä. Katsoin että tismalleen samanmallinen kuin Ashley Grahamilla tässä kuvsssa:
https://www.menaiset.fi/keskustelu/56367/milta-nayttaa-kokoa-46-oleva-n…
Toi punamekkokuva täytyy klikata juttu jotta näkyy. Eli ei tuolla ole vyötärö vyötärön paikalla vasn ylhäällä ja omituisesti kartionmallisesti levenee alas ja vatsa tuollainen ulkoneva. Mikä vartalotyyppi on tuo? Ei ole tiimalasi vaikka Ashleyn sivuilla väitetäänkin niin.
Haluan pukeutumisvinkkejä jotta voin näyttä edes vähän vähemmän muodokkalta ( toki laihdutan koko ajan mutta tämä malli vartalossa pysyy).
Haluaisin vinkkejä jotta kehtaan poistua kotoani.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Päärynä, jos ei hartiat ole levät.
Jos on isot rinnat lisäksi ( koko 65j)? Harioidenleveys n sama kuin lantio eli 102 ( lantio 106), kapein kohta vyötärössä on 76. Mutta se on tosi ylhäällä ja lantio alkaa kaartumasn oudosti tosi ylhäältä.
Kuulostaa klassiselta 8- tai lusikka (spoon) vartalotyypiltä tuo, että heti tissien alta lantio levenee leveäksi ja jatkuu siitä tasaleveänä alaspäin. Itselläni myös tämä vartalotyyppi.
Tähän ei yleensä auta laihduttaminen (paitsi jos tosiaan on silkkaa makkaraa se vyötärön alla oleva leveys) vaan ominaisuus johtuu korkeista ja ylhäältä asti leveistä lantion luista. Vartalotyyppi on melko vaikea pukea varsinkin jos ihminen on isotissinen ja leveälanteinen, koska toisaalta kapeaa vyötäröä olisi hyvä korostaa, mutta toisaalta sen korostaminen helposti tuo rumasti esiin sen "laatikkolantion" joka on leveä jo ylhäältä.
Täällä kuvia myös hoikista 8-tyypeistä ja pukeutumisvinkkejä
https://insideoutstyleblog.com/2010/05/real-life-body-shapes-8.html
Nuo mitat antaisi tulokseksi tiimalasin, mutta vyötärön mitta kuuluisi mitata navan kohdalta tai pari senttiä napaa ylempää. Kuvauksesi viittaa siihen, että tämä mitta on sulla huomattavasti suurempi kuin tuo rinnanluksen mitta. Sellainen vartalonmalli on "suorakulmio" (rectangle) tai "H". Se, että rinnanalusta on kapein kohta on tyypillistä hieman vatsakumpua saaneille.
Tuossa minunkin vyötärö on. Aika ylhäällä ja siitä alkaa lantio kaartua alaspäin.
Minä olen vartaloltani kai kaareva suora? Näin on joskus joku tyylikurssin opettaja sanonut. Minulla on kylläkin kapea, mutta pyöreä lantio joka kuitenkin erottuu selvästi samoin kuin takapuoli.
Minulla kyllä vatsassa on nyt makkaroita mutta olen nyt aika paljon ylipainoinen.
Normaalipainoisena näytän parhaalta korkeavyötäröisissä housuissa.
Nyt jos pistän päälleni löysän, vähän ison yläosan niin näytän helposti paljon lihavammalta kuin olenkaan. Jos yläosa on väljä niin sen täytyy olla tosi laskeutuvaa kangasta, esim sifonkia tai sitten siinä täytyy olla vähän muotoleikkausta. Ja pitää istua hartioista ja olla juuri sopiva. Ja löysän yläosan kanssa tiukat pillihousut.
Mutta jos itse olen kaareva suora niin suuremman lantion omaava on kyllä kaiken järjen mukaan tiimalasi?
Mulla on myös tuon kolmosviestin kirjoittajan mallinen vartalo eli vyötärö on ylhäällä ja lantio on neliömäinen. Tosi hankala pukea siinä mielessä, että housut tekevät helposti muffin topin vaikka koko olisi muuten passeli.
Square hips ja violin hips hauilla voi myös löytyä vinkkejä.
Kiitos kommentoijille!Tässä vartalossa on outoa juuri tuo lantion lähtökohta ylhäältä asti. Silmiinpistävää ollut jo 12 vuotiaasta asti jolloin olin hoikka. Lantion luut tuntuvat käteen terävinä ylipainosta huolimatta ja vatsa on kovan laatikkomainen ( ei makkaraa tai löysää). Olen melko lyhyt ja näytän suunnattoman leveältä lantion takia! En viitsisi käyttää kaapuakaan mutten tiedä miten saisin tätä lantiota häivytettyä.
Hey Friend,
I hope you are doing well. I am Anna Steve from eClixTech. My main responsibility is to build a relationship with webmasters and for that, I am offering the following services for free.
1) A Free SEO Audit for your website OR
2) Keyword Ideas for your New Blog Post. OR
3) A dofollow link from any of these authority websites i.e thebaynet.com, uberant.com, downtownmiami.com, klusster.com.
In return, I am looking for one dofollow link from the existing post or new blog post of vauva.fi/keskustelu
I look forward to hearing from you soon.
Päärynä, jos ei hartiat ole levät.