Leppävaara Espoo - voisko joku tuoda mulle pussillisen Pollyja?
Kommentit (27)
Jos liikkuisin sielläpäin tänään voisin tuodakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuoda, vähän kestää. Viimeksi kun ajoin Leppäväärään meni 4 tuntia. Silloin oli muistaakseni vielä talvinopeusrajoitukset. Oletko hereillä vielä 23 maissa?
Hienoa! Voin nukkua senaikaa ja herätä kun tulet.
En mä ehkä taida ehtiäkkään, sori. Muistin juuri että munhan pitää olla aamulla 7.00 töissä. Menis vähän tiukille. Ja tuli huono omatuntokin, jos olet sitten muutaman vuoden päästä Suomen versiossa Hengen vaarallisesti lihava-ohjelmassa. Kuitenkin mua näyttelis siinä joku outo tyyppi..
Hei älä nyt panikoi. Everything will be just allright. Lupaan etten kerro kellekään ettet päädy sarjaan. Enkä oo vielä kauheen lihava. Ehkä kahden tai kolmen vuoden päästä vasta. Sitten se ohjelmaformaatti on varmaan jo lopetettu.
Voin kirjottaa sulle sairauslomatodistuksen huomiselle. Jos oot nainen ja diagnoosi on selittämätön vatsakipu. Edes lääkärit ei osaa johdattaa tätä Pollyihin. Muutenhan ne vois vaikka kieltää ne potilaiden ruokavaliosta.
Kiukkuinen kirjoitti:
Jos liikkuisin sielläpäin tänään voisin tuodakki.
Noni tässä on ainaki yks empaattinen ihminen joka tajuaa mitä tää kärsimys on. Ku pollyaddiktio, työpaineet, treeneihin karkaava mies ja koko ajan perässä roikkuva lapsi vie kaikki jaksamiset. En olis maistanu yhtäkään Pollya jos olisin tiennyt et näihin jää koukkuun. En olis ottanut miestäkään jos olisin tienny mihin tää kaikki johtaa. Olis pitäny tyytyä vain Pätkikseen ja pysyy siinä.
Mitä järkee käydä töissä jos tätä menestystä ei voi hyödyntää mitenkään? Esim. lahjoa ihmisiä hakee mulle Pollyja, ku en vapaa-ajallani edes sitä jaksa. Menestyksen hinta töissä alkaa olla liian kova.
Mun työpaikan herkkulaatikossakaan ei oo enää yhtään Pollyja jäljellä. On vain Suukkoja. Ei ne tunnu missään Pollyjen rinnalla. Ku on joskus saanu parempaa, ei mikään muu kelpaa. Still chasing the Dragon.
Perun puheeni miehestäni. Soitin hänelle perään ja tympääntyneenä hän sanoi hyvä on haen kun tulen kotiin. Siihen menee vielä n. 2 h. Nyt pitäis Polly-niksoissa imeä sitä Pätkistä sen aikaa ja toivoa että oon vielä tajuissani kun pussi nostetaan huulilleni tänä iltana!
Voi ei.. elämänlanka hupenee. Näkö katkeilee.. silmiä kuivaa. Etsikää laukkuni?!