Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Öö hääkutsussa kehotus tuoksuttomuuteen?

Vierailija
11.06.2018 |

No mitähän hittoa... "Pyydämme ystävällisesti, että saapuisitte juhliimme tuoksutta" wtf?

Kommentit (1807)

Vierailija
1781/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän sitä vielä kasvaisi ihmisenä, kun on jo kahdeksankymppinen? Mutta minä en ole tosikko, kuten eräät täällä.

Ikä ei ole mikään puolustus. Kahdeksankymppiset osaa ihan yhtä hyvin vähätellä ja halventaa toisia.

Mitä hittoa, minä en ole ketään pilkannut, vähätellyt enkä halventanut henkilökohtaisesti. Sinä sen sijaan arvostelet ja hyökkäät suoraan minua kohti, vaikka en ole sinulle halunnut sanoa mitään. Lopeta nyt tämä minun ohjeistukseni, perille meni, mitä ajattelet minusta. Hahhaaaaaaa, kyllä naurattaa, tosikko ihminen. On se joillakin vaikeaa tuo elämä. 

Ollaanpa sitä puolustuskannalla. Itse näyt edelleen jatkavan.

Vierailija
1782/1807 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni piipputupakan tuoksu on eleganttia. Omaan hääkutsuuni tulen lisäämään, että kaikkien osaanottajien tulee polttaa piippua. Ovesta ei päästetä sisälle, jos ei piippu pala. Aivan ihanaa, kun sitten kaikkien osallistujien kotona tuoksahtelee piipputupakan aromi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/1807 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ihmettelen myös, että esim. tällä palstalla ihmiset jaksavat raivota siitä kuinka vähintään he itse elleivät peräti kaikki muut vieraat KUOLEE välittömästi, jos jollain vieraista on pisara hajuvettä korvan takana, mutta esim. viinan ja tupakan hajut on ihan ok, eikä kukaan riemuitse, että laitanpa minäkin tuoksuttomaan kutsuuni, että lopetathan tupakoinnin hyvissä ajoin ennen häitä.

Valitettavasti se on niin, että tupakan tai viinan haju ei allergisoi ketään, toisin kuin kemikaaliset tuoksut. Sinun on ilmeisesti mahdotonta ymmärtää, että on oikeasti olemassa hajuste yliherkkiä ihmisiä. Itse en ole, mutta olen läheltä joutunut seuraamaan, miten toinen on oikeasti vaarassa tukehtua, kun jollain kanssaihmisellå on voimakkaat tuoksut. Toiselle tuntemalleni vahvat tuoksut aiheuttaa hirvittävän rajun migreeni kohtauksen.

Mitä nyt taas? Kyllä todellakin tupakanhaju voi laukaista pahan migreenikohtauksen. 

Vierailija
1784/1807 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän hajuton pitää olla? Dödö tuoksuu, vaatteiden pesuaineet, shampoot, hiuslakat ja kampausnesteet...

Osta tuoksutonta, niin ajattelevat tekevät! Sitäpaitsi jos lastenvaatteita ei pestä tuoksuttomalla pesuaineella, niin on karhunpalvelus omille rakkailleen :(

Vierailija
1785/1807 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tupakanhajua kannata hajuvesillä peitellä. Ja on ihan eri asia laittaa hajuvettä, kuin peseytyä tuoksuvalla suihkugeelillä. 

Varmista mikä on ok ja mikä ei. 

Huuhteluaineen voit ainakin jättää käyttämättä, siitä kun ei ole mitään hyötyä. Et siis menetä mitään. Dödöjä saa hyvin miedon tuoksuisia, jos tuoksuton ei kelpaa. Monia hiustuotteita saa tuoksuttomana, mutta yleensä ihmisillä on joku lempituote, mistä ei haluta luopua. 

Tuo tuoksuttomuus häissä on niin mitätön asian. 

Vierailija
1786/1807 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä hajusteita voi käyttää hillitysti. Kuka kaataa sangollisen hajustetta, kenellä on varaa sellaiseen? Asioista voi  kirjoittaa liioittelematta.

Vierailija
1787/1807 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos loku äänekkäästi kyselee kaupassa tuoksuttomia tuotteita, niin kierrä kaukaa. Sellaisia geenejä kukaan ei halua sukuunsa. Siis mielisairaita geenejä.

Vierailija
1788/1807 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos loku äänekkäästi kyselee kaupassa tuoksuttomia tuotteita, niin kierrä kaukaa. Sellaisia geenejä kukaan ei halua sukuunsa. Siis mielisairaita geenejä.

Siinä mielessä totta, että harva järkevä kyselee kaupassa ÄÄNEKKÄÄSTI mitään, kun asian voi normaalilla puheäänellä. Useimmat osaavat ihan itsekin katsoa missä purkissa lukee sana "tuoksuton".

Se taas on käsittämätöntä, että tehdään lapsia ja tehdään tahallaan niiden elämästä hankalaa. Miltä susta kuulostaa elämä, jos menettäisit osan toimintakyvystäsi aina kun samassa tilassa on joku runsaasti hajusteita käyttänyt? Ilmeisesti se olisi monelle tässäkin ketjussa kirjoittaneelle ihan ok. Koettakaa silti tajuta, ettei se kaikille ole ok. 

Vierailija
1789/1807 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän sitä vielä kasvaisi ihmisenä, kun on jo kahdeksankymppinen? Mutta minä en ole tosikko, kuten eräät täällä.

No. Olisi korkea aika aloittaa.

T. seitsenkymppinen

Vierailija
1790/1807 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin ensin otsikosta, että "hääkutsussa kehotus Tuksuttomuuteen"...

Sinänsä ihan pätevä toivomus, kun ainakin täällä stadissa tulee kaduilla vastaan Tuksufanin näköistä väkeä: kananpojan keltaiset peruukit tai hiusjatkeet, oranssit rusketusmeikit, tummaksi maalatut Angrybirds-kulmakarvat, sotkuiset katuharjat ripsinä ja kieroiksi pistetyt hermovaurioiset ankka huulitäytteet. Hyvä jos hameiden tai mekkojen helmat peittävät alapään.

😆👍

Vierailija
1791/1807 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm no mutta kyllähän hyvä parfyymi kuuluu juhlapukeutumiseen ja täydentää tyyliin. Äh. Tosi tympeää. :(

Opettele kuule peseytymään ja pesemään vaatteesi oikein. Saatat huomata, että ei se ihmisen oma ominaisuhaju olekaan niin vastenmielinen, että sitä täytyy hajusteilla peiteillä kuin Aurinkokuninkaan täisessä hovissa ikään. 

Ruokavalio toki vaikuttaa ja tupakointi. Jos elämäntavat ovat mitä sattuu, tokihan ihminen silloin haisee pahalta. 

Niin ja tietysti jos lompakko kestää, on syytä ostaa muuta kuin tekokuituisia vaatteita. Laadukkaat kuidut eivät haise, haisunäätiä ovat vain ne, joilla ei ole varaa ostaa muuta kuin polyesteriä ja kutsua sitä juhlapukeutumiseksi. 

Vierailija
1792/1807 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi menemättä niihin lumihiutalehäihin. Minä en taas voi sietää ihmisten hienhajua, joten haiskoot keskenään.

Vierailija
1793/1807 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, joille se on ongelma, jääkää pois juhlista. Minä en halua migreeniä kenenkään itsekkyyden takia. Voit haisutella kotonasi niitä kölninvesiä.

Vierailija
1794/1807 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm no mutta kyllähän hyvä parfyymi kuuluu juhlapukeutumiseen ja täydentää tyyliin. Äh. Tosi tympeää. :(

Opettele kuule peseytymään ja pesemään vaatteesi oikein. Saatat huomata, että ei se ihmisen oma ominaisuhaju olekaan niin vastenmielinen, että sitä täytyy hajusteilla peiteillä kuin Aurinkokuninkaan täisessä hovissa ikään. 

Ruokavalio toki vaikuttaa ja tupakointi. Jos elämäntavat ovat mitä sattuu, tokihan ihminen silloin haisee pahalta. 

Niin ja tietysti jos lompakko kestää, on syytä ostaa muuta kuin tekokuituisia vaatteita. Laadukkaat kuidut eivät haise, haisunäätiä ovat vain ne, joilla ei ole varaa ostaa muuta kuin polyesteriä ja kutsua sitä juhlapukeutumiseksi. 

Eli meillä kaikilla on tuoksuttomina ihanaa, kun ensin opetellaan pesemään oikein, syömään oikein, jättämään tupakointi ja parantamaan muutenkin elämäntapamme, hankkimaan enemmän tuloja, jotta voidaan ostaa laadukkaampia vaatteita...ihanan yksinkertaista ja helppoa. Onneksi saa aina hyviä neuvoja. Itselle nuo ei ole ongelma, mutta nyt sinun pitää saada kaikki muut toimimaan noin. Sitten voidaan yhdessä tuoksua tässä haavemaailmassa ihan luonnostaan kukkasilta.

Vierailija
1795/1807 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, joille se on ongelma, jääkää pois juhlista. Minä en halua migreeniä kenenkään itsekkyyden takia. Voit haisutella kotonasi niitä kölninvesiä.

Minä en taas halua haistella sinun hienhajuasi ja tekokuituisen juhlavaatetuksesi hajua. 

Vierailija
1796/1807 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kölninvesiä?

Vierailija
1797/1807 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuitenkin paska haisee ja balalaikka soi. 

Vierailija
1798/1807 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä lisää, haisulit kuriin. 

Vierailija
1799/1807 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mielestä se kymmenien parfyymien mix hääjuhlissa oikeasti tuoksuu hyvälle?

Mää muistan kun aikoinaan Kuopiossa mentiin syömään pizzeriaan, ja sinne lehähti lauma itänaapurin neitosia. Tuoksut oli kuin tuhannen ja yhden yön tarinoista.

Kun pizza tuli pöytään, ei sitä voinut syödä, kun maistui oiekasti joltain Moskovan Yöltä.

Vierailija
1800/1807 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kölninvesiä?

googlaamalla löytyy tietoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä