Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi petät hyvässä liitossa?

Vierailija
11.06.2018 |

Ketju myös naisille, koska syyt.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vastaukseni voi käydä lukemassa siitä ketjusta, missä kyseltiin miehiltä asiaa :)

Vierailija
2/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huhhuh... aikamoinen shittimyrky tulossa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En petä. Miksi pettäisin?

Vierailija
4/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En petä hyvässä liitossa, jos olisi huono liitto, lähtisin. En pettäisi siis siinäkään.

Vierailija
5/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään jännistä miehistä jotka ottaavat mitä irti saavat ja pienessä sidukkapöhnässä ei tarvi ajatella seurauksia. Joskus zithromax kuuria syödessä on tullut ajateltua että ei enää, mutta kyllä se kutina taas unehtuu kun pääsee baariin :D

Vierailija
6/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En petä hyvässä liitossa, jos olisi huono liitto, lähtisin. En pettäisi siis siinäkään.

Älä jeesustele. ;)

Vierailija
7/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olin itsekäs ja typerä. Uusi tuttavuus vei jalat alta välittömästi, sai minut tuntemaan itseni haluttavaksi, kauniiksi, viehättäväksi. Hänen kanssaan oli jännitettä ja kipinää, mikä omasta suhteesta oli puuttunut jo vuosia. Olin täysin himojen vietävissä, enkä ajatellut seuraamuksia. Kotona oleva hyvä mies tuntui niin tuhottoman tylsältä, että oksat pois. Sen sijaan, että olisin keskustellut tuntemuksistani ja ajatuksistani hänen kanssaan, petin häntä.

Vierailija
8/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvässä liitossa"..Olen miehelleni vain käden korvike, ja ei, seksistä on keskusteltu mutta asia ei siltikään muutu. Tulee lähelle vain silloin kun haluaa itselleensä tyydytystä. Ei mitään muuta läheisyyttä.

Vierailija
9/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju myös naisille, koska syyt.

Ap, jos pettää ei liitto  ole hyvä. Se mikä on ulkopuoliselle näyttää hyvältä  voi  sisältä olla ihan mätä.

Hyvässä liitossa ei  kukaan petä.

Vierailija
10/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vastaukseni voi käydä lukemassa siitä ketjusta, missä kyseltiin miehiltä asiaa :)

samoin, vastasin sinne. Hyvässäkin liitossa voi olla osa-alueita jotka ei toimi tai joissa toinen loukkaa.

Vierailija
11/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä liitto, jos pettää pitää. T: edellisessä liitossaan pettänyt, nyt ei ole käynyt mielessäkään, liittoa takana 21v.

Vierailija
12/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kunpa elämä olisi noin mustavalkoista.

Vierailija
13/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan hyvässä liitossa. Ei ole riitoja, arki sujuu ja seksiäkin on aina silloin tällöin. Viikonloppuna kuitenkin petin ja ihan selvinpäin, henkilön kanssa, jonka kanssa olen leikkinyt kissa-hiiri -leikkiä jo useamman vuoden. Kerran aikaisemmin olen harrastanut hänen kanssaan suuseksiä. Ja tiedättekö mitä? En tunne minkäänlaista syyllisyyttä, kotona kaikki on ihan normaalisti. Tiedän jo nyt, että kerta ei tule jäämään viimeiseksi. En kuitenkaan aio erota.

Vierailija
14/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en saa seksiä aviomieheltä. Muuten arki rullaa hyvin jne. mutta seksiä ei mieheltä tipu kuin ehkä kerran tai kaksi vuodessa.

Vierailija
15/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille tullut mieleen ajatella lapsia? Mitä tapahtuu jos jäätte kiinni? Onko panon arvoista rikkoa lasten perhe. Ja samalla rikkoa sen petettävän sydän. Samaa voi kysyä miehiltä.

Vierailija
16/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ainakaan pettänyt. Mutta syy voisi olla se, että kaipaan aina jotain uutta, rakastan ihastumista, uusiin ihmisiin tutustumista sekä sellaista yhteyden tunnetta uusien ja erilaisten ihmisten kanssa. Vaikka olisin kuinka onnellinen omassa liitossani, olen sen verran viallinen, että koen näitä tunteita silti.

Vierailija
17/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille tullut mieleen ajatella lapsia? Mitä tapahtuu jos jäätte kiinni? Onko panon arvoista rikkoa lasten perhe. Ja samalla rikkoa sen petettävän sydän. Samaa voi kysyä miehiltä.

Miksi oletat, että kaikilla pettäjillä on lapsia? Ei mulla ainakaan ole. Yksikään lapsi ei minun pettämisestäni kärsisi.

Vierailija
18/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun tapauksessani perhe rikkoutuisi myös siinä tapauksessa jos joutuisin tyytymään siihn 1-2  seksikertaan vuodessa. Minä en aio elää ilman seksiä. Ja siksi minulla onkin sivusuhde (on siis vakipano). Näin meidän perhe on saanut lisäaikaa. Arki kuitenkin sujuu eikä ole mitään suurempia kiistoja. Tämä parisuhde olisi täydellinen jos seksiä olisi edes kerran kuukaudessa. 

-14-

Vierailija
19/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan hyvässä liitossa. Ei ole riitoja, arki sujuu ja seksiäkin on aina silloin tällöin. Viikonloppuna kuitenkin petin ja ihan selvinpäin, henkilön kanssa, jonka kanssa olen leikkinyt kissa-hiiri -leikkiä jo useamman vuoden. Kerran aikaisemmin olen harrastanut hänen kanssaan suuseksiä. Ja tiedättekö mitä? En tunne minkäänlaista syyllisyyttä, kotona kaikki on ihan normaalisti. Tiedän jo nyt, että kerta ei tule jäämään viimeiseksi. En kuitenkaan aio erota.

Ai että kun tämä kirjoitus pisti minut taas miettimään levottomia. Olen ollut pitkään ns. hyvässä suhteessa, mutta silti... En ole tehnyt yhtään mitään pettämiseen päinkään, mieheni on jopa tutustunut tähän yhteen mieheen, jota ajattelen hieman liikaa, mutta ajatukseni ovat oikeasti välillä liian levottomat.

Miksi ihmeessä tämä mies on eteeni sattunut ja miksi hänen pitää olla niin mukava? Miksi hän myös ymmärtää juttujani jo puolesta sanasta ja minä hänen? Entä riittääkö meille kaveruus? Emme ole mitään nuoria hupakoita, vaan yli nelikymppisiä.

Vierailija
20/27 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kun tämä kirjoitus pisti minut taas miettimään levottomia. Olen ollut pitkään ns. hyvässä suhteessa, mutta silti... En ole tehnyt yhtään mitään pettämiseen päinkään, mieheni on jopa tutustunut tähän yhteen mieheen, jota ajattelen hieman liikaa, mutta ajatukseni ovat oikeasti välillä liian levottomat.

Miksi ihmeessä tämä mies on eteeni sattunut ja miksi hänen pitää olla niin mukava? Miksi hän myös ymmärtää juttujani jo puolesta sanasta ja minä hänen? Entä riittääkö meille kaveruus? Emme ole mitään nuoria hupakoita, vaan yli nelikymppisiä.

Sitä minäkin olen miettinyt. Juuri siksi annoin viikonloppuna periksi. Toivoin, että seksi olisi ollut huonoa, mutta ei se ollut. Jokin omituinen kemia meidän välillämme on ollut ensimmäisestä kohtaamisesta lähtien. Ja kuten joku tuolla aikaisemmin totesi, minäkin koen, että jo tämä vuosia jatkunut ”vipinä” on antanut omalle liitolleni lisäaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi