Kannattaako läppärin videokamera peittää?
Vai onko se ihan turhaa pelottelua? Tiedän, olen hieman tyhmä näissä tietokoneasioissa.
Kommentit (32)
Jos ei ole mallimittainen instabeibe niin kyl.
Jossain läppärissä oli jo sellainen ihan fyysinen "kansi" millä pystyy peittämään sen kameran.
Yritin googlailla, mutta löysin ristiriitaista tietoa... Toivottavasti täältä löytyy vastaus.
Haluaisitko nähdä netissä omat kasvosi masturboidessa orgasmin hetkellä?
Miten sit puhelimen etukamera? Sama juttu?
Ei siitäkään ilmeiseti saa puhua. Siitä niin harvoin puhutaan. Ja netistä ei vielä pari vuotta sitten saanut aiheesta mitään tietoa irti. Pilaa sun koko elämän jos jätät peittämättä tai sun naapurissa asuu joku Klamydian kantaja.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko nähdä netissä omat kasvosi masturboidessa orgasmin hetkellä?
En, siks just kysyn.
Olen tarpeeksi vainoharhainen peittääkseni.
T. DI
Vierailija kirjoitti:
Olen tarpeeksi vainoharhainen peittääkseni.
T. DI
Sit mäkin tästälähtien;)
Jos oot kotosalla pimeän/hämärän aikaan ikkunaverhot auki niin ei sitä läppärin kameraakaan tarvitse peittää. Ei siellä kukaan varmaan katso.
En kyllä huolisi ketään, jossa on ollut joku tauti.
Vierailija kirjoitti:
Miten sit puhelimen etukamera? Sama juttu?
Tämäkin kiinnostaa!
Ootteko törmännyt netissä pyörivään kuvaan, jossa Mark Zuckerbergin Mac näkyy taustalla ja siinä kamera ja mikrofoni on peitettynä? Eiköhän sieltä jotain voi vuotaakin. Kuunteleehan Googlekin puhelimen mikkiä.
KlamydiaHenkka. Varmaan lisäksi muitakin tauteja. Ainakin se kuoppa voi löytyä.
Kuopa. Ja se klamydia on ihan varmaa tietoa.
Ei kannata, menetätä mahtavia etuja, jos laitat tarran kamera päälle.
Jos jotakuta friikkiä kiinnostaa mun hanskaanhakkuu, niin siitä vaan.
Aika kipee pitää olla.
Ei kannata peittää. Laita valot päälle aina kun oot läppärin lähellä. Ei kannata välittää, vaikka läppäri näyttää elävän aivan omaa elämäänsä, luultavasti se vain katselee salaa sinua.
Sillä on Klamydia eikä se hoida itseään.
Muakin kiinnostaa. Mun miesystävä peittää, mä en, ainakaan vielä.