Miksi Kim Jong-unilla on sivukalju hipsteritukka?
Kommentit (16)
Siellä on just ne muistaakseni 6 sallittua tukkatyyliä miehille koko maassa ja jonkun pitää valita :p
Ja tuskin saanu edes itse niitä suunnitella, vaan kaikki isän ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaa itse, kun ei siinä maassa varmaan ole edes parturikoulutusta kun kaikki väki on pakkotyöleireillä kiviä kantamassa.
Onhan parturikoulutusta. Oliko 6 tyyliä miehille ja 20 naisille. Senkun opettelee ne ulkoa ja oppii käyttämään välineitä niin on parturi jonka valtio sijoittaa haluamaansa parturiyksikköön.
Suomeenkin pitäisi ottaa sama käytäntö. Itseasiassa 6 hiustyyliä on aivan liikaa miehille.
Löytyhän se, ei ollu iskän aikana luotu tyyli vaan nimenomaan isoisän tyyli jota varten myös ylläpitää läskiä ja jopa opetellu kävelemään, huitomaan ja puhumaan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ajaako Kim Jopolla?
Varmaan joo. Hassu mieshän se on muutenkin. Erotti säätieteilijät, kun ne ennusti huonoa säätä ja väittää, ettei hän kakkaa koskaan. Viimesin saattaa kyllä pitää paikkansa vatsan muodosta päätellen.
Kim juo erikoisoluita ja on vegaani.
Kim on tämän vuoden Flown pääesiintyjä.
Tukka saa hanet nayttamaan pari tuumaa pidemmalta mita oikeasti on.
Sil on myös kånken ja punainen pipo.
Se myös haaveilee metsuriparrasta tai ironisista viiksistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko se hipsteri?
Fanittaa Saara Aaltoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se hipsteri?
Fanittaa Saara Aaltoa?
Onks Kim lespo?
Leikkaa itse, kun ei siinä maassa varmaan ole edes parturikoulutusta kun kaikki väki on pakkotyöleireillä kiviä kantamassa.