Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä löydän kauniita ruukkuja sisäkasveille

Vierailija
11.06.2018 |

Koluttu on K-rauta, Ikea, Plantagen, Hemtex ja muutama isompi kukkakauppa. Verkosta Inessa, Hobbyhall, Ellos, Sokos yms yms... Mistä te olette löytäneet? Enää tulee mieleen pienet kivijalka sisustusliikkeet missä voisi olla..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset ovat sinun mielestäsi kauniita? Minusta kauniita ovat ihan tavalliset punasaviset ruukut. Anna vähän jotain osviittaa, niin joku ehkä osaa neuvoa! Rustiikkista, koristeellista, värikästä, minimalistista?

Vierailija
2/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, millainen on sinusta kaunis ruukku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akryylimaalit maksaa about 5€ kakskymmentä pikkutuubia tai kahella eurolla iso jos et tarvitse montaa väriä. Siitä vaan tuunailemaan, jos kykyjä löytyy.

Vierailija
4/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ruukkuja miltei missä tahansa isommassa kaupassa esim. Prismassa, Cittarissa, Tokmannilla jne.

Meillä on toistasataa viherkasvia kotona ja koskaan ei ole tullut ongelmia löytää kauniita ruukkuja.

Olen mm. itse maalannut osan ruukuistamme,  olohuoneen pitkällä ikkunalaudalla on esim. 23 kpl. hopeavärisiä ruukkuja.  Osa ostettuja, osa itse tuunattuja, eri korkuisia ja vetoisia. Niitä yhdistää kuitenkin tuo hopeanväri, joten synkkaavat hyvin yhteen.

Vierailija
5/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienehköillä kasveille Pentikin Vekki-ruukku. On tyylikäs ja vieläpä kotimainen! Olen pitänyt tuossa murattia ja perhoskämmekkää.

Vierailija
6/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset ovat sinun mielestäsi kauniita? Minusta kauniita ovat ihan tavalliset punasaviset ruukut. Anna vähän jotain osviittaa, niin joku ehkä osaa neuvoa! Rustiikkista, koristeellista, värikästä, minimalistista?

Voisi sanoa että sisustustyylini on skandinaavista ja minimaalista, ei romanttisen rönsyilevää. However, kun sisustus on muuten yksinkertaista ja aika kylmän väristä, niin nimenomaan kukkaruukuissa saisi olla jotain väriä ja wow-efektiä.

Vierailija
7/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselepa sisustusmerkkien valikoimaa esim. täältä: https://www.finnishdesignshop.fi/sisustus-vihersisustus-c-895_1798.html

Itsellä käytössä tuoltakin löytyvät Hay:n Flowerpot ruukut ja pidän niistä kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme