Olen niin helkkarin ruma
Että tekis mieli vaan kadota maan päältä... Oltiin juhlissa ja satuinpa vaan näkemään sieltä otettuja kuvia ja voi luoja... Tiesin että oon ruma mutta en että noin järkyttävän näköinen... Ei edes kosmetologin meikki ja kampaajan kampaus pelastanut mitään... :(
Ei oo annettu älykkyyttä, ei kauneutta, ei hyvä kroppaa, ei rahaa, ei mitään... Ja eiköhän se mun komea aviopuolisokin jossain vaiheessa hae eroa ku käsittää millainen luuseri oon.. En edes ymmärrä kuinka se on voinut ottaa tällaisen petolinnunperseen vaimoksi...
Kommentit (6)
Uskallan väittää, ettet ole ruma. Olet vain ihan liian itsekriittinen!
Minäkin taidan olla ruma. Lapset jää tuijottamaan minua ja kun yritän pelleillä niille, ne alkaa itkemään.
Vierailija kirjoitti:
Äläpäs nyt mollaa itseäsi - jotakin mallimaisen kauniita naisiakin on vain muutama prossa naisista eli kaikki naiset kokevat alemmuutta, jopa nämä mallitkin...
Ja jos sinulla on hyvä komea mies, niin olet taatusti sekä ulkoisesti että sisäisesti ihan riittävän kaunis.
Panosta siihen, että olet hyvä kumppani ja teillä on kivaa yhdessä.
Mallit eivät yleensä ole kovinkaan kauniita, olisi parempi puhua vaikka misseistä. Malleissa ja popstaroissa menestytään jollain erikoisuudella. Kauniina pidetään kuitenkin sellaista aika perussettiä, sopiva nenä, kulmakarvat oikeilla kohdilla ja tavalliset huulet.
Aina näin: jos ulkonäkösi haittaa ihmissuhteitasi, vika on muissa ihmisissä - ei ulkonäössäsi.
Mä oon ihan "hyvän näköinen", ja en edes tiedä miksi valokuvia tai peilejä on olemassa - en katsele niitä, paitsi että hammasvälit on helpompi puhdistaa peilin avulla.
Äläpäs nyt mollaa itseäsi - jotakin mallimaisen kauniita naisiakin on vain muutama prossa naisista eli kaikki naiset kokevat alemmuutta, jopa nämä mallitkin...
Ja jos sinulla on hyvä komea mies, niin olet taatusti sekä ulkoisesti että sisäisesti ihan riittävän kaunis.
Panosta siihen, että olet hyvä kumppani ja teillä on kivaa yhdessä.