Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin mieheen, jota ”vihasin” ennen

Vierailija
11.06.2018 |

Ihastuin ihan yhtäkkiä mieheen, jonka olen tuntenut jo muutaman vuoden ajan. Emme voi sietää toisiamme ja nyt olen kuitenkin jostain kumman syystä ihan lääpälläni häneen. Mitä teen, yritätkö unohtaa vai kerronko tunteistani?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä

Vierailija
2/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä unohtaa. Hetken päästä olet kuitenkin taas päinvastaista mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin ihan yhtäkkiä mieheen, jonka olen tuntenut jo muutaman vuoden ajan. Emme voi sietää toisiamme ja nyt olen kuitenkin jostain kumman syystä ihan lääpälläni häneen. Mitä teen, yritätkö unohtaa vai kerronko tunteistani?

Älä nyt ainakaan ihmeessä kerro. Sehän kiusaa sut kuoliaaksi, jos ei tunne samoin. Yritä herättää ristiriitaisia tunteita, niin mieskin ihastuu sinuun. Toisaalta kannattaa miettiä, maksaako vaivaa - tulisiko suhteesta oikeasti mitään? Oletko valmis heittäytymään, jos homma jää lyhyeksi romanssiksi?

Vierailija
4/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä unohtaa. Hetken päästä olet kuitenkin taas päinvastaista mieltä.

No hän onkin aika ärsyttävä toisaalta.

Vierailija
5/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ainakaan ihmeessä kerro. Sehän kiusaa sut kuoliaaksi, jos ei tunne samoin. Yritä herättää ristiriitaisia tunteita, niin mieskin ihastuu sinuun. Toisaalta kannattaa miettiä, maksaako vaivaa - tulisiko suhteesta oikeasti mitään? Oletko valmis heittäytymään, jos homma jää lyhyeksi romanssiksi?

Ristiriitaisia tunteita? Eli en osoita kiinnostustani häneen? Hauskintahan tässä on ettemme voi sietää toisiamme joten on hyvin vaikeaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa tässä tilanteessa.

Vierailija
6/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan romanttista! Aika monesti käy niin, että aluksi pariskunta ei voi sietää toisiaan - ja silti jotakin tapahtuu. Se inho muuttuu tulenpalavaksi intohimoksi ja rakkaudeksi. Sanoin, että go for it! Jos olet sinkku ja et ihastumisellasi ja tunteillasi loukkaa toisia osapuolia, niin anna palaa. Elät vain kerran.

Vierailija
7/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä ja analysoi tunteet sen jälkeen uusiks. Varmasti suostuu, jos vaan suoraan ehdotat.

Vierailija
8/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ristiriitaisia tunteita? Eli en osoita kiinnostustani häneen? Hauskintahan tässä on ettemme voi sietää toisiamme joten on hyvin vaikeaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa tässä tilanteessa.

Älä osoita kiinnostusta, mutta heitä joku kommentti joskus, mitä se jää miettimään. Yllättävä joku positiivinen asia, sitten taas v..tuilua kuten mitään ei olisi tapahtunut. Se jää miettimään että mitä heeelvettiä ja tadaa, olet miehen mielessä. Vaikea tarkemmin neuvoa tietämättä mitään teistä.

Vierailija
9/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään tule.

Vierailija
10/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt pari kertaa näin. Edellisellä kerralla tiesin heti, että kohta taas mennään, vaikka mies ärsytti niin sietämättömän paljon. No ärsyttää kyllä vieläkin, mutta siinä on se toinenkin puoli...

Vierailija
11/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan romanttista! Aika monesti käy niin, että aluksi pariskunta ei voi sietää toisiaan - ja silti jotakin tapahtuu. Se inho muuttuu tulenpalavaksi intohimoksi ja rakkaudeksi. Sanoin, että go for it! Jos olet sinkku ja et ihastumisellasi ja tunteillasi loukkaa toisia osapuolia, niin anna palaa. Elät vain kerran.

Näin tapahtuu lähinnä romanttisissa komedioissa. Harvemmin tosielämässä.

Vierailija
12/13 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette siedä toisianne? Miten tunnette toisenne?

Vierailija
13/13 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette siedä toisianne? Miten tunnette toisenne?

Olemme tehneet töitä yhdessä. Meillä on ollut eriäviä mielipiteitä, minkä johdosta on tullut kitkaa välillemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän