Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Öö hääkutsussa kehotus tuoksuttomuuteen?

Vierailija
11.06.2018 |

No mitähän hittoa... "Pyydämme ystävällisesti, että saapuisitte juhliimme tuoksutta" wtf?

Kommentit (1807)

Vierailija
1761/1807 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos tuoksuu vaikka hielle tai p-lle? Ajetaanko ovesta ulos?

Voin ohjeistaa sinua hygieniaongelmissasi, jos siltä tuntuu. Hien hajusta pääsee eroon, kun pesun jälkeen muistaa laittaa kainaloihin antiperspiranttia, joka neutraloi hienhajua ja estää hikoilua. Antiperspirantteja löytyy niin tuoksuttomina kuin mietotuoksuisinakin. Myös alushousut tulee muistaa vaihtaa ainakin kerran päivässä. Jos vessakäynnillä tuntuu, ettei tule puhdasta pyyhkimällä, niin voi ottaa käsisuihkun käyttöön. Alapääpesu kerran päivässä on myös suositeltavaa. Oliko vielä muuta?

Neuvoit ihmistä, joka on tarkka hygieniastaan. Vaihdan alkkarit vähintään kerran päivässä, ja jos lähden jonnekin keskellä päivää niin vaihdan silloinkin. Olen siitä erikoinen, että en juurikaan hikoile edes kuumalla ilmalla. Ja minulla on bide-suihku päivittäisessä käytössä. Oliko vielä muuta? Tuo heittoni oli vitsiksi tarkoitettu, mutta ei ymmärretty sitä siksi.

Vierailija
1762/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

P aska haisee, ja banjot soi 💩.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin ohjeistaa sinua hygieniaongelmissasi, jos siltä tuntuu. Hien hajusta pääsee eroon, kun pesun jälkeen muistaa laittaa kainaloihin antiperspiranttia, joka neutraloi hienhajua ja estää hikoilua. Antiperspirantteja löytyy niin tuoksuttomina kuin mietotuoksuisinakin. Myös alushousut tulee muistaa vaihtaa ainakin kerran päivässä. Jos vessakäynnillä tuntuu, ettei tule puhdasta pyyhkimällä, niin voi ottaa käsisuihkun käyttöön. Alapääpesu kerran päivässä on myös suositeltavaa. Oliko vielä muuta?

Neuvoit ihmistä, joka on tarkka hygieniastaan. Vaihdan alkkarit vähintään kerran päivässä, ja jos lähden jonnekin keskellä päivää niin vaihdan silloinkin. Olen siitä erikoinen, että en juurikaan hikoile edes kuumalla ilmalla. Ja minulla on bide-suihku päivittäisessä käytössä. Oliko vielä muuta? Tuo heittoni oli vitsiksi tarkoitettu, mutta ei ymmärretty sitä siksi.

Vitsin on tarkoitus olla hauska. Ei naurata, kun yritetään pilkata ihmisiä asiasta, joka aiheuttaa heille vakaviakin oireita. Siksi vastasin typerään heittoon ikään kuin se olisi asiallinen kysymys ihmiseltä, jolla on häntä itseään häiritsevä vaiva. 

Koita kasvaa ihmisenä.

Vierailija
1764/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut hajusteettomista tuotteista? 

kaiken saa ilman hajusteita; niin hiuslakat kuin pyykinpesuaineetkin, kosteusvoiteet, dödöt yms. 

Vierailija
1765/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoit ihmistä, joka on tarkka hygieniastaan. Vaihdan alkkarit vähintään kerran päivässä, ja jos lähden jonnekin keskellä päivää niin vaihdan silloinkin. Olen siitä erikoinen, että en juurikaan hikoile edes kuumalla ilmalla. Ja minulla on

Tuolla neuvojallani ei ole sisälukutaito hallussa. En sanallakaan maininnut, että itse haisen noille mainituille, enkä pyytänyt ohjeistusta, että kiitosta vaan.

Vierailija
1766/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän sitä vielä kasvaisi ihmisenä, kun on jo kahdeksankymppinen? Mutta minä en ole tosikko, kuten eräät täällä.

Vierailija
1767/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ihmettelen myös, että esim. tällä palstalla ihmiset jaksavat raivota siitä kuinka vähintään he itse elleivät peräti kaikki muut vieraat KUOLEE välittömästi, jos jollain vieraista on pisara hajuvettä korvan takana, mutta esim. viinan ja tupakan hajut on ihan ok, eikä kukaan riemuitse, että laitanpa minäkin tuoksuttomaan kutsuuni, että lopetathan tupakoinnin hyvissä ajoin ennen häitä.

Vierailija
1768/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut hajusteettomista tuotteista? 

kaiken saa ilman hajusteita; niin hiuslakat kuin pyykinpesuaineetkin, kosteusvoiteet, dödöt yms. 

Ja kaikki ne hajusteettomatkin tuotteet haisee, yleensä pahalle. Koska hajuja tulee muualtakin kuin hajusteista, ja ne on aina kemikaaleja, vaikka 99  % hajusteongelmaisista tuntuu luulevan toisin. Se 1 % on ehkä se, jolla on oikea terveysongelma eikä sähköallergiatasoinen "saanhan tehdä itsestäni numeron" -syndrooma.

Itsekin käytän kaikkia edellä mainittuja hajusteettomana, paitsi hiuslakkaa en käytä ollenkaan.

Vierailija
1769/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsussa pitääkin olla maininta haju- tai ruokarajoitteista, että voi kieltäytyä saman tein. Ilmottautuu sitten niihin, joissa mainitaan grillaus, makkara, olut sekä reipas viinanjuonti ja loppupaini. Lahjaksi voikin ostaa hajuvettä tai viinaa. Teeskentely on sairasta.

Vierailija
1770/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tälläistäkin meuhkata monta sivua. ? Jos kielletään hajusteet , niin se tarkoittaa sitä. Tulee tai on tulematta. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Vierailija
1771/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ihmettelen myös, että esim. tällä palstalla ihmiset jaksavat raivota siitä kuinka vähintään he itse elleivät peräti kaikki muut vieraat KUOLEE välittömästi, jos jollain vieraista on pisara hajuvettä korvan takana, mutta esim. viinan ja tupakan hajut on ihan ok, eikä kukaan riemuitse, että laitanpa minäkin tuoksuttomaan kutsuuni, että lopetathan tupakoinnin hyvissä ajoin ennen häitä.

Minun keuhkot ei kestä tupakanhajua, joten pysyn tupakoitsijoista kaukana. Heistä onneksi näkee jo kauas kuka polttaa. Humalaisten seurasta en tykkää, joten en mene heidän lähelle.

Vierailija
1772/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tälläistäkin meuhkata monta sivua. ? Jos kielletään hajusteet , niin se tarkoittaa sitä. Tulee tai on tulematta. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Monta sivua, ja monta vuotta. Ei olisi itsellä käynyt edes mielessä että tämä on asia josta alkaisi väittää vastaan.

Vierailija
1773/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoit ihmistä, joka on tarkka hygieniastaan. Vaihdan alkkarit vähintään kerran päivässä, ja jos lähden jonnekin keskellä päivää niin vaihdan silloinkin. Olen siitä erikoinen, että en juu

Tuolla neuvojallani ei ole sisälukutaito hallussa. En sanallakaan maininnut, että itse haisen noille mainituille, enkä pyytänyt ohjeistusta, että kiitosta vaan.

"Mitä jos tuoksuu vaikka hielle tai p-lle? Ajetaanko ovesta ulos?"

Näin kirjoitit. Missä tässä on se vitsi, joksi sitä kutsuit? Kerro toki niin voimme sitten nauraa yhdessä.

Vierailija
1774/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän sitä vielä kasvaisi ihmisenä, kun on jo kahdeksankymppinen? Mutta minä en ole tosikko, kuten eräät täällä.

Ikä ei ole mikään puolustus. Kahdeksankymppiset osaa ihan yhtä hyvin vähätellä ja halventaa toisia.

Vierailija
1775/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minustakin hajuvesi on todella haju!!!! 

Vierailija
1776/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se on niin, että tupakan tai viinan haju ei allergisoi ketään, toisin kuin kemikaaliset tuoksut. Sinun on ilmeisesti mahdotonta ymmärtää, että on oikeasti olemassa hajuste yliherkkiä ihmisiä. Itse en ole, mutta olen läheltä joutunut seuraamaan, miten toinen on oikeasti vaarassa tukehtua, kun jollain kanssaihmisellå on voimakkaat tuoksut. Toiselle tuntemalleni vahvat tuoksut aiheuttaa hirvittävän rajun migreeni kohtauksen.

Vierailija
1777/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lukee vain teidän kutsussa, koska hääpari tietää että te döfäätte ankarasti.

Vierailija
1778/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se olisi mitenkään mahdollista kutsussa kohteliaasti ilmoittaa niin, ettei joku vetäisi hernettä nenään, niin viinan tai tupakan hajuisenakaan ei kannata häihin tulla. Se nyt on ihan yleinen oletus kylläkin, että juhlatilaisuuteen osallistutaan tietynlaisella arvokkuudella ja arvostuksella. Toki jos on wt häät, niin muutaman vettä väkevämmän jälkeen ei ketään haittaa enää mitkään hajut kun aistit on turrutettu.

Vierailija
1779/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoit ihmistä, joka on tarkka hygieniastaan. Vaihdan alkkarit vähintään kerran päivässä, ja jos lähden jonnekin keskellä päivää niin vaihdan silloinkin. Olen siitä erikoinen, että en juu

Pyysinkö muuten sinulta besserwisser joitakin ohjeita, en pyytänyt. Jokainen normaaliälyinen ihminen osaa itse hoitaa hygieniansa. Jos ei pysty siihen, tarvitsee apua muillakin alueilla.

Vierailija
1780/1807 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ei ole mikään puolustus. Kahdeksankymppiset osaa ihan yhtä hyvin vähätellä ja halventaa toisia.

Mitä hittoa, minä en ole ketään pilkannut, vähätellyt enkä halventanut henkilökohtaisesti. Sinä sen sijaan arvostelet ja hyökkäät suoraan minua kohti, vaikka en ole sinulle halunnut sanoa mitään. Lopeta nyt tämä minun ohjeistukseni, perille meni, mitä ajattelet minusta. Hahhaaaaaaa, kyllä naurattaa, tosikko ihminen. On se joillakin vaikeaa tuo elämä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan