Treffikumppani todella mukava, mutta ei kipinää - jatkoon vai ei?
Treffikumppanini on kaikin tavoin todellinen ihannekumppani, mukava, hyvännäköinen, keskustelutkin sujuvat loistavasti hänen kanssaan. Pari kertaa on tavattu, mutta jostain syystä kipinä puuttuu, ainakin minun puoleltani.
Pitäisikö suhteelle antaa silti mahdollisuus?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo kipinä on?
Onko se vain miehen flirttailutaidot vai ulkonäkö?Tarkoitan juuri tuota kemian puuttumista. Toisen kosketus ei sytytä millään lailla. Aivan kuin olisi veljensä seurassa. Tätä tarkoitan.'
Vaikka paperilla kaikki on hyvin.
Lähinnä ällöttäis tuollanen seurustelu. Tuntuuko seksin aikana olevan mitään yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo kipinä on?
Onko se vain miehen flirttailutaidot vai ulkonäkö?
Joskus sitä ihastuu ja jopa rakastuu tyyppiin, jota on pitänyt jopa rumana, jos se persoona on kuitenkin lopulta vetoava. Tällaisia romansseja nähdään syntyvän esim. työ-tai opiskelupaikoilla yms. missä ihmisiin tutustuu enemmän kokonaisuutena - sokkotreillä ei välttämättä toisia treffejä tulisi, jos toinen kokisi toisen rumaksi.
Ehkä vielä kannattaa käydä ainakin muutamat treffit. Ja asiasta kannattaa olla toiselle ystävällisellä tavalla rehellinen. Tyyliin, että en vielä tiedä, haluanko enempää, mutta se varmaan selviää, jos tavataan vielä muutama kerta. Ja tietysti kannattaa kysyä sen toisenkin ajatuksia. Älä ainakaan esitä kiinnostuneempaa kuin olet. On tosi ankeaa, jos itse rakastuu ja luulee, että toisellakin on tunteita, ja sitten tuleekin yllätyksenä, ettei näin olekaan. Ja sitten jos niitä tunteita ei vain synny, niin rehellinen selitys, miksi homma ei etene. Ei tekosyitä eikä epämääräisyyksiä, että se toinenkin pääsee eteenpäin, eikä tarvi jäädä miettimään tai jossittelemaan.
Millainen yleensä olet ihastuessasi? Oletko muuten ihastuvaa tyyppiä, sellaista jolla on oikeasti haluja? Toiset ovat itse laimeampia tai hitaammin syttyviä näissä asioissa ja "syyttävät" toista osapuolta, että ei sytytä häntä - vaikka on naisia, joita ei vain kukaan sytytyä kun ei naisella ole aitoja aitoja haluja ja sellaista persoonaa, että yhteinen kemia löytyy. Jos on tarpeeksi kiimassa, se kyllä auttaa ihastumisessa ;) Ei tietenkään kenen tahansa kanssa, mutta jos tyyppi on potentiaalinen noin muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mukava on todellinen kuolemantuomio sanana miehelle.. oletteko huomanneet?
Pakit saa aina sanoilla: olet mukava mutta..
Niinpä. Olisi kiva vaihteeksi saada pakit, koska olen "omahyväinen kusipää" tms.
En mä vielä parin tapaamisen jälkeen kirvestä kaivoon heittäisi. Joskus kipinä syttyy myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava on todellinen kuolemantuomio sanana miehelle.. oletteko huomanneet?
Pakit saa aina sanoilla: olet mukava mutta..Niinpä. Olisi kiva vaihteeksi saada pakit, koska olen "omahyväinen kusipää" tms.
Itse ainakin haluaisin saada rehellisen syyn pakeille tyyliin:
"statuksesi on liian matala ja tienaat liian vähän"
"kasvosi eivät näytä tarpeeksi hyvältä"
"olet liian epäsosiaalinen"
Nettitreffien naiset osaavat päätellä kipunän jo kuvasta. Mulla ei ole mitään yhteistä noin pinnallisten naisten kanssa.
Monilla naisilla ei ole kovinkaan vahvaa seksuaalista lipidoa, jos ollenkaan. He luulevat, että se kipinä syttyy kunhan riittävän komea mies osuu vastaan. Vaan ei niin käykään, ellei aitoja haluja ja kiimaa ole. Toiset naiset ovat halukkaampia ja helpommin ihastuvia. Toiset taas luonnostaan haluttomia, asiallisia ja kuivakoita. Pahimmassa tapauksessa syyttävät silti miesparkoja siitä, ettei löydy kemiaa.
Itse olen valmis antamaan toisen mahdollisuuden löytää kemia, mutten enää kolmatta. En usko, että ihminen, joka tarvitsee enemmän aikaa tuodakseen esiin oikean persoonansa, on minua varten. Ekoilla treffeillä voi vielä ujostuttaa tai muutoin vain olla huono päivä. Saman olen huomannut myös miesten puolelta, jos en saa pakkeja parin näkemisen jälkeen, homma on aina edennyt parisuhteeksi.