Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon nuoremman miehen kanssa 28-vuotias nainen voi mielestäsi seurustella ilman...

Vierailija
11.06.2018 |

...että pidät sitä outona tai kummallisena? Tai jos olet itse samaa ikäluokkaa kanssani, minkä ikäisen miehen kanssa voisit olla? Itse tapailen tällä hetkellä nuorempaa miestä ja olen saanut lähipiiriltä yllättävän paljon negatiivisia sekä kiusoittelevia kommentteja, jotka eivät siis ole olleet pelkkää huumoria. En usko, että sama ikäero niin, että olisin mies ja hän nainen aiheuttaisi mitään kommentointia.

N28

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi. Minä olen 48 vuotias mies ja nainen on 20. Olemme olleet yhdessä vuoden.

Vierailija
2/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta suuntaan tai toiseen ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

48cadillac kirjoitti:

Älä murehdi. Minä olen 48 vuotias mies ja nainen on 20. Olemme olleet yhdessä vuoden.

Minkähän takia tää tytön hupakko sun kanssas on?

Vierailija
4/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

48cadillac kirjoitti:

Pointti oli se, että ihmiset eivät pitäisi sitä outona ja kummallisena. 20-vuotias nainen seurustelee 48-vuotiaan miehen kanssa? Joo ei mene tuohon, mitä ap hakee. 

Ap on suht nuori itsekin, joten ei hän nyt hirveän paljon itseään nuoremman kanssa voisi edes seurustella, kun menisi jo alaikäisten puolelle. Sanoisin, että jos mies on täyttänyt jo 21 vuotta, niin ei paheksuttaisi, mutta jotkut ehkä hieman ihmettelisivät. Jos mies on jo 25-vuotias tai yli, niin kukaan tuskin edes ihmettelisi. 

Vierailija
5/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku 25v olisi mun raja. N29

Vierailija
6/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 34v ja mieheni on 30v. Aina välillä tulee vinoilevia kommentteja ikäerosta, ja olen sen myötä alkanut itsekin epäilemään, että meissä (tai erityisesti minussa) on jotain "vikaa". Itsetuntoa se ainakin syö.

Vierailija
7/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö niitä seuraavaksi kun vinoilevat.

Vierailija
8/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 34v ja mieheni on 30v. Aina välillä tulee vinoilevia kommentteja ikäerosta, ja olen sen myötä alkanut itsekin epäilemään, että meissä (tai erityisesti minussa) on jotain "vikaa". Itsetuntoa se ainakin syö.

Tuo on niin pieni ikäero ja olette molemmat jo kolmikymppisiä, joten eiköhän nuo kommentit ole oikeasti ihan vain vitseiksi tarkoitettuja. Jos sulla tosiaan on, kuten itse sanoit, huono itsetunto, niin otat ne ehkä sen vuoksi ilkeilynä. Kannattaa sanoa, ettet jatkossa halua kuulla kommentteja, niin tajuavat lopettaa. 

Vierailija
9/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-v. on liian vanha suhteeseen. Alapäästäsi kasvaa harmaata karvaa jo. Mene jonnekin häpeämään. 

Vierailija
10/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se suojaikäraja ole 16..?

Vierailija
11/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 20. Jos yhdessä viihtyy niin mitä väliä iällä?

Vierailija
12/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ikä on vain numeroita! Ikää enemmän vaikuttaa elämäntilanteiden ja persoonien yhteensopivuus. Itse olen 29- vuotias nainen ja miesystäväni on 41-vuotias ja kukaan ei edes kiinnitä meidän ikäeroomme huomiota tai sitten eivät kehtaa sanoa mitään. Tietysti aiheuttaisi varmaan hämmästelyä, jos minä olisin se vanhempi osapuoli.

Vierailija
13/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 28-vuotias ja en voisi kuvitella seurustelevani alle 25-vuotiaan kanssa.

Vierailija
14/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ainakin poikaystävältäkin ns huumorikommentteja kun hän oli 21 ja minä 25 eli neljä vuotta ikäeroa, eli kai se muutamakin vuosi on joidenkin mielestä paljon tuossa iässä. Mutta en välittäisi siitä jos se nuorempi ei koko ajan itse kommentoi, se on rasittavaa.

Vierailija
15/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kuitenkin otetaan huomioon minkälaisia kakaroita absoluuttisesti suurin osa nuoremmista miehistä/pojista on, niin on hieman hassua jos jo ihan aikuisen naisen ikään ehtinyt, oletettavasti fiksu nuori nainen ehdottomasti haluaa seukata jonkun hädin tuskin parikymppisen poitsulin kanssa. Sanon tämän ihan ystävällisenä huomion näin hieman vanhempana viriilinä miehenä.

Vierailija
16/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua edes nuoremmassa klopissa kiinnostaa?

Vierailija
17/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoona? Hän on hauska, huomaavainen ja positiivinen ja meillä on aina kivaa ja helppoa yhdessä. Samoja kiinnostuksen kohteita löytyy ja hän vaikuttaa kunnolliselta ja luotettavalta sen perusteella, mitä olen häntä oppinut tähän mennessä tuntemaan. Kiinnostuin hänestä jo ennenkuin mulle selvisi, että on mua useamman vuoden nuorempi, ei sitä käytöksestä tai ulkonäöstä huomannut.

Ap

Vierailija
18/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 27-vuotias nainen ja sanoisin, että mulle "kelpaisi" korkeintaan 2-3 vuotta nuorempi. Sun tapauksessa siis ei alle 25-vuotias. Jostain syystä se ikäero vaan tuntuu luonnollisemmalta ja toimivammalta toisin päin yleensä.

Vierailija
19/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselen 20-25-vuotiaita miehiä. Ehdoton yläikäraja miehelle on 29.

N27

Vierailija
20/45 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmat "klopit" on yleensä parempia sängyssä, paremman näköisiä ja parempaa seuraa.

N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä