Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikista ennakkoluuloista huolimatta Kimin ja Trumpin tapaamisesta tuli huikea menestys!

Vierailija
12.06.2018 |

Vaikka moni Trumpin ilkkuja ei tätä halua uskoakaan. Nyt viimeistään on Nobel-komitean aika herätä ja tunnustaa Trumpin taidot rauhaa ja maailmanvakautta edistävänä valtiomiehenä!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että Trump on tavannut Kim Kardashianin, ja ihmettelin että miksi se tapaaminen ei muka sujuisi. Häpeän määrä...

Vierailija
42/51 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesko kerta kun siellä luvataan luopua ydinaseista? Ehkä viides...

Toisti vaan että ydinaseista luopuminen on jatkuva projekti joka edelleen etenee

sai vastalahjaksi hyökkäämättömyyssopimuksen joka on samoin voimassa ehkä 2 vuotta ehkä 6 vuotta.

Tosin tärkein oli että tapasivat ja pystyivät puhumaan ilman että syytetään kannibaalihirviöksi tai julistetaan toista pimeyden ja pahuuden verenimijöiksi ja synkäksi örkkimetsän akseliksi

Ja mikäli seuraava jenkkipressa haluaa olla esiintyä diplomaattisempana kuin trump niin saanee luvat myös tavata ja jutella eikä vaan manata hirviötarinoita pimeydestä, kauhusta ja kosmisesta pahuudesta.

Usan presidentit perinteisesti ovat vältelleet kaveeraamista murhaavien roistojen kanssa. Ja toisaalta yrittäneet pysyä väleissä sivistysmaiden kanssa. Trumpilla on päinvastainen taktiikka. Washington Postista lainattuna: ’With enemies like this, who needs friends?’

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan tuota on arvioida mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Olikohan tämä tosissaan 5. kerta kun näitä lupaillaan. Eiköhän tuossa P-Korea leiki mukana niin pitkään, kunnes tajutaan että palturiahan se olikin. Venäjä, Kiina ja P-Korea hierovat käsiään yhteen, kun USA tod. näk. lupasi vetäytyä Korean niemimaalta ja samalla ollaan suututettu kaikki liittolaiset. 

Vierailija
44/51 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ne tuhannet poliittiset vangit, miehet ja naiset, jotka homehtuvat pimeissä kellareissa ja kriittiset virkamiehet, jotka on syötetty koirille??

Ainiin, mutta kun Kim on "hyvin älykäs mies, joka rakastaa suuresti maataan."

Niillehän tämä on juuri hyvä uutinen kun näyttää siltä, että p-korea avautuu muulle maailmalle. Historiallinen uutinen, mutta vihervasureille huono, koska he eivät ajattele koskaan ihmisten parasta vaan omaa napaansa.

Minä olen vihervassari, mutta Trumpin suhteen olen alusta alkaen ollut enemmän odottavalla kuin tuomitsevalla kannalla. Arvelin, että maailma oikeasti tarvitsee hänen kaltaista ennakoimattomasti toimivaa "peluria", joka voi saada oikeita muutoksia aikaan. Hillary olisi vain jatkanut samaa linjaa kuin muutkin, ja monet asiat olisivat pysyneet samoina tai menneet vielä pahemmiksi. Maailmassa on niin järkyttävän moni asia katastrofaalisen pielessä, että me tarvitsemme jonkun shokkiherätyksen, jotta oikeaa muutosta parempaan alkaa tulla. Muutos voi aluksi näyttää huonolta, mutta mitä useampi taho kyllästyy epäreiluuteen ja vääryyteen, sitä suurempaa painetta suunnan kääntämiseksi ilmenee. Itse olen ensimmäistä kertaa ikinä positiivinen tulevaisuuden suhteen, vaikka juuri nyt asiat näyttävätkin olevan pahasti sekaisin. Odotellaan rauhassa... Tästä voi tulla vielä hyvin mielenkiintoista.

Vierailija
45/51 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ne tuhannet poliittiset vangit, miehet ja naiset, jotka homehtuvat pimeissä kellareissa ja kriittiset virkamiehet, jotka on syötetty koirille??

Niillehän tämä on juuri hyvä uutinen kun näyttää siltä, että p-korea avautuu muulle maailmalle. Historiallinen uutinen, mutta vihervasureille huono, koska he eivät ajattele koskaan ihmisten parasta vaan omaa napaansa.

Minä olen vihervassari, mutta Trumpin suhteen olen alusta alkaen ollut enemmän odottavalla kuin tuomitsevalla kannalla. Arvelin, että maailma oikeasti tarvitsee hänen kaltaista ennakoimattomasti toimivaa "peluria", joka voi saada oikeita muutoksia aikaan. Hillary olisi vain jatkanut samaa linjaa kuin muutkin, ja monet asiat olisivat pysyneet samoina tai menneet vielä pahemmiksi. Maailmassa on niin järkyttävän moni asia katastrofaalisen pielessä, että me tarvitsemme jonkun shokkiherätyksen, jotta oikeaa muutosta parempaan alkaa tulla. Muutos voi aluksi näyttää huonolta, mutta mitä useampi taho kyllästyy epäreiluuteen ja vääryyteen, sitä suurempaa painetta suunnan kääntämiseksi ilmenee. Itse olen ensimmäistä kertaa ikinä positiivinen tulevaisuuden suhteen, vaikka juuri nyt asiat näyttävätkin olevan pahasti sekaisin. Odotellaan rauhassa... Tästä voi tulla vielä hyvin mielenkiintoista.

Muista tämä kannanotto sitten kun ihmetelet, miksi maitopurkki maksaa pari euroa ja veroja on nostettu viisi prosenttia. Kyllä maailma ilman muuta tarvitsee tällaisen seniilin papan, joka omalla typeryydellään aiheuttaa maailmanlaajuisen kauppasodan ja peruspenat joutuu maksumiehiksi

Vierailija
46/51 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju Pitkätukka kirjoitti:

Kiristikö Kim olemattomilla ydinaseilla?

En ole 100% vakuuttunut, että P-Korealla on ainuttakaan toimivaa ydinkärkeä.

Vaihtelevalla menestyksellä ovat raketteja laukoneet ja 3 ydinräjäytystä luolassa tehneet, joista yksi oli enemmän tai vähemmän suutari.

Näinhän tässä näytti käyvän. Kim vei Trumpia kuin kuoriämpäriä ja sai Amerikan poistumaan kaukoidästä olemattomilla uhilla.

Vierailija
47/51 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt Trump hylkää Etelä-Korean kyseessä on oikeasti iso uutinen. Eikä todellakaan hyvä.

Vierailija
48/51 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesko kerta kun siellä luvataan luopua ydinaseista? Ehkä viides...

Tämä. Aivan sama, mitä on saatu sovituksi, jos sopimuksia ei pidetä, kuten Pohjois-Korean diktaattoreilla on ollut tapana toimia.

Vierailija
49/51 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista tämä kannanotto sitten kun ihmetelet, miksi maitopurkki maksaa pari euroa ja veroja on nostettu viisi prosenttia. Kyllä maailma ilman muuta tarvitsee tällaisen seniilin papan, joka omalla typeryydellään aiheuttaa maailmanlaajuisen kauppasodan ja peruspenat joutuu maksumiehiksi

Jos avaisin ajatusmaailmaani enemmän tämän mielipiteen taustalla, joutuisin todennäköisesti lynkatuksi tällä palstalla. Sanon vain sen verran, että sokea lammaslauma ei herää, ennen kuin heitä ollaan taluttamassa jyrkänteeltä alas. Moni varmasti muistaa melko lähihistoriasta vastaavanlaisia suuruudenhulluja tapauksia, jotka ovat vieneet asiat niin pitkälle, että ne romahtavat lopulta omaan mahdottomuuteensa. En tietenkään toivo, että muutoksen pitäisi tulla negaation kautta, mutta ihmiskunnan historian tuntien sitä se yleensä on vaatinut. Mitä lähemmäs epäreiluus tulee omaa napaa, sitä paremmin ihmiset havahtuvat massoina siihen, että muutos on välttämätön. Itse olen varautunut asioihin pyrkimällä pitkälti omavaraisuuteen.

Vierailija
50/51 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että Trump on tavannut Kim Kardashianin, ja ihmettelin että miksi se tapaaminen ei muka sujuisi. Häpeän määrä...

Elä häppee. Tää oli päivän paras 😂

Vierailija
51/51 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.marketwatch.com/story/read-the-pact-trump-and-kim-signed-in…

"Korean Peninsula" tarkoittaa seka Pohjois-Koreaa etta Etela-Koreaa. Kim Jong Un on jo kauan unelmoinut etta han hallitsee koko niemimaata. Saa nahda.