Käyttääkö joku muukin vielä terveyssiteitä?
Kuvittelenko vain vai onko niiden laatu huonontunut? Minkä merkkisiä käytät? Always omi ennen suosikkini, sitten siirryin Vuokkosiin ja Pirkkaan (Pirkka oli silloin Vuokkosten valmistajalta), sitten Vuokkosten laatu tuntui heikkenevän jolloin siirryin Libresseen. Nyt harkitsen taas vaihtoa. Mitä merkkiä suosittelet?
Kommentit (76)
Käytän. Mitä milloinkin, yleensä tosin herkän ihon versioita. Laatueroja on mutta toisaalta en ole näissä mitenkään merkkiuskollinen. Joskus tulee ostettua sutta ja sekundaa, joskus asiansa hyvin hoitavia siteitä.
Libressen siivelliset, pinkki paketti. Toimii loistavasti, pituuskin hyvä.
Always 3 tai Always 4, niitä käytän. (Niistä löytyy se numero nykyään)
Aina oon käyttänyt vain siteitä, en todellakaan työntele sisälleni mitään tuppoja. Alwaysit on parhaita.
N46
Käytän. Laatu on huonontunut siinä mielessä, että ovat ruvenneet tekemään ihmeellisiä muovipäällysteisiä ja hajustettuja siteitä...ihan varma hiivasienen villitsijä. Nyt joutuu sitten ostamaan tuplasti kalliimpia ekoversioita jotka ovat siis vastaavia kuin entisajan tavalliset siteet...
Käytän. Yleensä jotain halpoja X-traa tai Pirkkaa. Hyvin ajaa asiansa. Tytär käyttää kans ja tykkää Alwaysista, mulla menee niistä iho kamalaksi mut tytöllä ei.
Käytän pinkkejä Libressejä tai niiden halpisversioita, olisiko ollut Pirkka. Isoon vuotoon yösiteitä päivälläkin. En ole koskaan tykännyt käyttää tamponeja.
Vierailija kirjoitti:
Käytän. Laatu on huonontunut siinä mielessä, että ovat ruvenneet tekemään ihmeellisiä muovipäällysteisiä ja hajustettuja siteitä...ihan varma hiivasienen villitsijä. Nyt joutuu sitten ostamaan tuplasti kalliimpia ekoversioita jotka ovat siis vastaavia kuin entisajan tavalliset siteet...
Mitä ekoversioita käytät?
Vierailija kirjoitti:
Aina oon käyttänyt vain siteitä, en todellakaan työntele sisälleni mitään tuppoja. Alwaysit on parhaita.N46
Alwaysit ovat selvästi kalliimpia kuin muut mutta taidan kokeilla Always sensitiveä
kestositeet ollu käytössä viimeset 15vuotta, mutta varalla pidän vuokkosten siteitä, enkä oo huomannut laadussa muutosta, toimii yhä edelleen mun tarpeisiin pari kertaa vuodessa.
Hyi ja hui. Kuukuppi paras. Halpa ja hygieninen. Ainakin minulla toiminut, kun en ole mikään maxivuotaja.
Vierailija kirjoitti:
Aina oon käyttänyt vain siteitä, en todellakaan työntele sisälleni mitään tuppoja. Alwaysit on parhaita.N46
Mistä kaupasta olet löytänyt noita alwayssin nelosia? Olen yrittänyt etsiä, mutta missään ei oo vielä tullut vastaan.
Iän myötä vuoto runsastunut alkupäivinä joten käytän Liberessen Good Night paksumpaa sidettä ja joskus ohuempaa päivällä ja öisin. Tuota Good Nightia voi todella suositella niille joilla runsaahkoa vuotoa.
ps. tiedän ettei ole ekologista käyttää siteitä, mutta soveltuneet minulle parhaiten
Vuokkosten biohajoavat. Ei hiosta :)
En voisi muita kuvitella käyttäväni. Vuodan todella paljon ja libressen yösiteistä olen tykännyt, hyvänä kakkosena Always. Kun ei enää niin pahasti vuoda niin libressen pinkki pakkaus suosikki. Nyt kyllä aion hankkia jotkut pillerit, ettei tarttisi joka kuukausi vuotaa kuin seula ja jos auttaisi vielä pms-vaivoihinkin niin olisi plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytän. Laatu on huonontunut siinä mielessä, että ovat ruvenneet tekemään ihmeellisiä muovipäällysteisiä ja hajustettuja siteitä...ihan varma hiivasienen villitsijä.
Mä oon joutunut tän takia siirtymään Vuokkosiin, ne on ainoita siteitä jotka hengittää ja tuntuu etteivät hiosta housuissa. Käytän niiltä ainakin sitä normaalia siivellistä ja pitkää siivellistä yöllä.. Taisin joskus kokeilla myös niitä luomupuuvillaisia ja oli tosi pehmeitä. Plussaa siitä että nää on halvempia kuin perus Libresset ja taitaa olla suomalaisia
Vierailija kirjoitti:
Hyi ja hui. Kuukuppi paras. Halpa ja hygieninen. Ainakin minulla toiminut, kun en ole mikään maxivuotaja.
No minullakin on kuukuppi käytössä vaikka olen "maxivuotaja"... enkä silti pidä asiallisena kommentoida kuukautissidekeskustelussa "hyi ja hui". Kukin hoitaa kuukautisensa tavallaan.
Itse käyttänyt 10 vuotta Vuokkosia enkä huomaa mitään laadun heikentymistä.