Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Minusta on hassua jos joku dominoivan oloinen/miestä pidempi/miestä vanhempi nainen ottaa miehensä nimen naimisiin mennessä
11.06.2018 |
Se on vaan hassua.
Kommentit (2)
Kyllä mä ainakin haluan ottaa mieheni nimen, jos mennään joskus naimisiin. Ja hän on mua parisenkymmentä vuotta nuorempi... En tosin pidä nykyisestä sukunimestäni :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kylläpä nyt kertakaikkisesti naurattaa vallan hirmuisen paljon.