Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Revolution race vaatteet- aggressiivinen mainostus fb:ssä, kokemuksia merkistä?

Vierailija
12.06.2018 |

Ihan hyviltä tuotteita vaikuttavat, onko av raadilla kommentoitavaa asiaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen ei ole ihan tainnut sisäistää yrityksen nimen merkitystä.

Minulla on ollut yhdet RR-housut parin vuoden ajan, ja olen ollut niihin hyvin tyytyväinen. Ne joustavat juuri oikeista kohdista, tuntuvat mukavilta päällä ja ovat kestäneet käyttöä hyvin. Tarvetta muiden tuotteiden kokeilulle ei ole ollut (käytän aina ensin edelliset vaatteet loppuun), mutta ostaisin RR:n kamppeita kyllä uudestaankin.

Vierailija
2/9 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet housut omistan. Ihan tyytyväinen.

Vierailija
4/9 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhdellä fitness-naisella instakuvan, jossa mainostaa tuotteita. Itse lyhytjalkasena en ole uskaltanut vielä tilata housuja, vaikka mieli tekis. Tietääkö kukaan sopiiks regular fit malli 163 centtiselle?

Vierailija
5/9 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan värisiä mutta miksi ulkoiluvaatteiden pitää olla ihonmyötäisiä?? En tajua. Joustava materiaali on plussaa, mutta ostaisin mieluusti sellaisia, joihin voi myös tarvittaessa laittaa useamman kerroksen alus/välivaatetta.

Eikö se jo riitä että naisten urheiluvaatteista housut on kaikki trikoomallia. Vielä vaelluskamppeetkin pitää tehdä samaan malliin D:

Vierailija
6/9 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostakin syystä gay-porukan suosiossa. Puristanee oikeista kohdista siis ja pullotusta on.

Vierailija
7/9 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa törpön mainostama firma joten kertoo yrityksen arvoista sen verran etten tuota lafkaa tue eurollakaan.

Vierailija
8/9 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolot muoti-housut. Ostetaan lammasmaisesti perässä...

Vierailija
9/9 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden käytössä ollut vedenpitävä takki ei pidäkään vettä ilman lisäkyllästämistä. Ei vastaa siis goretexiä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan