horoskooppimerkkimysteeri
Mikä on horoskoopiltaan 21.6. syntynyt? Vaihtelee ravun ja kaksosten välillä riippuen mistä katsoo.
Uskotteko horoskooppiin? Miksi?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita munkin, 10.12.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
24.11.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otin kuvan omasta horoskooppikirjasta.
Ihan täyttä hölynpölyä :D
Sanoppa sun synttäripäivä ja kuukausi nii laitan kuvan siitäki 😸 nii katotaan että vieläkö väität vastaan..😏
Nuo kuvaukset sopii hyvin kaikkiin ihmisiin.
Laita mun, oon syntynyt 28.7. :)-eri
https://aijaa.com/glvoaf
Ollos hyvä 😊
Kiitos mulle ja.
20.5. sekä 8.8. =)
Vierailija kirjoitti:
Elokuun 19. päivä?
Nuo kuvaukset sopii hyvin kaikkiin ihmisiin riippumatta siitä koska on syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mulle ja.
20.5. sekä 8.8. =)
Nyt en jaksa enempää laittaa. Loppu puhti 🙄
Kirjan nimi on: Syntymä, Tähdet & Numerot - Elämäsi kohtalonyhteydet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuun 19. päivä?
Kiitos! :)
Ja te katsotte varmasti Salkkareita ja luulette, ettei mies ...tai vaimo ikinä petä teitä? ;D
Laitan vielä nuo viimeset mitkä jäi. Sitte en enää.
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mulle ja.
20.5. sekä 8.8. =)
Nyt en jaksa enempää laittaa. Loppu puhti 🙄
Kirjan nimi on: Syntymä, Tähdet & Numerot - Elämäsi kohtalonyhteydet.
Kiitos, paljon kyllä myös sellaista joka ei pidä paikkaansa.
Tyhmin horoskooppiketju mitä on tullut vastaan, astrologiassa tarvitsee tulkita syntymäkartta.
Toivottavasti lukijat saivat uutta puhtia päivään ja jaksavat raahautua fattaan...
Capre Diem
Vierailija kirjoitti:
Tyhmin horoskooppiketju mitä on tullut vastaan, astrologiassa tarvitsee tulkita syntymäkartta.
Toivottavasti lukijat saivat uutta puhtia päivään ja jaksavat raahautua fattaan...Capre Diem
Capre Diem =D
Astrologiassa on useampi ongelma.
Astrologian suuri ongelma on tietysti selittää se, miten jokin kivimöykky 85 valovuoden päässä taivaalla vaikuttaa jonkin maapallon ihmisen luonteeseen ja kohtaloon.
Lisäksi pitää ottaa huomioon se, että ne tähtikuviot, joiden mukaan tänäänkin ennustetaan, ovat muuttaneet asemaansa vuosituhansien kuluessa.
Joten jos olet syntynyt vaikka 1.8. ja luulet olevasi Leijona, et sitä olekaan koska Leijonan tähdistö ei ole vielä siirtynyt merkkiisi vaan olet Rapu. Jos olet siis selittänyt olevasi itsekeskeinen pomottaja siksi että olet Leijona, selitys ontuu pahasti.
En ole sama. Kiitos kuvasta. Lähtökohtaisesti en usko horoskooppeihin, mutta taidan vaihtaa tämän uskomukseni.... kuvaus oli minä.
Se oikea sydänen valittu on syntynyt kirjan mukaan 2.5. Hmmmm... mieheni on syntynyt 3.5....