Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
AY-liike antaa nykyisin kaikessa periksi työnantajille mutta kokoomukselle tämäkään ei riitä
11.06.2018 |
Kiky-sopimukset ja lähes nollasoiset palkkaratkaisut ja näiden jälkeen Petteri Orpo kiittää AY-liikettä haukkumalla tämän lyttyyn linjapuheessaan kokoomuksen puoluekokouksessa. Ilmeisesti mikään ei riitä?
Kommentit (3)
No ei todellakaan anna periksi. Paikallinen sopiminenkin tyssäsi. Tuossa esim. on aihe jossa olisi kannattanut tulla vastaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei ahneille mikään riitä, ei ikinä koskaan.