horoskooppimerkkimysteeri
Mikä on horoskoopiltaan 21.6. syntynyt? Vaihtelee ravun ja kaksosten välillä riippuen mistä katsoo.
Uskotteko horoskooppiin? Miksi?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Astrologiassa on useampi ongelma.
Astrologian suuri ongelma on tietysti selittää se, miten jokin kivimöykky 85 valovuoden päässä taivaalla vaikuttaa jonkin maapallon ihmisen luonteeseen ja kohtaloon.
Lisäksi pitää ottaa huomioon se, että ne tähtikuviot, joiden mukaan tänäänkin ennustetaan, ovat muuttaneet asemaansa vuosituhansien kuluessa.
Joten jos olet syntynyt vaikka 1.8. ja luulet olevasi Leijona, et sitä olekaan koska Leijonan tähdistö ei ole vielä siirtynyt merkkiisi vaan olet Rapu. Jos olet siis selittänyt olevasi itsekeskeinen pomottaja siksi että olet Leijona, selitys ontuu pahasti.
Alapeukuista huomaa että joidenkin maailmankatsomus sai nyt pahan kolauksen :D Mutta oikeassahan sä olet, nykyiset tähtikuviot ei enää vastaa horoskooppien päivämääriä. Asia jonka aika moni horoskooppiuskovainen sivuuttaa täysin.
Kiinalaista horoskooppia varten tarvitsee syntymäpäivän ja myös -vuoden!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä todelliset horoskooppimerkit nykyisten tähtikuvioiden asentojen mukaan:
20.1.-16.2. Kauris
16.2.-11.3. Vesimies
11.3.-18.4. Kalat
18.4.-13.5. Oinas
13.5.-21.6. Härkä
21.6.-20.7. Kaksonen
20.7.-10.8. Rapu
10.8.-16.9. Leijona
16.9.-30.10. Neitsyt
30.10.-23.11. Vaaka
23.11.-29.11. Skorpioni
29.11.-17.12 Käärmeenkantaja17.12.-20.1. Jousimies
Kyllä minä en oo yhtää härkämäinen niinku tossa väitettää. Kaksonen oon ja pysyn :D en usko toho käärmeenkantaja höpinään. Eikä mun läheisetkää oo yhtää niinku tossa listassa nuo.
Onneksi olkoon, todistit juuri että horoskoopit on täyttä hölynpölyä. Tähtien asento ei vaikuta luonteeseen, minkä olet omassakin elämässäsi huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Raadollisen rehelliset horroskoopit:
http://www.netikka.net/herala/Horoskooppi.php
T: Kaksonen
Haha kiitos, osui aika hyvin kaikessa raadollisuudessaan, hauska : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raadollisen rehelliset horroskoopit:
http://www.netikka.net/herala/Horoskooppi.php
T: Kaksonen
Haha kiitos, osui aika hyvin kaikessa raadollisuudessaan, hauska : D
Hauska :) Näin osui Oinaaseen:
"Oinas on vihamiehenä kiitollinen, koska hän äkkipikaisena hulluna tappaa uhrinsa välittämästi ja alkaa vasta tämän jälkeen kiduttaa ruumista. Tämä kertonee riittävästi Oinaasta."
Olenkin kaverieni mielestä lempeä ja avulias, vaikka mulla onkin slaavilainen temperamentti :D
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Me härät emme usko horoskooppeihin. :D
Tunnet siis maailman kaikki härät, kun kirjoitat heidän puolestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Me härät emme usko horoskooppeihin. :D
Tunnet siis maailman kaikki härät, kun kirjoitat heidän puolestaan?
No tietysti. Horoskoopin mukaan kaikki härät ovat samanlaisia. Kuten mm. siinä, ettevät usko horoskooppeihin.
Itse olen jousimies tai sitten jos se käärmeenkantaja jos tämä "uusi" merkki lasketaan. Ehkä jo mieluummin se käärmeenkantaja kuin jousimies eli "onnettaren lempilapsi", koska paljon mitään onnekasta ei elämässäni ole ollut. En toisaalta oikein usko näihin, mutta pakko myöntää että jotkut kohdat kyllä sopivat hyvin ja tiedän monia ihmisiä, jotka vastaavat täysin horoskooppikuvaustaan.
Vierailija kirjoitti:
Tässä todelliset horoskooppimerkit nykyisten tähtikuvioiden asentojen mukaan:
20.1.-16.2. Kauris
16.2.-11.3. Vesimies
11.3.-18.4. Kalat
18.4.-13.5. Oinas
13.5.-21.6. Härkä
21.6.-20.7. Kaksonen
20.7.-10.8. Rapu
10.8.-16.9. Leijona
16.9.-30.10. Neitsyt
30.10.-23.11. Vaaka
23.11.-29.11. Skorpioni
29.11.-17.12 Käärmeenkantaja17.12.-20.1. Jousimies
Onko näissä sitten jotenkin muuttunut luonnekuvaus horoskooppien kohdalla jne, kun itse olen aivan satavarmasti vaaka, en neitsyt? Toki siis tähtien asentoja ajatellen tämän väittämäsi olettaisin olevan oikein. :D
Saisiko muuten kirjasesta toivoa vielä 13.10.? Tuolla oli se 12.10. ja jäi häiritsemään, kun meni päivällä metsään. :D
Jos vielä jaksat laittaa niin 21.02 :)
Ennen uskoin ja harrastelin, nyttemmin olen tullut järkiini. Sieltä kartalta löytyy niin paljon ristiriitaisia ja toisensa kumoavia tekijöitä, että jokainen väkisinkin löytää paljon, mihin samaistua. "Ai, et ole ollenkaan tyypillinen rapu, no sullahan onkin nää muut taivaankappaleet siinä ja siinä merkissä, niissä ja näissä aspekteissa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Astrologiassa on useampi ongelma.
Astrologian suuri ongelma on tietysti selittää se, miten jokin kivimöykky 85 valovuoden päässä taivaalla vaikuttaa jonkin maapallon ihmisen luonteeseen ja kohtaloon.
Lisäksi pitää ottaa huomioon se, että ne tähtikuviot, joiden mukaan tänäänkin ennustetaan, ovat muuttaneet asemaansa vuosituhansien kuluessa.
Joten jos olet syntynyt vaikka 1.8. ja luulet olevasi Leijona, et sitä olekaan koska Leijonan tähdistö ei ole vielä siirtynyt merkkiisi vaan olet Rapu. Jos olet siis selittänyt olevasi itsekeskeinen pomottaja siksi että olet Leijona, selitys ontuu pahasti.
Alapeukuista huomaa että joidenkin maailmankatsomus sai nyt pahan kolauksen :D Mutta oikeassahan sä olet, nykyiset tähtikuviot ei enää vastaa horoskooppien päivämääriä. Asia jonka aika moni horoskooppiuskovainen sivuuttaa täysin.[/quote
Ei, kun ne horouskovaiset selittää sen niin, etteivät nämä uudet asennot oikeasti ole merkittäviä, kun astrologia ei perustu planeettojen oikeaan fyysiseen sijaintiin. Tai jotain. Hölynpölyä anyway.
27.11. kiitos jos jaksat vielä kuvata!
Oman syntymäkartan voi käydä tekemässä ilmaiseksi astro.fi sivustolla.
Ja sitten kun ehdit, niin 11.4. Kiitos paljon!
Vierailija kirjoitti:
Nuo kuvaukset sopii hyvin kaikkiin ihmisiin riippumatta siitä koska on syntynyt.
Et oo tosissas
Mitä tää sulle kuuluu? Jos ei kiinnosta, niin ala vetää