Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pituus 168 ja paino yhtäkkiä 84jg?? whaat?

Vierailija
11.06.2018 |

Voiko keski-ikä vaan tehdä tepposet ja paino nousta vajaassa vuodessa liki 10kiloa?
En syö pikaruokaa, ehkä kerran 3kk, alkoa kerran 1,5kk, karkkina max kourallinen suklaakonvehteja viikossa.
Töissä askeleet 15000-19000/pvä.
Syön aamiaisen (ruisleipää), vegaaniravintolan lounaan illalla marjoja, salaattia, turkkilaista jogurttia.
Miten vähän viiskymppisen pitää oikein syödä että laihtuu??!
Tuntemani erittäin hoikka 55-v kiinteistönvälittäjä ei syö oikeestaan juuri mitään: Pari salaatinpalaa, omenan ja mustaa kahvia tai joskus cappucinon.
Miten helkkarin askeesiin tästä pitää mennä?
Haluaisin painaa n. 72-73kg...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita pitämään ruokapäiväkirjaa joten et enää huijaa itseäsi ja saat selville totuuden.

Aika usein ihminen luulee mutta ei tiedä asioiden oikeaa laitaa.

Vierailija
2/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lihoin 40 ja 50 välillä 30 kg, vaikka ennemminkin terveellistin elämäntapojani kuin lisäsin "mässäämistä". Esim. alkoholi alkoi tehdä mulle tosi pienestä huonon olon joten sen isompi käyttö jäi pois, samoin en enää käy niin usein ravintoloissa tai pikaruokaloissa. Masentavinta on, että mun suvussa kaikille naisille on käynyt näin: noin 30 v asti ollaan siroja ja hoikkia, sitten alkaa pyöristyminen, ja viisikymppisenä ollaan jo isojen tyttöjen kokoja vaativia tankkeja kaljamahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lihoin 40 ja 50 välillä 30 kg, vaikka ennemminkin terveellistin elämäntapojani kuin lisäsin "mässäämistä". Esim. alkoholi alkoi tehdä mulle tosi pienestä huonon olon joten sen isompi käyttö jäi pois, samoin en enää käy niin usein ravintoloissa tai pikaruokaloissa. Masentavinta on, että mun suvussa kaikille naisille on käynyt näin: noin 30 v asti ollaan siroja ja hoikkia, sitten alkaa pyöristyminen, ja viisikymppisenä ollaan jo isojen tyttöjen kokoja vaativia tankkeja kaljamahalla.

Kiitos vertaiskommentista! Sepä tässä mullakin taitaa olla kohtalona: Kaikki on tullut lähinnä mahaan. Joka alkaa pönäkkänä palleasta ja pönöttää valtavana tankkina ihan alas asti. Nimittäin bikinirajan sheivaus pitää tehdä ulkomuistista, näköyhteyttä ei ole...

Vierailija
4/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samanpitunen ku sä, mutta todella nuori alle 20v ja painan jo kyllä ainakin 10 kiloa sua enemmän... ja sama juttu kävi mullakin että ”yhtäkkiä” oli tullu 20kg lisää.. tän takia pitäis vähintään joka kuukaus käydä vaa’alla. :/

Vierailija
5/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin käy kun ikää tulee. Lähellä vaihdevuosia aineenvaihdunta hidastuu ja lihominen voi alkaa. Alkoholi ei sovi ollenkaan, se paisuttaa nopeasti ja etenkin keskivartaloa. Olen nyt yli 60 ja koko ajan pitää syödä vähemmän, että pysyy normaalipainoisena. Joka aamu käyn puntarilla, ettei yllätyksiä tule. Paino voi lomareissulla nousta viisikin kiloa, jos syö vanhaan malliin.

Vierailija
6/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painat saman verran ku mä ja oon 190 cm

Vierailija
7/7 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painat saman verran ku mä ja oon 190 cm

Oot aika lihava. Mieheni on sua 10cm pidempi ja painaa ton 84kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä