Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoavatko keski-ikäiset ja vanhemmat miehet nuorempia miehiä

Vierailija
12.06.2018 |

Entä inhoaako miehet oikeasti kavereitaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.  Ja miksi inhoaisin kavereitani??  Outo kysymys.

Vierailija
2/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret jo tekevät jo työt mihin itse ei enään taivu tai uskalla ja kova kehuminen lisää työntekoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että inhoavat nuorempia miehiä tai kavereitaan. En ainakaan itsessäni tai lähipiirissäni ole moista havainnut.

Vierailija
4/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei inhoa. Kateutta kyllä. Vatsa roikkuu, tukka ohenee eikä pysy enää kärryillä uusista jutuista.

Vierailija
5/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojittelevat kateuksissaan. Timmi, jaksava aiheuttaa tietysti kateutta.

Vierailija
6/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että lörppämunat on ainakin kateellisia.

Vierailija
7/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua harmittaa, koska oma hiusraja vetäytynyt, pallit roikkuvat polvissa, keskivartalo kuin ryhävalaalla ja kaulasta tai leuasta ei tietoakaan. Silmäpussit leuassa saakka. Eivätkä naiset sitten ymmärrä arvostaa mun supliikkia. Että kyllä vihaan. Paljon.

Antero 55, myynti ja markkinointi

Vierailija
8/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan inhoa, päin vastoin ovat tyytyväisiä nuorten miesten mahdollisuuksista ehkä pientä kateutta tuntien.

Vierailija
9/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis että lörppämunat on ainakin kateellisia.

Miehet ajattelevat penistä paljon vähemmän kuin te naiset kuvittelette.

Vierailija
10/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kateellisia.

M23

Vierailija
11/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ota enää eteen! Ei ota enää eteen!

Vierailija
12/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

M40

Vierailija
13/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua harmittaa, koska oma hiusraja vetäytynyt, pallit roikkuvat polvissa, keskivartalo kuin ryhävalaalla ja kaulasta tai leuasta ei tietoakaan. Silmäpussit leuassa saakka. Eivätkä naiset sitten ymmärrä arvostaa mun supliikkia. Että kyllä vihaan. Paljon.

Yläpeukuista huomaa hyvin, että ainoa todellinen inho palstalla on naisten inho miehiä kohtaan. Aina nämä miehiä halventavat ja vähättelevät viestit keräävät eniten ylänuolia. Johtuukohan tämä naisten alemmuudentunteesta? 

Vierailija
14/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi inhoaisivat?  Aika omituinen kysymys.

Vierailija
15/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläpeukuista huomaa hyvin, että ainoa todellinen inho palstalla on naisten inho miehiä kohtaan. Aina nämä miehiä halventavat ja vähättelevät viestit keräävät eniten ylänuolia. Johtuukohan tämä naisten alemmuudentunteesta? 

Kyllä nuo ovat nuorten miesten peukutuksia - turhaan yrität sälyttää naisten viaksi.

Vierailija
16/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin ne nuoret miehet kadehtivat varttuneempia, charmantteja, hopeakettuja, jotka oman ikäistensä tätien lisäksi hoitelevat myös nuoret naiset ;)

Vierailija
17/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voivat käyttäytyä sillä tavalla; käyttävät valtaa mielellään.

Olin esim.eräässä yhdistyskoulutuksessa ja sitä piti möhömahainen ukkeli.

Yhdessä vaiheessa siinä piti järjestäytyä seisomaan pikkuriveihin ja siinä se ukkeli kertoili maastossa liikkumisesta ja miten pitää mennä kuntojärjestyksessä maastossa, että vanhimmat ja vajaakuntoisimmat pysyvät mukana yms.

Jotenkin sattui siinä samalla ohimennen huitaisemaan kädellään osoittavasti minun suuntaani, mikä saattoi olla vahinko, mutta tuntui tarkoitukselliselta. Olin nuorin miesosallistuja siellä ja en ollenkaan huonokuntoinen.

Kun sitten lähdin sieltä paikasta, ukkeli jutteli alaikäisten tyttöjen kanssa innostuneena eikä vastannut minun heippoihin lähtiessä ollenkaan. En jatkanut sitä kurssia.

Vierailija
18/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävä kateus ja katkeruus duunissa. Piilottelyä asian vierestä kun omat työtehot ei enää riitä. Myös ulkonäön kadehtiminen ja vihaaminen selkeää. Onkohan tätä samaa kateutta piilotettuna myös kotona omiin poikiin - luulen että on. Toki heitä kehua retostellaan kilpaa. Säälittävää.

Vierailija
19/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo ovat nuorten miesten peukutuksia - turhaan yrität sälyttää naisten viaksi.

Joo, nuoret miehethän täällä vauvapalstalla peukuttelevat sanoin joukoin eikä naiset ollenkaan. Hyvä yritys, Ritva! 😂 

Vierailija
20/21 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Tunnen suurta myötätuntoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän