Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi muuttaa miesmakuaan?

Vierailija
12.06.2018 |

Onko kellään kokemusta kuinka sen voisi tehdä, mistä aloittaa jne.?
Mulla on ihan selkeä miesmaku, ja olen ajanut sydän verillä rytisten karille ja pudonnut kuiluun niin monta kertaa, etten kestä enää yhtään.
Miesmaussa selvästi vikaa ja pahasti, mutta miten sen saisi muutettua??

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kiinnität miehessä huomiota?Mistä löydät heidät?Minkälaista seuraa toivoisit,ja mitä unelmiesi mies tekisi vapaalla?Kulje sitä paikkaa kohti äläkä kulje vanhaa polkua.Kaikkea voi p*****,mutta jos sorrut vanhaan,lopputulos ei muutu.

Vierailija
22/24 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei oikeastaan ole miesmakua. En vaan tykkää oikeista miehistä käytännössä ollenkaan. Sen sijaan piirretyt (anime, manga, länsimaiset sarjakuvat) viehättävät, ja niidenkin osalta miesmakuskaalani on varsin laaja.

Liekö kyse sitten fetissistä vai mistä, mutta ainakin olen onnistunut näin välttämään elävän elämän turhat säädöt ja ihmissuhdekarikot, mitä en näin vanhempana kadu lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan kerrankin asian ytimessä.

Ongelman myöntäminen on ensimmäinen askel kohti muutosta.

Valitse seuraavalla kerralla sellainen mies joka on mukava, huomaavainen, kiltti, kunnollinen, hyväsydäminen, empaattinen eli kaikkea sitä mitä nuo pelimiehet eivät ole olleet.

Mutta jos ei synny kemiaa.

Vierailija
24/24 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillerit kuulemma voi muuttaa miesmakua (käsittääkseni siihen ns. kiltimpään suuntaan), mutta kannattaako sellainen terveydellä leikkiminen, onkin sitten eri asia.

Tai voit yrittää elää nykyisen miesmakusi kanssa siten, että pidät vaan hetken hauskaa etkä sitoudu, jolloin ne ei saa valtaa pilata sun elämää ja pääset niistä helpommin eroon. Tai jos ihan "pakko" on seurustella, niin tutustut kauemmin ja et muuta missään vaiheessa yhteen.

Mitä hankaluuksia tapailemasi miehet on sulle tähän mennessä aiheuttaneet?

Ei ole pakko seurustella, mutta haluaisin ihmisarvoista kohtelua, romantiikkaa ja seksiä elämään.

Turhia lääkityksiä en halua luontaista hormonitasapainoani sekoittamaan, enkä koe e-pillereiden syömistä eettisenä ratkaisuna ympäristön suhteen.